Eziesi di respira per a perdita di pisu

Ùn falete da a fatigue dopu à e classi in u ginèru o ponu purtate cun dieti, perchè pudete sulamente respirar è pèrdite pisu. A data, ùn hè micca una tecnica di gimnastica respiratoria, utilita per a perdita di pisu. Arcuni metudi anu sviluppatu in l'URSS, autri eranu spartutu da l'Oriente.

Ci hè un principiu solu per qualsu ogni tècnica di gimnastica respiratoria travaglia: a respirazione particulari porta à u fattu chì l'ossiegnu entre u corrente di sangue viaghja più veloce, acchianava u metabolismu, è, secondu, a furmazioni grassu hè intensificatu. Malgradu u fattu chì u metabolismu s'accelera, u sensu di famu ùn hè micca causatu da gimnastica respirazioni.

Per tuttu u corpu, i gimnastichi respiratori sò utili per u so effettu di a salute. Spécialmente hè utile per i pulmoni. Pò esse adupratu da persone cun forza e sedentariu, ùn hè micca contraindicatu ancu per i soggetti in chjardu.

Eziesi di respira per a perdita di pisu

Ogni tipu di gimnastika respirazioni hà una quantità di règule chì sò obligatori per a implementazione:

I più eserciziunità (in ogni modu assai efficais) per respirazioni per quelli chì vulianu perdiri pesu includenu i tecniche di "purificazione" è "ripetitu" di respira.

A "respirazione repetita" pò esse fatta da quì: per 4 counts of breath, four counts - sopra sopra, quattru cunde - exhalation. Allora 10 ciclichi sò fatti, trè volte à ghjornu.

A "respirazione" di a "respirazione" difiere da quì sopra in quella l'exhalazione deve esse ubbligatu, questu, cun un esforzzione, rinfurzendu i musculi di l'abdomen. Hè fattu ancu trè volte à ghjornu.

Gimministi respiratorii Jiangfei

Dighjà u stessu nomu di questu gimanstva respiratoriu dice chì hè pensatu, da a lingua chinesa "Jianfei" hè traduciutu com "perder fat". Eserciti di sta cumplessu aiutu à reduci u sensu di famu, stimulanu a circulazione sangue, sullivanu a fatigue è aghjurnà u metabolismu in u corpu.

A maiò parte di sta gimnastica di respirazione per a perdita di pisu hè una cumminazione di trè exercici.

L'esercitu "Wave" aiuta à reduie u sensu di famu. Hè da esse rializatu prima di pranzi, o invece. Ci sò dui opzioni per fà questu esercitivu:

Esercitivu "Frog" vi permette di calmà, migliore u metabolismu è benessiri. I.p. - assicuta nantu à a catedra, i ghjorni sparghje in a larghezza di i spalle, intricate à i ghjinochje, u pugnu di a manu manu hè apertu cù a manu ghjustu, i coddi sò di ghjuvannini, u capu reste nantu à u pugnu di a manu. Calm down and relax. Inghjustate lenta da u nasu cù a tensione simultanea di l'abdomen, l'exhalazione - à u cuntrariu. Dopu parechje volte u ciculu cambia - inalità, inverimentu, duie curthje exhalations. Esercitu hè realizatu da un quartu d'una ora dopu trè volte di ghjornu, dopu chì hè necessariu di lavare a faccia cù e mani è stretchè.

Esercitu "Lotus" aiuta à a normalizazione di u metabolismu in u corpu è anghjulu a fatigue. A pusizione iniziale hè simile à quella di l'exercitu previa, o crosche in turcu. E mani sò situati nantu à i cadaveri, palme, quella di a manca. A punta di a lingua ùn deve tuccà u celu ghjornu dopu à i denti di fronte. Prima, quì 5 minuti, avete bisognu di cuncentrazione in a vostra respirazioni naturali è faciule. A seconda stampa - cinque minuti per respira in una manera naturali, aiuta di rilassà quantu pussibuli l'exhalazione. A terza stadiu - dece minuti (o più) per continuà affanniglianza naturali, pinsamenti afflitti è pensendu solu di respira, pruvate à calmà cum'è cusì possible. Avete bisognu à fà l'esercitu parechje volte durante u ghjornu, per esempiu dopu a "Frog" è davanti à lettu.