Cumu per passà pisu appuntu è ùn avete micca megliu?

Certe volte suscitarà, mi circà à u specchiu è cusì cun aiutà chì, senza ellu, vi dicidarà: tuttu, hè ora di mette in una dieta! Ciò chì ghjè prubabilmente digià già successu: in u luni di u ghjornu avete odiatu per esse un pesu di pisci è eranu prestu per sfruttamenti è rializazioni ... È s'ellu ùn hè micca travagliatu, dunque qualcosa ùn passava bè. Perchè, prima di pricàimu à a casse di carta, avemu fracassate è pruvate d'alcunu: chì sbagliani anu allatu stanu l'ultima ora, è cumu si pò esse ripetutu? Cumu per perderà u pesu appuntu è ùn ùn sia micca ricuperà è ciò chì deve fà per questu?

U primu raquis, chì parechji sò quelli da manghjà. Stereotipu "vulete perdiri pesu - fussi turmentatu!" Hè assai tenacious. Dunque, accussì populari in a ghjente sò tutti i tipi di mono-dieta è u rifiutu di cene. Questu hè veramente forte per dà, ma ùn ci hè micca intrutu in u club di masochi, avemu bisognu di avè qualcosa!

I sbagliati cumuni

Spessu credi chì a razziali di i prublemi sò in un pruduttu. Per esempiu, in zuccaru. E cuminciamu à vali cura di u tè vacanti, scurdate di esse di clarificà chì in un vetru di tè dolce solu 40 kcal, chì in u largu ùn facenu micca u tempu. Ancu s'ellu avete a beure 4 cups à un ghjornu prima, sò 160 calori. Per a paraguni: un vetru di latti "pesa" 110 kcal. Cù refusals da cena una storia simili. Ùn hè solu questu quì incù disruptions, cusì u corpu hà aprite rapidamente per cumpensà a mancanza di calori "sera" da u so inzuccaratu in altri tempi di u ghjornu. Per esempiu, senza avè avè notezziu, avete cuminciate l'ommerdu o l'lunch à l'estilu di Gargantua. U cuntenutu calori di a dieta ùn manca più. E perchè era a soffrenu? Quandu a ricerca scientifica amparatu, una tattica custruita nantu à una restuccia limitata di caloria si portanu a ralentazione di u cunsumu d'energia è rallentiscendu a rata di perdita di pisu. Hè simplice: cù nutritura ma troppu picca, u corpu ùn pò micca esse extracte l'energia di e maglie!

Cosa da fà

U regimen di dimenzja più effittiva cù restrizioni moderate - micca menu di 1500-1800 calorie per ghjornu. Focus in i vostri sentimenti. Sì capite chì sò famu è friddu tuttu u tempu, a feblezza è l'apatia anu appendizate, u prubabblerente, u vostru menzu hè troppu misi. Avemu bisognu di diversificà. In oltre, si senti una forza di forza, è a capacità di travagliu hè crescita, da tuttu hè ghjustu.

Ùn fate micca più di ciò chì puderete

A lòggica di a perdita di piscia tradiziunali dice: tutta a ghjustu di u limitu di capacità umani. Ùn aghjustate micca i dieti, ma ancu uttene un trenu per u putere! U modu di furmazione si deve esse intangiblemente pesante, perchè u risultatu hè notori. Nuddu era prumittti di fà chì era faciule. Errore tipica Ùn avete messu i disputusi quelli chì si cunfanu à a forza dibiliente: in una persona senza capacità, corsi intensivi ùn stimulan micca una diminuzione di e fatture fat. U carbuidrati si cunsumanu, è u so scuru in u corpu hè cusì cusì. Sì, è l'appetite s'arrizzò, è voi un dulce è grassi in u primu locu. Eccu, ùn ci hè nè beneficiu in termine di perdita di pesu.

Cosa da fà

Evita l'estremu. A furmazione adattatu ùn deve micca conduzzione à fatigue: u tonu dopu à a classe si deve esse più altu ch'è prima. A vera, i carichi moderate reduci l'appetite.

Hè tuttu hè bellu cù a scala?

Prima di inizià a perderia u pesu, verificate e scala. Sugumamente sò invalente! Pesa una carriera cunnisciuta. Per esempiu, una buttiglia d'acqua di 5 litri. Pruvate truvà u mutivu è rispose queste trè dumande: quantu? quandu? perchè Ùn hè micca un travagliu simplici cum'è pare. U psicologu pò esse dumandatu. Distracte da i numeri in a scala - ùn sò micca interessatu à nimu, salvu per voi. Pigliate a perdita di pisu com'è un elementu di una vita sana. Caminate più per pede, manghja i pezzi. Sò parechji sperenzi di ghjorni di scaricamentu - si sò assittati annantu à manzili o iogurte è si ralleganu chì u pisu si sviluppa prestu. Ma tutti questi sò ritornu rapidamente.