U significatu di a parola "omu brutal"

In u mondu parevanu varii tipi di masculi. Ogni chjude di sti tipi avemu chjamatu in u so modu, base in certi qualità, i carattaru è u temperamentu. E quale hè u significatu di a parola "omu brutali"? Probabilmente, sta pregunta, in un certu tempu, era dumandatu da quasi ogni donna. Ùn hè micca sicretu chì parechji donne anu amatu assai facisti. E, anche, spessu, questu amore ùn porta micca di qualcosa bè, tutte e moe femine sò attentati à caratteri negattivi.

U significatu di a parola "omu brutali" hè difficiule di scrive in una frase. Inoltre, a brutalità ùn pò esse solu reale, ma dinò l'incaseva. Cumu pudete distinguì un omu pseudobruali da u prisenti?

Prima, definiscenu quale hè questu, questa brutalità è quale l'omu pò esse chjamatu veramente brutali. In generale, a parola "brutalità", urigginatu cruelità è grosene. Ma, in u nostru lèxicu, questu cuncettu hà avutu un altru culore. Se un omu si chjamava brutali, pò esse cunsideratu valente è duru, ma micca cruel. Inoltre, quì stu tipu ci hè sempre una atmosfera di misteru è misteriu. L'omu brutali sò capaci di cunquistà e donne cù a so forza, inflexibiliità è quellu stravaggiu chilometru chjaru chì solu "vileni mali" anu. Hè difficiuli di abbandunà questu omu è hè casi impossible per ellu refuse. Ancu s'ellu inizialmente puderia irritate una donna cù a sirazza, sta attitudina cambiarà cù u tempu, perchè a so rigghizza sarà perceta cum'è masculinità. In seguitu à un tali un omu, ogni donna si piace per darrere un muru di petra. Eppuru, sicuru, l'omi ùn sò micca sempre cusì d'altri, in particulari i genitori è altre rapprisintanti di u sessu più forti. A so rigghizza, qualcosa vulgarità è sciccarella, facianu chì i genitori vi n'adatti, è l'omi facenu aiutati per l'invezza. Hè cume chì inconscientemente, mutandine rude e rude cum'è e donne, perchè hè cumu u putere si sentenu. E altri omi capiscenu chì i ghjovani brutali anu privileghji è l'invidie solu. Di sicuru, carusi ùn anu più altru è spiegà u so cumpurtamentu si preoccupa di i vostri sentenzi è di salvezza, perchè chì vultà ùn serà micca un signore.

Brutale hè questu

Ma, madura, definiscenu, chì a brutalità vera difiere di falsificazione. U primu, si nuta chì u zitellu pseudobrutale hè troppu chjappassi di a so gattonezza è vulgarità. In modu constantemente, cun u sensu, libera i so chjosi vulgari, prova à umilià è insultà alcuna persona. In particulare, questu hè questu quandu un ghjovanu hè in una sucità di l'omi. Ma, de seguita hè bisognu di fà una riservazione è nutate chì i carusi vicinu à ellu ci vole più ghjovru, cultivatu o più débile. Se tali ghjovanu vede chì u putere di a parolla è u pugnu ùn hè micca chjaru in u so core, l'arroganza sana vanda à una volta, è si cumporteghja in silenziu è facilmente. Un omu tali solu dice assai di u fattu chì hè un machu è un grande difendante. E, in fattu, sò questi pseudobrutale chì si prumesse prima quandu sò stati avvicinati da quarcunu in un capriccio scuro. Inoltre, si cumportanu cusì ancu quandu a so sposa hè vicinu. Dopu tali casu, di sicuru, un tali un omu ci duna storia increible per justificà. Eccu quì deverà devenu à i talenti littirarii è l'amore di a ragazza, ella crideu o micca. Inoltre, i ghjovani di stu tipu di mente è caratteru, ponu offensione di una donna o ancu fà piglià a so manu. Cronicanu chì in questu modu pruvucanu a so forza è a rigidità è anch'elli constantement a prova di justificà u so cumpurtamentu in l'ochji di l'altri. Iddi, in fattu, ùn anu micca forza abbundante o intelligenza per truvà un otero avè degnu. Ma, anu bisognu di riprovalite sempre à elli è à l'altri u so propie è masculinità. I carmi nurmali quasi sempri distingue ghjudicali veramente brutali da tali attori è ùn fighjenu micca attente à elli, o i purtàllinu à l'acqua neve. Ma certi cecchi fannu crìdiri in un teatru di un unicu attore, da quale, spessu, l'esperanza è a soffrenia. Questu ùn hè micca surprisante, perchè sceglie un omu, a donna aspetta à a prutezzione è l'amori, è riceve una persona chì ùn pò micca fà nunda è hè affirmatu da a so feblezza.

Un veru omu brutali ùn hà mai elevà a manu in contru una donna. A so rigghizza pò esse veduta in cumpurtamentu, paroli, gestiti, di rilazioni à u sessu maschile, ma per un tipu di chjamà una donna hè sottu a so dignità. Un veru omu brutali cunnisciutu veramente u so valore, perchè ùn ùn hà micca impastatu à ellu in tutti i manere pussibile è impositu. Simply, ellu cumportanu cum'è li piaci, è sempre sempre questu. A so rigghizza è a masculinità si manifesta in u stilu di vistita, vechja chì eletta per u muvimentu, a manera di parlà, vighjà, mutu. In questu paese, tutte sti aspetta è hè cunsideratu cumbatte. Ùn ùn pruvà à esse migliore o poviru di quellu chì hè veramente. L'omu brutali ùn sò micca strangenti à i sentimenti, ma solu u circhiu di u vicinu - l'elite sapi di elli. Simply, u fattu hè chì l'omu brutali ùn tiucciu pruvà micca brame. Simply, sò abituati di ùn succorsu à l'emozioni è l'attu cumu si vanu. Ùn mai farà nudda à pruvà a so forza à l'altri populi, sia ghjenti o nichi. Questi ghjovani avete solu a so scelta è agisce cuncepimentu.

U significatu di a parolla "omu brutali" hè chì per questu un parmu unu entende un veru omu chì pò sempre esce per ellu è prutegge i so amori. È chì u brutale omu ùn piace micca à tutti per u so cumpurtamentu arroganti, a sincerità è, spessu, a vulgarità, e persone a persone sanu sempre chì hè una bona persona, chì pudete cunfidenza in ogni situazione. A so brutalità ùn hè micca un minus, ma una plus. E, in fattu, queste ghjente sò grande mariti è babbi. Simply, cun u tempu si volenu più prudente è calmeru, ma u putere di a masculinità è di l'incantu persistenu cun elli per a vita.