Immunità in u intestinu

Da l'usu per dannà - un passu

Finu à u XXu seculu, e malatie infizziosi sò a causa di a morte. Avà hè abbastanza difficultu di imaginassi chì a griglia ordinae hà pudendu sordi milioni di persone. In ogni casu, questu hè esattamente u casu: u famusu "Spagnoli" di u 1918-1919 morsi, secondu parechji estimi, 50-100 milioni di pirsuni, o 2.7-5.3% di a populazione di u mondu. Allora, circa 550 milioni di pirsuni eranu infatti - 29,5% di a pupulazione di u mondu. Principiu in l'ultimi mesi di a Prima Guerra Munniali, u Spagnolu superarulu rapidamente u numiru di vittimi stu più grande sangue di quellu tempu. Ùn hè surprisante chì in tutta l'istoria, l'umanità hè stata cerca modi per i cummattimenti agenti infittivi. Un mudellu drasticu in a situazione si principia in u principiu di u XXu seculu, quandu l'bacteriologu inglisiu Alexander Fleming hà scupertu a penicillina antibiotica in 1928. Dighjà à u 1944, quandu i gruppi di ricerca i pruduttori americani puderanu stabilisce una produzione industriale di penicillina, a morte da infizzioni di a bacterial infestazioni in i campi di a Secunna Guerra Munniali reduciu drasticamente.

Hè solu bonu?

Indubbiamente, cù l'invenzione di l'antibiotici, a medicina mundiale hà fattu un passu maiò. Tanti malatii, cunsiderati prururati incurable, anu rimessu in u passatu. Basta à dì chì à a fine di u XIX sèculu, i malatii infizziosi eranu 45% dâ struttura di mortalità tutale di a pupulazione. In u 1980, sta figura hè ridutta à u 2%. U rolu principali di un cambiamentu significativu hè ghjucatu da u scupertu di l'antibiotici.
In ogni modu, cum'è qualcunu medica sapi, i medicini sicuramenti senza seguru ùn sò micca efficace. Questu hè applicatu à l'antibiotici in tuttu misura. In a seconda mità di u XXu seculu, i medichi in tuttu u mondu prescrivinu drogu di stu gruppu à millioni di pazienti, cum'è i zitelli, da quella di l'oghje chì l'ominu suffreva di l'obesità, a diabetes, l'allergii, l'asma è altri malatie severi. Ci hè vintu chì l'antibiotici, mentri si distruzianu microorganismi infettivi dannuzii, i dui à l'altru tempu sò assai perjudici à a microflora interna nurmale di u corpu umanu, in u primu postu - à i microrganismi di l'intestini necessari per una digestioni propria.

Chì amorià a dysbiosis?

A rimpiazione di a microflora intestinali nurmale di u patogenu com'è u risultatu di piglià l'antibirici, o di dbbiisis, ùn sia micca in un ghjornu - è questu hè u periculu principalu. Pocu pò associà trastorni digestivu periurnichi periurnali, trastorni di stufa cù i medicini antibacterial.
À u listessu tempu, u diagnosticu di a diarrea assicurata da antibiotici hè cunfermata annunzamenti in u 5-30% di i pazjenti chì anu u trattamentu antibioticu! A maiò parte di elli cuddà di un fugliale permanente o recurrente di u fessee, chì si trova com'è u risultatu d'una vuluntà di u metabolismu di l'àvuli di bile è di i carbuidrati in u intestinu. Hè perchè chì a quantità di microorganisimi necessariu per una digestioni propria è scrittamente ridutta in u corpu. U cambiamentu di a cumpusizioni di a microflora intestinali, à u turnu, porta à un malfunzione in u travagliu di parechji sistemi impurtanti di u corpu umanu, primarjament u sistema immune.
In questu casu, a persona chì pigghiau antibiriche, senza cause apparente, hà una varietà di malatie: dermatite atopica, eczema, cistitis recurrente, SARS freqüente, colitis autoimmunale, obesità, iperlipidemia, etc. Desgraciate, tentativu d'eliminazione di manifestazioni di e malatie senza affettà a causa sottostanti - Disbiosi intestinali - ùn portanu un risultatu stabile longu. E ancu in 1993 u scientificu Francescu J. Pulvertye hà realizatu un studiu chì pruvò: l'usanza di l'antibiotici in i primi 2 anni di a vita di una persona, senza circà l'effetti di altri fatturi, aumenta l'incidenza di l'asma, dermatite atopica è eczema per 4-6!

Ùn hè solu perisce?

Cosa da fà in una situazione chì u trattamentu antibioticu hè necessariu per a vita? A risposta hè parechje: hè necessariu di minimizzà l'impattu negativu di l'antibìtici nantu à a microflora interna di u corpu. Circundente da a mità di u XXu seculu, i scientifichi in parechji paesi cuminciaru a circà i sustanzi chì puderanu "sedia" u nostru corpu à l'antibijutichi. In u 1954, per a prima volta, u termu "pruibioticu" (grecu "pro" - for, è "bios" - "vita") si appieghjani cum'è a preparazione chì prutege a microflora da a distruzioni.
Oghje, ci sò assai dispusitivi pruibitichi diffirenti, chì ponu riduce u danu causatu à u corpu cù i antibirti. Allora, u pianu polycomponent di riflamentu à a riflittura permette a prutezzione di u purgu digestivu per u cuntenutu altu di i microorganismi pruibiotiche: bifidu è lactobacillu, è di estreptococci. Sti microorganisimi naturali anu un effettu immunostimulante per a nurmalizzazione di a cumpusizioni di a microflora intestinali. Tuttavia, questa disposizzione hè valevule solu per i medicazione cù un numaru di rigioni stretta / spezii di bacteriu, u nùmeru di bacteriu cunfirmatu da a "survival" di i bacteria in u tragettu gastrointestinali, l'efficacità, a salvezza è a vita di u bastimentu. Cù una scelta competentu di un pruibioticu è u rispettu di i raccordji di u medico assistente, u trattamentu antibioticu allevà a malatia infecciosa senza sbandite "ricordi" displeggiati in u tempu immediata è di u distante.