Cumu vive una donna dopu un divorziu?


U disciuglimentu di u matrimoniu - hè sempre dolore, ùn importa ciò ch'ella dura a relazione, è chì a so culpabilita ùn era micca in paese. Inoltre chì, ancu chì avete averà issa, pudete ripigelu di a perdita è cumincià una vita nova è megliu. Cumu puderebbe vende una donna dopu un divorziu, cumu si tratta di a dipressione è cumincià una nova vita è vi serà discuttu sottu.

U vostru maritu ùn esiste più. Acepite stu fattu. Sentite un dulore insanitu, resinzione, cunfusioni. Avete scantatu per u vostru avvene è u futuru di u to figliolu. Ùn sapete ciò chì farà à prossimu, quale di crede, quale l'amassi, di quale si fede. Pudete unepochi di centu di dumande, i principali di quali sò "Quale aghju fattu u mumentu?", "Quellu di noi hè più culpèvule?", "Perchè stu succede?". Avete scantatu da a perspettiva di notte senza vista, u destinu di una madre sole, vita per un salariu ... Cusì, chì pò aiutà à ricurdà da una ferita dopu un divorziu? Eccu uni pochi passi versu a libertà è a felicità.

1. Pirmettenu di tristezza, cravatta è lacrime

Sò una persona vivente. È ùn devi micca qualcosa à nimu. Ùn avete bisognu à esse forte, ùn deveri micca d'amparà i vostri sentenzi è di pretendenza chì u divorziu ùn hà micca toccu emozioni. Questu ùn hè micca succidutu. Ci hè sempre emozioni - o rabbia è l'odi, o resinzione è dispramentu, o u dulore è u sensu di l'inutilità cumpletu. A più chjucu per voi à questu ora hè di ricurdà chì i stati emutivu chì vi cumportanu oghje hè micca naturali. A fine, u divorziu hè una di e crises vitae seriu, a forza di a tensione à u stessu tempu hè cumparèvule à a morte di l'amatu. Cusì avete u dirittu à chianciri, tantrum, chianci è l'apatia.

Ùn ùn pruvate di cummattiri l'excitement. In contru, accettà è viaghjà cum'è s'experimentu di luttu. Vulete ricurdate ciò chì era bonu in a vostra rilazione? Questu ùn hè micca preghjudiziu, perchè pudete pruvà à voi chì u vostru matrimoniu hè statu micca creatu in vain. È se u vostru còllera sforza cum'è un vulcano - ùn impedite. Fate l'offènziu, chiancianu, pudete ancu chjudarà à a sedia per chì piacia à pusà. Hè veramente un sguardu.

2. Ùn averghjini micca di a famiglia è di l'amichi.

Questu hè assai impurtante. Ancu s'è vo vulete scappà à a fine di u mondu - ùn micca scupperanu ligami familiari. Saria assai utile à scuntrà cù parechji, discussi a situazione, spressione a pusizione, state à sente i pusizioni di l'altri. Un altru "terapia" hè cumunicazione cù quelli chì anu vistu u cuntestu. Doppu avendu divorciatu novu puderà diventà per voi un psicologu bisognu chì avarà una sperimenta specifica in a materia di a vita dopu u divorziu. Avete vistu chì nunda ùn hè stimulà cum'è una conversazione cù qualcosa chì sapi cumu apprezzà cunsulazione è un sensu di intimità cù a famiglia è l'amichi.

3. Ùn stifle u dulore cù l'alcoolidiu - stu passu pò esse fatale.

Sicondu statistiche, più di u 80% di e donne alcoliche addiventanu cum'è dopu u divorziu o rumpu cù i so amori. Per esse liberu di penseri depressing, truverete una occupazione. Per esempiu, andate in sportu o balli orientali. Arricumandate un cane o un cat - ùn hè micca una terrazzioni megliu cumunica cun un animali. Ricordate solu - u dulore dopu u divorziu passà à qualchì tempu, è l'animali sarà cun voi assai, assai per un bellu tempu.

4. Piani aiutu di un terapeuta.

Fate questu si sùffranu l'insomne, i pastigliò di i malaspriti, se avete prublemi cù u vostru gullì, a depressione, l'ansietà è l'ochju dubbianu interferiscenu cù a vostra vita di ghjornu. Cù u sustegnu di specialists (quale pudete ancu aiutà à farmacologicu) hè più faciule di truvà lume à u tunelu è stà nantu à i vostri pedoli dopu un divorziu.

5. Sarete un umbrella protettiva per i zitelli

I duplicate a facenzi di ugechjaru è di cutsu di u dirittu chì pò face ùn hè nunda comparatore à u fattu chì u zitellu hè stata senza un padre. Più tantu preoccupa hè l'idea di cumu viaghjà una donna cun un zitellu in i so armati, cumu si pò cumportanu cun ellu, cumu per a prutezzione di i sentimenti. Ùn mai micca scurdate: u vostru ex-maritu anu sempri responsabbilità à u so zitellu. U fattu chì ùn campanu micca in casa, ùn significheghja micca chì ellu hà cessatu di sviluppà un primariu. Ùn ci vole micca impedisce a cumunicazione di u papa cù u zitellu, se ellu vole. È l'avè ricurdatu di e funzioni di u zitellu, s'ellu si parlò "hà scurdatu".

Ancu si pò esse difficili, cun tranquillu chì u vostru ex-maritu intervene in l'educazione è più vita di i vostri figlioli. In particulare in questi impurtanti quantu a sceglie un collegu o un uspidale, un campu d'istanbulu o un cerculu di sviluppu. Ùn bisogna micca impedisce u vostru babbu per piglià una parte activa in a vita di i ghjorni di i picculi (per esempiu, piglialli da u kindergarten, andendu in i scontri di i genitori in a scola, etc.). Ricurdativi, hè assai impurtante per chì i zitelli avianu un cuntattu constantu cù u so babbu. Allora ùn sò micca sentuti privati ​​è fàcili per accettà cambiamenti in a vostra vita.
Spiagnate à i zitelli i ragii di u vostru divorziu, se ùn avete micca fatti ancu. A cosa hè chì i zitelli sempre pensanu chì i so parenti divurziau per elli. I tarritorii picculi picculi. A so logica hè questa: "Dad left because I am bad". Avete à cunvince u zitellu chì ùn hè micca culpa in u rotore. Select the words according to the age of the child. Ma esse sicuru di parlà cun ellu. L'adulti pò percive a situazione un pocu più chjaramente. Sò dighjà pudè evaluà a verita figura di ciò chì succede. Ancu quelli chì ùn anu contru à u fattu di u divorziu di i genitori vedenu chì a so rilazioni ùn hè nè futuru. Certu, u più grande u zitellu, u più faciule per ellu per surviglià a siparazione di i so genitori è u più fàciule per voi.

6. Pigliate à pensà à u futuru

Dopu chì u divorziu hà trasmessu per parechji mesi, è anu persequitatu annantu à u pensamentu di u passatu. Avete bisognu di ciò chì l'accadissi, sintennu pena di voi stessu, analizà tuttu una volta di novu, tentativu di truvà a causa di l'intrattenimentu. Iè, a riabilitazione dopu u divorziu dura u tempu, ma avete da almenu pruvà sparisce stu tempu. Inutili, ùn avete micca avè un futuru. Pruvate di cuncentraziu di ciò chì succede issa, è ancu di ciò chì avarà. Ùn hè necessariu di eradicà tutti i ricordi. Pudete esse assuciatu cù assai boni, in particulari si avete i zitelli. Ma per u tempu in i fotografichi cumuni è i rigali da ellu ci hè statu ammucciatu in u fondu di a casella è sguassate. Avete a cura di l'affari attuale, chì anu longu solu stabilimentu. Pensate à ciò chì fate questa findeci, per esempiu, cumu duverete accade i vacanze di Pasqua è e vacanze in l'annu cursu. Inoltre vi toccu à a cura di sè è di u vostru piace.
Ùn runete stessu. Pruvate cusì bellu è sempre, o ancu megliu. Assicuratevi prima di sorte da a casa per fà un make-up, visite l'attrezziunale o salone di bellezza regularmente. Fate shopping è pimanu cun novità pratiche di moda. Ricurdativi chì questu ùn hè micca un eccessu, ma un modu di trattà di a depressione! Questa hè una parte impurtante di a vostra terapia, chì vi aiutà à ripigghià l'autoestima.
Sceccu almenu una sera à settimana per relazioni pubblici - cum'è i amici cum'è cene, vai à u pelle o à i parenti chì avete inviatu à visità. Ùn chjude micca in a casa è ùn chjusu micca in ellu. Serà moltu difficiule di voi per trattà cun sè stessu. Inoltre, cumunicà cù l'amichi è "vai in lu lume", tenete più possibili per un possu startu di una nova rapportu.

7. Pruvate micca di ricusà u novu amori

Cumu a tradizione di u migliu di u divorzju hè un certu sistema. Sò similarii in u principali - in suspettu versu i genitori. Quantu passava pocu tempu dopu u divorziu - u più mistrufatu hè questu. Fighjulate à l'altri circuncisi suspicienti è reluctantly. Unu penseru chì avete amarà quì à qualchissia torna, duvete ridículu. Ùn vulemu qualcosa. Mai. U vostru dulore hè troppu forte. Ma in fatti, sì sbagliatu. E novi raporti sò possibles è ancu necessari.
Ùn avete micca imminiscente immediatamente in romanza per truvà un novu cumpagnu. In ogni casu, accettanu u fattu chì assai donne, invece, custruiscenu una vita persunale dopu u divorziu novu. E - più importantemente - spessu i novi rilazioni sò più armonii è duvule chì i primi.
Ùn àbbia paura di circà a listessa opportunità di scuntrà à qualchissia interessante. Hè vale aduprà a vostra chance di truvà a felicità novu. Pudete ancu dumandà aiutu di l'agenzii matrimoniali è i siti web ricunnisciuti da i vostri amici. Ùn ci hè nunda di vufò nantu à questu. Avete u drittu à esse felice, è questa hè a vucazione principalu di una donna vera. Amate à voi stessu, accettate cum'è tutte e vostre debblizza, ma avemu una forza abbastanza per avanà. Cumpite u vostru avvene, fate a vostra felicità - ùn duverà micca più da aspittà.