Violazione di i dritti di e donne incinta

I pregnant women ùn sò micca solu una nova situazione interessanti, ma ancu di novi diritti. E di usà, sò bisognu di sapè. Tutti i diritti sò diriggiuti per priservà a salute di a mamma è di u futuru figliolu. A maiò parte di l'impieghi è i travagliadori di a salute si sò teme à fà una donna incinta, chì viulana i diritti di e femine in embarazie implica penitenza severa.

Chì i dritti di una donna fatta chì avè u registratu per a cunsultazione di e donne?

A pregnant woman can by law legalment registered in any consultation of women and receive medical care gratuitously, senza chì micca necessariamente registratu in u locu di registrazione, in teoria, puderete quà nantu à qualsiasi cunsiglii di a donna chì ti piace, anchi si si trova in una cità vicinu.

Drittijiet di u labore per a accusazione di e donne incinta per u travagliu

L'articulu 64 di a LC RF stanu claramenti a pruibitu di rifiutu di l'admessu di una donna incinta per u travagliu. Quandu cuntene un impiegante, deve cuntene solu i qualificazioni è e qualità di l'affari di una donna incinta, ùn deve micca esse discriminazione per parte di u patronu. A prusizione di discriminazione hè prescribed in Article 3 of the Labor Code.

Sì a donna pregnant hè sicuru chì ella hè adattata per a pusizione, ma ella hè rifiuta, hà a dritta per issuà un cuntrattu persunale indefinitu o per andà in tribunale. Quandu emissione un cuntrattu persunale, se a donna resta in disoccupata in quandu ingresendu u decrettu, ùn hè micca ricevutu benefiziunà di disabilitá temporale. U patronu hè obligatu à piglià a donna incinta per u travagliu senza u periodu di prucessu, ùn pò micca destituarli à a fine di stu periodu, anche si a donna ùn hà micca indicatu i cumpitenzi necessarii in u travagliu. Questu hè stata indicata in l'articulu 70 di u TC.

Dismissal

A donna pregnant ùn pò micca esse cede, ancu sottu un articulu (per esempiu, per u travagliu desonestatu, per l'absenteeism)! Questu hè scrittu in l'articulu 261 di u Code di u travagliu. L'sola eccezzioni hè a liquidazione di l'impresa. A donna pò abbandunà a so postu solu à a so propria dumanda.

Altre dirittu di u travagliu di una donna incinta

A donna in u pusienti principale hè u dirittu di scurzà a semaia o ghjornu. In casu, a lege ùn prupone micca a preservazione di a pruduzzioni medite, cusì u pagamentu serà proporzionale à u tempu hà travagliatu.

U schedariu di travagliu individuale hè cunsigliatu per issuà un accontu supplementu è un ordine separatu (aghjuntu à u cuntrattu di u travagliu). Hanu bisognu di spicificà e duminiu di u riposu è di l'urdinamentu U schedariu individuali in u librettu ùn hè micca indicatu, ùn in micca u largu di serviziu, ùn implica micca a cumpressione di a durazione di pagamentu pagatu.

A donna pregnant, in più di reducione i standards di travagliu, hà u dirittu di esse dumandassi ch'ella sia trasferita in un altru pusiziu (chì currisponde à a qualifica) o à un altru locu, ma solu per un propiu scopu - per riduce l'effetti avversi. L'inguernu mediu avissiru esse cunservatu s'ellu ùn hè micca un locu adattu, allura a donna, essendu in a pusizione, hè liberata da u travagliu, mentri a guadagnia esistene finu à u locu adattatu.

L'impiegatu di una donna incinta ùn hè micca bè d 'imponente di travagliu di nozze o travagliu di travagliu di travagliu, mandà un ghjornu o un viaghju di cummerciale, invistiscenu in u travagliu in vacanze è di capu di settimana.

A futura matri hè u dirittu di riceve u pagamentu sanu per a licenza maternità. A voce si vende in forza dopu chì a donna pregnant si prisenta in a cunsultazione di e donne di una staghjone di u leave. L'affranchis de la donna incinta hè stritamente rimbursatu è quantità à u spessu di nascita di 70 ghjorni è i stessi ghjorni dopu à u natuvolu, anche si u travagliu hà iniziatu dopu a cadenza di 70 ghjorni. I vacanze à a futura mamma sò pagatu u 100% di a pruduzzioni medite è ùn importa micca à u stessu tempu, quantu longu hà travagliatu à u patronu davanti à u decrettu.

Mentre a donna hè in licenza di maternità, u so travagliu hè cunservatu, riduzzione o licenzie in stu casu hè micca permissibile. Sì una donna hè distisu, pò esse rinstata à tribunale. L'impiegu senza u cunflittu (in scrittura) di una donna chì hè nantu à un decretu o in licenza di cura di un zitellu ùn pudere micca trasladarià à un altru locu.