Eserciti per a perdita di pisu in l'area di caduta

Ciò chì i malati è l'abdomen superà u quantità permissibili di Moda? Tutte e biddiesi seculare à a selezzione - "90-60-90", è u terzu paràmetru hà longu annintatu u permissibile ... Cumu serà? Questu eserciti per a perdita di pisu in u cadus ai aiuta?

Immediatamenti preparanu ciò chì duverà esse pazienti è persistenti - perchè ùn per nunda ùn hè micca cunzidiraturamentu i malati chjappi sò cunsiderati a parti più problemàtica di u corpu, chì perde un pesu più longu chì alcuna cosa. Per quessa, ogni sustegnu per a perdita di pisu in i malati chì avete aduprà à a cascata!

Allora, chì sò ste eserciti chì vi aiutanu à esse in forma è avete boni curvuli, dignità diide?

Avemu torci u pedalli!

Fate nantu à a vostra volta è fà e so peri in l'aria cù i muvimenti chì fate in ballu in bicicletta. Simply put - twist the pedals inexistente! U principalu enfasi si deve situatu nantu à i cadaveri. I musculi di i gambi ci sò rilassati, fassi asseve più prestu pussibule. U passu si aghjustà à pocu à pocu è u tutale hè cibu à un centu cinquante volte.

Crucifiche e cose

Fate nantu à a spalle, sullivate e so pedi à un angulu di 90 gradi (angolo right), liggeranu a pettu à i vostri ghjinochjati è di rinfurzà i vostri muskoli. In questa position, movanu i malati per scaccià e so pericienti per quessa a manca hè sopra à u dirittu, dopu chì eseguite stu muvimentu versu l'oppostu precisu. A rapidità hè u massimu! Una strada hè 150 volta. Ùn si scurdanu di i musculi relaviati.

Ricurdativi: qualchissia chì vole per pèrdite pisà in i maletti, avè bisognu d'esercitu nantu à i dabbi, tension musculari è squadre. Hè cunsigliatu di cumprà un artefacte per u maschile è masajuleghje i malati in a direzzione da u ghjinochju.

Eserciti per i cadaveri. Part Two.

Solu vi vùagliu avvigniri chì "a crescita" di e munzelli hè un prucessu chì hè più faciule è più veloce di quellu chì avemu tentatu d'alcuni ora. Per quessa, cum'è annunziatu quì sottu, sia pacienza è perseverante, realizanu tutte l'esercizii per a perdita di pisu è aspittà. Ùn pensate micca chì i risultati seranu stà una settimana dopu à u principiu di a classi. I vostri sforzi sò corati cù successu à circa un mesi à dui mesi.

U secondu settore di esercizii hè più più bisognu. Sè cresce cù u primu - vi sarà maravigliatu! A guerra di i cadenti hè dichjarata!

Peri Mash

Pigliate una catedra è stand next to him, left side à back at a distance, è finarete nantu à l'ultima. Fate un grande portu cù u so pede di u ghjornu perch'ellu si vultò è sopra. Nantu à u postu di catedra, metteci un calcariu di u pede di u lamentu è ripete l'esercitu una documenti di volta. Allora a càmerna deve esse rimecuata è fate u stessu, ma cù u pede. Ùn vi scurdate solu di respira, pruvate di carculi di i musculi cume più attivamente, facennu un colpi quantu pussibule.

Facitimi li gammi

In a pusizioni di partenza, puderete attirà nantu à u dirittu right. Fendite u bravu u dirittu à u coddavu, ghjucate u to palme à piuma, cù u to paesaghju mancu stendinu nantu à u pavone. Appoghju nantu à e mani, alluntanativi da u pianu cun u malanni, mentri u zuccheru è i pezzi deve esse in u stessu livellu. Allora tene i vostri malati è ghjate à u to lado. Esercitiu ripetenza 10-15 piace. Allora cancianu a pusizione di partenza, trascurgendu à a manca left, è repite u listessu, ma digià in a direzione opposta.

Portemu i gambi

Assicurata nantu à u pavone, i ghjorni chjapenu à i ghjinochje, è tiranta i so pedi à i cadaveri, mentri palme elli in u pianu darrere u corpu. Traspendu a manu di i ghjinochje da questa position à a destra è à l'abbandunà, pruvatu di tuccallu in piena. Questa azzjoni da esse ripetuta 10-20 volta. L'esercitu hè creatu per a perdita di pisu in l'area di e cosce.

Nervi - per caminari!

Raising a testa, stinendu i so bracce lampendu è ghjustu i ghjinochji, pusendu nantu à u pianu. Piuttostu più preziosi, prima pusendu è alluntanate e peri. Cumplighendu in avanziatu cum'è seguente: estende a perna ghjusta è u bravu drittu cù u muvimentu di u caderu, è poi, ripetite u listessu cù a manca è u pedestre. Avanzate in quantu puderete, aghjustendu à pocu à a distanza chì "passau" nantu à i cadaveri. Questu esercitivu hè assai propiu à reduzzione di u voluminu di e malonori è di l'abdomen.

Torna à a "cuna"

Posa à u pianu cun i vostri palmati à i vostri pedi. Maximizà a tensione di i musculi abdominali è a calachju à a spalle, mantendu a pusizione di e gemme chì sò in l'angolo right in u troncu. Ritorna à a pusizione seduta. Wobble in questu manera seguita da 15 à 20 volte in una strada.

Facemu un "half-bridge"

Fate nantu à a spallezza, stende i vostri braccia nantu à u corpu, pressu i vostri mani à a superficia terrestra di e to cattivi. Per via di "tempi", tira i vostri ghjinochja, senza elle ponu per u pede da u pianu, per "dui"

Eppo u so colti, ghjente nantu à i vostri pedi è a testa. I musculi di i buttiglii stende fermu, mentre chì e mani sò stati in a so pusizioni originale, u zuccu cun u capu faci una una linea in a articulu di i ghjinochja. A gastru di "tri", bassa i vostri cadenti. A gastru di "quattru" - rilassate, reste, respira. Ripividendu l'esercitu 10-15 volta per l'approccamu, ùn si scurdanu di a tecnica tècnica di respirazione.

Focus on penne

A pusizione iniziale hè a seguita: si pusendu nantu à u pavone, unisci u to pierdiche, per allughjà u vostru capu è riaghjate u vostru spalle. Fate una forte (ma micca sharp - back injury!) Turn left. Riccu à u pianu cun le mani, liggiu ghjuvannitu à i coddi, mentre facenu i vostri pedi "scissors".

Intrecciate i palme da u pianu, rinviu à a pusizione originale è ponite e cose. Allora, fà u stessu exercitu in a direzzione opposta. U numaru di i tempi realizati in direzzione diffirenti varieghja da 5 à 10. Ùn aghjunghje micca u respiru. Inicialmente, l'eżerċitu pare avellu difficultu, perchè deve esse fatto lenta, cù a participazione di u corpu tutale. Quandu avete acquistatu, intende - chì hè una bella manera di perdurà di pesu, in particulare in un spaziu seduvutu di i vostri zunti.

Locusts

Imboccate nantu à u to stomacu, pigliate a testa, ripusenu u to coddu à u paviu, e mani tutta di u corpu. Cù codici riffulati nantu à u cuntestu di "doblegu", facistenu e to mani, chjappu in un prugnu è, à a listessa ora, rinviate a pilucca ghjusta in u ghjinochju. À questu ora, piglià un respiru. In a "dui", mette e mani in pieni sopra u pianu, mentri l'exhaling. À u "tri" susciteghji a manu è u to pede nantu à u paesu, facennu un suspiru. A gastu di "quatru" cuminate i vostri braccia è a perchè - è exhale. Ci si deve esse ripetutivi cù ogni ghjornu per 5-10 tempi, mentri ùn sulluzzate u quijante da u pianu. Dopu qualchissia tempu, pruvate d'addivà i dui pedi à u stessu tempu.

Queste simule è simule eserciti aiutanu à trattà cun un problema cum'è volumetricu in i cadaveri. Venite à i culpèvule cù tutte e responsabile - è centimetri indispittìvii scorred literale davanti l'ochji!