Plantini d 'interiors: bryllia

U genus Brallia hè spargimentu in l'America Centrale è Centru, u ghjennaghju sò circa sei spezii di a famiglia Solanaceae. U so nome hè dovutu à u viscuvidu Suviu D. Brovall (u 18u seculu). In l'Auropa, a pianta hè stata in u 1846, era purtatu da Colombia. I vegetali d'interni sò adattati per vasu, falesi, munzeddi, cume a cultura di pote. Brallia hà una forma insoliticu, chì hè utilizzata per a produzzione di formulei informali informali.

In l'altura di Brovallia crede à un metru, ma ci sò corsi furmulchi cumpresi, chì in altizza criscinu à 20-35 centimetri. In a stanza, sta pianta cresce in a forma di cespuglieri, chì consistanu di riutichi fucchi. Per creà una corona superiore di testa, hè necessariu di cutà o da pelliccià, è sera abbastanza numerosa. I peccoli di e foglie sèrtenu com'è postu per a furmazione di fiori. I foglie di sta pianta sò 5 centimetri, cù sfarenti sfumature di verde. U culore dipende da u tipu di bugieia. I currenti di u broiler sò in coperto tutale cù fiori tubulari chì fòrmanu di ricordule in forma. I sfumaturi di colori sò diffirenti: neu-biancu, blu, è sfarenti sfumature di u blu à u viulente. Brovallia bassa crescita sò cultivati ​​similari a potted plants. Trimati è tagliati adornu bricchiati altuni.

Brollia - pianta prusentiva, annuale. A cura di u brovale hè basatu annantu à u fattu chì da u tempu à u tempu per rinfriscà e versi isulani cilesti è i fiorite fiori. In u giardinu, sta pianta pruduce assai è longa, quarchi finu à a sicura. Periòdicamente, a fini di i rimisioni sò stati scuppiati, questu puderà rinfurzà a ramificazione ramificata di u broiler (ma duvete bisognu à avessi cù cura, postu chì sta pianta hè velu!). Hè bellu per fraccionarii vechji risici longi. Per un megliu splendore è di decoratività, uni pochi di e piante sò colpi in un vellinu a volta, è in a pianta di giardinu hè cultivatu da un gruppu.

I filamenti flexibuli di Brovolta, fasciati cù fiori blu-viole chì parevanu vulintanti, è quali efficau attentu da e cesta, da i spiculi di tazzi o di cuntenituri. I spots brillanti, chì si trovanu in u cori di u fiore, dà sta pianta rifinimentu supplementu è bellezza.

Tipi di Brovallia

Magnificenta o bella brolalia (Browallia speciosa Hook). A terra natale di sta spezia hè u Peru è Culumbia. Tutta l'annata. In a cultura, sta spezia hè una pianta herbacezia in altezza à 30-40 centimètres, cù una corona densa chì hè furmata da sparpugliati o rivuluzziunati, assai ramificanti, capelli picchi cilantati. In questa spezie i foglie cresce finu à 6 centimetri di longu, cù petioles di culore verde scuru, sanu. I sinusi di l'alti di l'alte funziunenu cum'è un locu per fiori bianchi nantu à pedicels largu (2-2.5 cm). Ombra di culori sò diffirenti, da u biancu à u viulente. Amminicevuli in floricultura in interjuri.

A brolalia abitata (Browallia demissa) hè una pianta annuali, fiori in abundante, pussedi unica fiori blu o viole, chì in di diametru righjunhe 2, 5 cm.

Brolalia di grande fiuritura (Browallia grandiflora Grah). A patria di questa spezia hè u Peru. Hè sceltu in a forma di arbusti chì anu un ramu grande, chì righjunghjenu à una altezza di 50 cm. I fiori sò colti in racemose, inflorescences frianti, anu un tonu biancu o blu. Fiori in u friddu da nuvembre à ghjennaghju. In a cultura diventa in u 1829.

Brolalia sticky (Browallia viscosa Kunth). Patria di questu spezia hè ancu u Peruviu. Hè scritta in a forma di 30 cm d'arbulu d'alta ramificata, cù fiori chjuchi. I fiori sò o biancu o scuru blu in u centru cun u visu biancu. I steli sò peghjanu. A pianta accumincia in Novembre è i fiori in u feraghju.

Sapphir hè una varietà assai bella, hà numerosa fiori di zafiro - culore blu, in altizza, cresce finu à 20-25 cm.

Avemu da cura di Brovalia

U brion hè photofiloso, però, ùn pò micca tollerà un sole di sante dilettante, perchè à migdi di un ghjornu d'estiu, hè cunsigliu di pritenyat a pianta.

In u giardinu di fiore, i pianti pò crescenu in u luminu di u sole, è in caleffi è cuntenenti pinnuluni anu da crede in santezza luminosu. I pomi cù Brovalia deve esse postu nantu à una finestra luminosa, altri ùn anu micca avè l'arbureti compact. Questa pianta hè megliu mantinutu à u balculu (in particulare in u latinu di u ventu, nantu à a parti occidintali o meridionale sera chjucu nantu à i ghjorni sole, salvu quandu u so balcone hè in l'ombra di l'arburi) chì in a stanza. Sì sti paisoli di casa anu cultivatu nantu à un balconu, ùn abbiate micca di spresso.

Hè megliu di mantene Brovalliu a temperatura moderata. In u periodu primavera è veranu, a tampiratura ùn deve micca sottu à 20C. In u vaghjimu è l'invernu, a tampiratura si deve 10-15C cun un signu più, questu aiutà à frenà a crescita di Brovallia, duvutu per quale cresce menu. Più locu cale di u cuntenutu pò conducive à u fattu chì i cappi, è per quessa ci sò pochi fiori, e foglie saranu gialli è sechi, a pianta principia a pèrdite u so effettu decoru.

Brallia amarà alta humidità, perchè ella hè cunsigliata per spruce. Quandu spraying durante u fiori, assicuratevi chì i fiori ùn sianu micca acquistati, altri ùn pareanu manciate marroni, da quale a pianta perderà di decorativu.

Questa pianta hè immubiliata, per quessa, in l'estiu, aghjunghje duppiu abbunnanza, in l'invernu hè moderatu (se a pianta hè cultivata senza illumination supplementu). U terre di a terra ùn deve esse inzergatu indefiamente o esercitassi, perchè s'ellu u bralia si scorcia, hè quasi impussibule di restaurà. Per prolongà a fioritura, avete da acqua 2 settimani cù l'acqua, à quali fosfati sò aghjustati.

Durante a fioritura, sta pianta duverà esse fecundata (ogni dui simane sei bisognu di fertilizazione).

Da u tempu à u tempu, hè necessariu di rinforà e foglie seques da u brovale, i fiori sfatiti, per a ramificità hè necessariu tinuetà a fini di i rimuti (perchè a corona hè fughjuda), altrimenti li ghjungi accuminu à stretch è diventeranu nudi. Sti riveti è disposti mustranu.

Precautions

Brollia conteni sustanzi sugliosas chì sò in periculi per l'omu è l'animali, è dopu à scrive i rami, sceglite puru lavà in manu.

I pussibule

L'aria a secca porta à l'aspettu d'un arice di spidere è una mosca bianca in folla. Ci hè parechje scab è sviluppà una malatia "ovu". Quandu si cresce a pianta di bryllium da e zicchera à a più diprezzà u balconu o balcone, i pianti sò stati fora à u barcone dopu l'amelta di u fretu di primavera.

Hè danatu: biancu, scutellum, aricchi di u filu, u mandolinu.