Cumu prugramu di i paisani passanu più tempu cù i so zitelli?

Parechji credi chì l'attenzione deve esse pagata solu à i zitelli. Finu chì u zitellu ùn sia indipindentu, hè cura, hè prestu assistitu, ma quandu sarà un pocu più vechju, menu è menu spessu interessa in i so affari. Ma i criri si avvicina è ùn aiutanu nisun altru cà i zitelli. I zitelli adulti ponu esse dressed, sata, manghja, ma trovanu difficiule di fà una decisione più corta. È anu bisognu di i genitori chì si sminticavanu da averà prestu più attente à i zitelli adulti. Sì solu ùn anu micca dettu u prucessu di l'aducazzioni piglià u so cursu. Per u me fermu disprezzu, ci sò ancu parenti chì pensanu chì e cumplicità è a strada facianu u caratteru di u zitellu.
Cumu dà più attente à i zitelli?
In solitu una donna dici chì ella travaglia, sguardi, vai shopping, ùn hè micca u tempu di dà l'enfasi di u zitellu. E dopu, hè un adultu è pò piglià cura di ellu stessu. Questu hè u prublema principali, affinch'ellu pò esse occupatu cù qualcosa. Ùn sò micca sempre in anticipu hè cunnisciutu, perchè esse ingaghjati è se ferma piacevule per voi.

I parechji ùn pensanu micca chì i zitelli ùn deveru più attenti. U zitellu crisceranu indipindenti, ma in quantu di cumunicazioni cun ellu, quandu ellu facianu, ci saranu certi difficultà. Hè diventatu secreti è retiitu.

Una volta chì tornanu da u travagliu, pudete esse aduprate micca da più attenti à i zitelli è u vostru òspite parente hè di crià u vostru caprettu una bona persona. Ùn pudete micca permettà "a strada" per crià un zitellu. Ma cumu pudete gestionà tuttu è dà i vostri figlioli più tempu è attente?

Pruvate d'involutà i zitelli in affari di casa. Vulete cocilu di zuppa. Involve à u zitellu per purtavvi patati, à u ritornu, promessi di ghjucà cù u vostru ghjocu preferitu. Questu modu pudete "mazzassi 2 conigli". U scanu bellu scurciatu cù u zitellu, in u prucessu di coccia, parle cun ellu, insegnu à fà ciò chì ùn hè micca solu utile à a so vita, è ghjucatu un ghjocu interessante, pudete relaxà da a forma di travagliu. Ùn pudete micca solu ghjucà i ghjucatori di i zitelli, insegnu à ghjucà u zitellu in un ghjocu chì vi serà interessanti per voi.

Quandu puderete andà à a tenda, dite à u zitellu chì avete bisognu di u so aiutu è pigliate cun voi. Inoltre, l'avè principiatu cumu per attruvarà un zitellu per andà fà cumercii, prima diventeranu una parolla chì hè necessariu è interessante. In a tenda, cumprà un trifle-una squadra di màttura, una sorpresa o zucchero, da una visita di a magazzina, u zitellu ùn possa solu una memoria piacevule.

Da una prima età, insignate u zitellu per rilassate cù a famiglia. E ancu se u vostru maritu ùn avianu micca interessu cumuni, anu da esse inventati per u zitellu. A mamma, ricurdò di a so zitiddina, chjosu di ricordi è aventure, pò persuade à u so maritu per piglià a so figliola per a pesca.

A zitella s'apprima à l'estremità vicinu à i so parenti, passanu tutte adupratu di settimana u ghjornu, aiutanu à l'altri a pesci, ripiglianu u rilassante, fate un focu è manghja u schish kebab. Nta sta famiglia ùn sarà nunda di induve a pesca o à una discoteca. Comu regula, i culle di qualità scelta un discu, ancu à 14 anni di notte grandi cume antichi. E a mo figliola interessa d 'esse cù i so genitori, è si tratta di dà più more attenzione. Durante u ghjornu, a figlia si cumunicava cù i so pari, è à a sera, i genitori pigliate bicicletta è passanu a famiglia sana. A so strada di notte sò utili per un organu fràficu, utili per i articuli è i musculi, anzi ancu i più portanu a famiglia.

Sì stu viaghju hà iniziatu da a zitiddina, u zitellu ùn lasciarà micca per vede cun forza contra a persona. U modu chì i zitelli sperenu depende di i genitori, micca in l'amichi, i strati è i scole. Se i genitori piglianu e so maniche à i so dritti, i zitelli anu da criscinu.

Ma se i genitori passanu assai tempu cù i so zitelli, invistiscenu in a so educazione è l'ànima, i zitelli anu da creà una persona decente è educata. Ma s'ellu si a famiglia hà sempre u bumbardamentu, pele, disputa, u zitellu sperene cum'è una "m malaria" è ùn pò esse nunda di una educazione. Dopu tuttu, i zitelli assorbiscenu in elli, cum'è sponges, tuttu ciò chì vede. È se vedanu bè, sò solu cumpurte "bè". Ci hè cume ecccepzioni, ma sò solu. Amassi i zitelli è ùn pudemu scurdate di cumunicà cun elli, dàtela u vostru tempu.