Cumu si fate riccu, materially, una persona

Admettenu à sè stessu chì avete dumandatu o si sà sempri dumande cumu per fà ricchisce, materially, una persona. U guvernu di soldi è ricchezza u mondu, è sta persona hè più confiante è felice, chì hà più sordi è muneti in i so borse.

A maiò parte di i citadini ordinarji, occupanu u so stessu modellu nicinu in a società, dumandate à circà nantu à a so situazione finanziaria, in una perdita, perchè ùn hè micca sfurtunatu in a vita, à l'altri, menu talentu è capaci di sempre cavallu cavallu. Chì ghjè caratteristica, i piacè di furtunate ùn fate micca un esforzzione, per avè tuttu in abbundanza da parechji addevi, o apre a so propiu affari, hà travagliatu bè per elli. ¿Cómo ofensivos a veces se vuelven cuando vea un hombre de negocios exitoso que una vez, siendo tu compañero de clase, estudió para un deuce, escribió matemáticas de ti, no entendía nada en química. È ora hè un omu di affari! E persone cum'è voce, travagliadori dura, travaglià dura per u so benefiziu. Ùn hè ghjusti, urdineghja orgogliu, invevule incredibile è resinzione.
Quandu, quandu eravate ghjovanu chì hà spensatu di una bella vita, pensava chì tuttu seria diffesu, altri, avete da ghjocà quella bella vita, oculta a vostra attività o avete un postu di travagliu. Invece per questu hè necessariu di travaglià dura, di studiari, per avè una bona educazione. Hè per quessa ch'elli èranu longu à a scola, à e lectures à l'institutu, crammedanu u materiale davanti à l'esame, u passatu indiatu è camande cù l'amici, postponaru a so vita persunale "per più tardi" quandu tuttu era bella, è cusì. Solu miscalculate un pocu, ùn hà micca pigliatu un momentu simplice. Pensa, forsi qualchissia hà identificatu a vostra vita per voi? Dopu tuttu, forsi questu ùn hè micca a vostra scelta, ma hè l'scelta di i vostri parenti o a sucetà in quale vi vous? In regula, sta misione hè dettu à i genitori, pigliate assai cura di u futuru di u so figliolu. In principiu, questu ùn hè micca male, ma sètevate à e so azzioni da l'altra parte, tornerete chì e persone chì amanu e vi desideranu bè, ponu vulete involuntàvule sè, senza sapienti.
U fattu hè chì i vostri parenti o altre persone chì participanu à a vostra educazione ùn anu mai statu riccu è ancu ghjucatu di ricche, ma, per esse educatu, vi danu cunsiglii di cumu fà cumportanu. Una persona famiglia, cum'è sapete, ùn hè micca un amicu di full time, ma un omu poviru, per quessa, ùn pò micca insignà per esse riccu! Questa vera simplida hè sempre stata appiecata in ogni momentu, è ferma sempre finu à quì. Perchè parechji anni in a scola avete assaitatu chì hè necessariu di studià beni, è vi viarà bè. Ma a vita hè stubitu, persistevi cunvince à tutti i so allughjenu chì ùn hè micca cusì! Istituzioni educativi muderni, da a scola à l'università, ùn sò micca creati à tutti per esse educate, insegni à i so tempi, cumu esse liberi, cumu per fà risorse in materieali è viaghjà cù dignità. Pianu, à u cuntrariu, tutti l'istituzioni educate sò "fabbrighjani" per furmassi a forza di forza, eppo sfruttu di voi per i vostri fini. Iè, nimu ci parra di stu mutivu, ma hè abbastanza cum'è nantu à a lògica è a sensu cumunu, è tuttu finta in u locu. Triste chì soe, ma ùn avarà mai ghjunghje u risultatu uriginatu, ùn puderete micca fà apertu u vostru affari, diventà una persona veramente liberu è indipindente in u sensu vastu di a parolla, seguitu à i attitudini standard, stereotioti dati da u vostru ambiente. Forsi oghji ùn anu spertu ancu di pudè spiegà u sicretu di u successu, perchè u mekanismu di stu successu si trova in u subconsciousu. Un omu riescitatu, ùn ne capisce nunda di u mutivu di ciò chì hà fattu questu, è micca altrimenti, ùn si sviluppa micca in un cercolu chjusu, ma in un spirale, u raiu di quale anu aumentatu gradualmentu, questu hè un elementu di sviluppu, prugressu in a direzzione in quale si move. A diversità di i modi umili, à u spessu di decente è talentu chì seguitanu involuntariamente l'urdinamentu datu da a so primitiva zitella, a ghjuridichebbe ùn fucinanu cun restrizzjonijiet innecessarii è principii morali.
Ti ricùardi di ciò chì i vostri parenti t'hè datu? Surely anu com'è: "Per viaghjà bè, hà bisognu à travaglià dura", "Hè difendiziu per esse riccu, anu una vita inquieta", "Nun mai pruvate fà esce da l'altri, ùn pò micca piace à qualcosa", "Sò statu una vita hà travagliatu in a fabbricale, è avà hè u tempu di fà u dirittu per voi "," Una persona senza educazione ùn pò micca vivià bè ", è cusì. Di sicuru, i genitori ùn vulianu micca dannà, solu in a misura di a so ignoranza offerta un mudellu di vita sìmula à a so propiu, perchè ùn anu micca idea di altri mudelli di vita. Inoltre, hè assai difficiuli di contraddiri di i genitori, postu chì qualsiasi indiziazione da i so ricunniscenza porta à una manifestazione violenta. Vulendu solu bè per u so ziteddu, i genitori impediscenu a so cummirciali, chì ùn vedianu micca altri viaghjà cum'è quellu elettu da elli, eccezziunamente curretta da u so puntu di vista.
Cumu esse in questa situazione? Pigliate solu u stessu, aggressivu è senza disprezzu, contradicenze i "detrituri boni", cundiscenu cusì in l'incertezza, o ancu sottumessa è accetta u pianu standard per a vita? A cosa principal hè di cumprenderà u principiu di tuttu ciò chì passa. A raghjoni di tutti i falli hè primurale primura nantu à i vostri pinsamenti è u subconscious mind, limiting actions. Restricting communication with "losers", a maiuranza in u vostru ambiente, è da più oghjinamentu cumunicà cù e persone ghjudiziariu, pudete cambià in a vostra mente è subconscious mind à pusitiva è fortuna. Questa hè una misura difficili, perchè hè stata tantu longa è persistante insegni à esse un "servitore", un empeppu involuntariu, per fiertà orgogliu di l'estatutu di una persona di travagliu, per travaglià imparziatu per sordi, sensu di felicità falsa da stu prucessu.
Alas, secondu chì pò esse, milionarii è viddani ùn sò micca veramente beni, ma di vive cù a liberta di i cumplicati è stereotipe di l'altri abbitanti da a ragione hè assai più piacevule!