E pruprietà utili di pira

Un solu risparmiatu à a temperatura, si crede chì i curati di a China antica - una pera ordinali. Cù l'aiutu di pirasi secchi, pudete fà cunfinà a tezza, ma cù l'aiutu di i freschi - diprissioni, è ùn aghju micca aghjunte da l'antidipresenti più forti. Ma hè veramente cusì cusì? Quì avemu pruvatu à scopre a pruprietà ùtule di a perra è tutti i sicreti.

Pera: a so storia.

Uffiziale, si pensa chì l'età di l'arburede pera supera trè mila anni, ma pochi di frutta cum'è un culti in giardinu accuminciavanu à cultivà assai più tardi. L'arbureti di periculi sò stati scuperti da i residenti in l'oeste di a China, è a prima menzione di perli hè ancu in a mitulugia di i grechi. Omeru in l'Odyssée detti boni frutti in u giardinu chì appartenenu à u re di Persia, bè fugliale assai pereddi. L'antichi grechi anu ancu un paese speziale chjamatu "Grush" in a Peninsula Peloponnese.

U travagliu tempuroso di l'arbe di piru è l'usi attivu di i so frutti da i medichi è i specialista culinari sò sviluppati solu in u XVIII sèculu, è ùn hè micca tantu tempu. L 'Europeani eranu assai adatti à a ripruduzzione, chì era l'uritu di centuie di variità di pira. È questu, in u turnu, pressu u sviluppu di modi per utilizà questi frutti. Ma l'abitanti di parechji paesi per una longa volta u cunsigliu pereddi cum'è fruttable inedible. Si manghjonu solu siculitane o fogghi.

Rusichi durante un bellu pezzu ùn ùn pagà micca l'attinzioni à i pere, è si sò stati salvatichi per un bellu pezzu: nimu hà raghjunatu o cultivatu solu dettu. Ma i propietari utili di stu arbre è i so frutti sò usati in Russia. Per esempiu, una sapuri populari di kvass hè statu priparatu da frutti, è l'alkoumu era statu ancu espulsu da elli. U fruttu stessu hè stata tenuta per un bellu pezzu, chì salvà i paesi di a mancanza di vitamini finu à i vacanze di Natale. Oghje, sò solu frutti d'arburi cultivati, chì ghjè, perezi di giardino, succoso, dolce è grande. A pera hè cultivata in i parti miridiunali di u nostru paese è in i parti cintrali. Ma in a regione Trans-Ural, i pira ùn avianu micca tempu di ripasti, sfurtunatamenti.

Utilizà e proprietà nutrizionale di juncu.

Oghje, a pera hè assai apprezzata per a so gustuzione, a carni dolce è u cuntenutu enormi di parechji elementi multivitamini. U peccatu hè più dolce di manzili, ma ci sò menu sugari in zuccaru. Ma i frutti di i pere perci sunnu assai ricchi di fibri naturali, questu, cù fibbra, àcitu naturali (folic, limoni è apple), componi tannichi è pectin, enzimi. À pira Un pezzu di vitamini: A, C, vitamini B, P e E. I nostri cumpagnie utilizanu pereddi, in particulare in forma di compoti, cunfine, cunfittiti, marmellati, vinu, frutti cunfitti. Cù tutti i metudi di cugliera di pira, quasi tutte e propietari benifichi di sti frutti sò cunsirvati, salvu, devu dì, cottu.

U beneficu sò determinate micca solu da quantu vitamine è nutrimentu chì u fruttu cuntene, ma quantu piacevuli sò fragrances. I sperimenti chì dimustrà ch'ella sia pochi chì sò un bon olfato sò utili, è ponu ancu esse usatu cum'è prodotti curatori. Un aroma forte è piacevuli sò solu, cultivatu in cundine naturali, frutti.

Chì sò i pruprietà ùtule di i pere per u nostru corpu?

  1. Purtughi assistenu per supremu dipresiunanti, "di decadente". Contenenu assai olii essenziale, perch'elli ponu distraurisce a tensione.
  2. Frutta di u periculu - solu una strumenta indispensabile per a terapia restorativa di lezzioni pankreatique.
  3. In pira, un prucessu pocu di pocu di zucaranu, pò esse cunsigliu da manghjà in quelli chì sò obèse è avè a diabetes.
  4. Perch hè cunnisciutu per u so effetti diureticu. Perfettamente stimula u funziunamentu standard di i riti è u furu.
  5. Purtate tratta perfetta a prostatitis.

Naturalment, avemu solu risultati solu in qualchì proprietà peramenu propriu à l'omu, in fattu, ci sò assai più. Purtati sò usati da i curati tradiziunali per allistà e cundizioni febrili, è i farmacologi usanu à sviluppà novi medicini designati per ghjuchjarà allangiati di friddi è infezzjonijiet broncopulmonariali. U laburzii di u periculu sò un antitusu, restorattivu notable.

Uni pochi cunsiglii per manghjà pereddi.

I frutti di l'arbe di piru sò unichi è utuli, ma à u listessu tempu assai insidioso. No ogni sistema digestivu di ogni persona pò fà sapè fà cun l'"attu peru", in particulare quandu vene à i frutti freschi. Per ùn dà a vostra propia salute, i dieti sò cunsigliati per seguità di regule simuli, se veru pudete avè manghjatu pira.

Hè ricurdatu chì:

  1. Pera sò cumpatibli cumplicità cù a carne, avemu bisognu solu à manghjà solu.
  2. In pira, assai liquidu, per questa mutivu, ùn deve micca bisognu di qualcosa, altru di pudè avete un guvernu di una digestioni lenta.
  3. Ùn manghjaraghju mancià immediatamenti dopu à a cena o di a cena, hè megliu esce à 40 minuti, è poi piaceni questi frutti.
  4. Sì avete suffrutu di malatie cronica di u intestinu, stomacu, chì si trova, frutti primasi di perli ùn sò micca. Prima di l'usuali, u trattamentu termale duverà esse realizatu. Paghjate ponu esse cotti nantu à u fornu.

Ùn bisognu micca di sti normi semprici, pozzi di pirasi è solu benefizièghjani di sti frutti bellu sbuzcatu è fragrances!