Cumu à dì à u zitellu induve i figlioli sò vinuti

Per un zitillùcciu, i genitori sò quasi ddi: u più intelligente è forte, i principali sustinendu tuturi è favurizati. Ancu anu sappiutu a perfezione a magia - per dà nascita à ellu - u zitellu. Ùn hè maravigghatu chì, cù a question di a so nàscita, un omu passaghju torna à Mamà è Dad.

Parlà da parlà à u zitellu induve i zitelli sò?

I psicologi di i zitelli suggerenu: prima cosa - per sguassà u tabù di u tema. Riceve u dirittu di u zitellu per fighjà questi nantu à i difendenzi sessuale è a vita sessuale. In parechje famìlies, tuttu chiddu cù u sessu hè assuciatu è micca discutitu cù i zitelli. Parenti evadenu a risposta à i domicchi diretti, o forza severu à u zitellu à ùn parta di dumandà questi nantu à temerale incestu per elli. Stu cumpurtamentu di i genitori mette u zitellu in una casa morta, reduci a credibilità di a mamma è u babbu, è, in una età più adulta, esercitanu à l'altri di circà per elli. Hè dunque, hè assai impurtante per demostrà à u zitellu chì a mamma è u papà sò pronti per aiutà à intende più di u tema di interessu.

Finu à una certa età (1,5-2 anni), i zitelli ùn sò a vrigulezza di a so nudalità è ùn sò micca assai interessate in un stranieri. À l'età di 3, u zitellu fa un scuperta: i ghjente ùn sò micca raggrupati cum'è i carusi, è i zoni ùn sò micca cum'è e tanti. I figlioli cù interessu ponu esse ripresentanti di u sessu oppostu e dumannà e so primi domicile riguardu a diferenza evidenti in l'estructura di l'organi genitali. Circundente à u stessu tempu, unu deve esse espertu chì u zitellu à dumandà quandu hà vinutu per esse. Cusì, hè cusì impurtante per sapè à u zitellu induve i figlioli chì venenu da.

Sì u zitellu sughjenu un tema "ticklish" in una visita, in un busu, o in un altru locu impastatu per quessa - avete bisognu di prumessu chì, dicendu à a sera, quandu tornate a casa - spiegà tuttu ciò chì toccu. E (ATTENTION!) Assicuratevi di mantene a prumessa.

Ùn ha micca bisognu di parlà di una cigogna cù un coltu sottu u so bràcenu, volendu à una tenda, induve i zitelli di zanedorogo sò venduti. In ogni casu - una persona sappieghja tuttu ciò chì era veramente. E, in un figliolu maturu, pò esse ghjunta perplexità raghjone: i genitori dicenu una menti. Ùn hè bisognu di scambià a fiducia di i zitelli so frivolosa. Ùn hè micca diffesu di discussà i primi punti di u sessu cù u zitellu, se appuntamentu in anticipu, postu chì tutte e responde di i genitori devi esse sinceri è sane.

Parrannu riguardu di differenzi di genere, cuncepimentu è u nascita di i figlioli seguanu a lingua accessibile per l'età in u quale u zitellu sia figurativamente, chjaramente è senza carattere infurmazioni inutili. "U zitellu sperenu in u zanniu di a me mamma, hè cum'è una casetta per i più chjucchi, è quandu si fa un pezzu maiori - si passa per un burdu specialu" - un zitellu sotto 5 anni d'età hè accettatu per spiegazioni.

A maiò spessu, per esse interessatu in a manera chì i zitelli accadini in u ventu di a mamma, u zitellu andà dopu à 5-6 anni. Eccu, i stori addiventanu propiu chì un adultu vole à dà nascita à u zitellu, u babbu "traspurteghja una discindenza à a so mamma, da a quale u zitellu annunzià per crede". À l'età di 7-8, u zitellu pò esse dati un pocu di più infurmazione per spiegà u significatu di e parole "penis", "corpu", "vagina", "sperma", "uovo". U prucessu di cuncepimentu pò esse scrittu circa l'appressu: "Una donna è un omu chì si amanu à l'altri è volenu averebbe figlioli di prima di andà à pusà un baci è abbuffu. Dopu - l'omu inserisci u pene in a vagina di a donna è l'esperma cumporta l'ovu". U l'sperma di l'esperma fusiona cù un ovu, da questu quì cuminciò a crustà è à diventà un zitellu ".

À u listessu tempu, invechje di l'età di u zitellu, e risposte deve esse verificate è chì spiecanu solu a esencia di a materia.

Ùn hè bisognu di ignurà u tema di differenzi sessuale, cuncepimentu è di nascita, ancu se u zitellu ùn fece micca dumanda da 6-7 anni. Da parechji puderebbe infurmazione di assai contruversu. Hè megliu crià u tema in tè, piglià u vantagiu di un mumentu còmicu, per esempiu: "Ochjate - U zanù de Aunt Masha è crescente - perch'elli anu unclecle Lyosha hà prestu avè un picciriddore". Hè cusì cool! Sapete chì u babu nascenu? ".

Hè assai impurtante chì u tema cintrali in a cunversazione di e relazioni sessuale hè l'amore.

Per u duminiu adulescente, u zitellu sianu dispunibile cun una idea chjaia di i funti anatomiichi è di i prucessi fisiulogichi assuciati à u nascita di i zitelli. À questu tempu, in i discussioni cù i genitori, u tema principale hè u tema di rispunsabilità. Parlà di u fattu chì l'adulti scrivenu in relazioni sessuale, cunzudezziunate e cunsequenze è assumete a responsabbilità per a so propiu salute è i pussibuli figlioli Aggiudate ciò chì hè amminazzata da un pregàziu anticipatu impalpatu è di malati di trasmissione sessuale. Dìite di e diverse metudi di contracepzioni. Ma, si deve stressatu chì nisun metu hè centu percentuale. Aghjunghje u tema di l'amore in a relazione di i sessi. Convince u zitellu chì entra in una vita sessuale "da curiosità" hè prubabile di brindari solu disappruvisione.

12-15 anni - u periodu di pubertà è di l'età più "vulnerable". Hè bella si un adulescente cù plena fiducia si tratta i so genitori. Inoltre, i zitelli - hè più faciule per discutiri i temi "strambi" cù a mamma è u zitellu - cù u babbu.

I libri per i zitelli nantu à u corpu umanu è a vita sessuale hè apparevuta in u nostru paese in l'anni 90, è, à l'ora ora, u so assortiment ponu scaccià a cunfusione di i più "avanti" di i genitori. Prima di cumprà l'altra "Enciclopedia di a vita sessuale per i zitelli", assicuratevi di leghje u testu in u libru per evitar "sorpresi" imprepcioni. Ùn fate micca, ancu cambià a funzione di l'illuminazione di u zitellu in affare di u sessu nantu à i libri. Una vivaci di cunversazione cù i pezzi cercati permettenu à u zitellu à esciscia tutti i mumenti incomprensibli.

¡Alegre, se un niño pide preguntas "delicadas" para ti! - Mientras él hace eso, puedes estar seguro: tu eres el primer círculo de confianza. Ùn pressu micca in stu mumentu. Perde a fiducia hè difficiuli di ricuperà. L'autorità in questi cusì esse ghjustu u genitori, è micca amichi da u patiu.