French Wedding Manicures

Hai un casale previstu? Vulete aduprà una manicure inobligata? Allora avete bisognu di un manicure francese. Hè stata creata da i disignuri di moda in Francia. Questa manicure hè universal, ie. ghjunghje à qualsiasi modellu di vestitura. In lingua prufessiunale hè chjamatu "French".

A funzione "French" hè chì hè capaci di ammucchià e difetti di i unghji, è unghji acquistate un apparenza cose accentuata è sana. Ci hè adattatu per a celebrazione (in maiuri casali) è per a vita di u ghjornu. Prima di tuttu, a bride hà bisognu à decisione nantu à a forma di i crapai. A forma di i ungii, invechje di a scelta, hè bisognu cù u vostru stile. Dioni, in seguitu di a moda è carattarizatu da glamour, scegli per elettu una forma di quadrato. Una forma pocu stampata servirà à e donne, chì a so imagine porta una extravaganza petite. Unghie di a forma ovalia sò cunsiderati classichi.

Unghie finosu di una longa durata cù un pruduttu ovalu o quadrate facenu à e manicure francese classico. Cogliu cù lacatu (culore trasloccente), un dolce rosu o untuore di color marrone. Per dà l'unghje finamente finitu, a riva di u unghje hè cupartu da lacatura bianca opaca. Cusì cumu fà un casale French manicure?

Ci hè dui maneri di applicà a manicura francesa:

1) Crià un "soru" nantu à u unghje. Hè fattu di a manu o cù un stencil especial.
2) Utilizà un cartafettu spiciale per a parti interna di u unghje, facendu un pumkinu biancu da u unghju, applica a laca.

À u primu preghjudiziu, pari chì questa manicure hè simplice, ma hè sbagliatu. Ùn hè micca piacevule à mette stu "soru" biancu. E specificamente per "Manifatturi" Francesi cuminciaru à produtori un certu settore di vernici: u biancu suave, biancu è beige. In l'appendice à questu settellu, sò in solitu un liparliu biureticu, stensilite è ancu sticker.

Quandu l'usu di l'additivi, ùn avete micca screnu i bianchi "smiles", ma simpricimenti cundite i vostri unti cù una laca trasluzenti. Ma l'etichetti anu un minus: miranu assai e rude.

Demu ti dugnu cunsiglii cumu nantu à cumu fà manicurà un manicure francese:
1) Fate tutte e claas di a listessa forma.
2) À u distintu protruduttiu di u funu una cunfurmità di primariu. Espera finu chì si secca, è pudete cuntinuà.
3) Avà po pudete dumandà à scrive un "sonu" nantu à a punta di u unghje. Aduprate una stencila o una sticker. Hè dispunibule per utilizà un stencil. Puscia quì sottu à u filu di u filu. Hè vistu cum'è una luna mezzaluna o un "sonicatu". E se avete indagatu unghie, hà bisognu di usà un stencil in forma di un triangulu. Pujanti u stencilu nantu à u unghje, pudete pacà appiccate a lacatura.
4) Doppu a lacaca bianca secca, copre u filu in u tonu principalu. Questu ci darà i unghji un apparenza bè cumpagnata è sana.
Pigliate parechji funziunalità: avè scurtatu una prima linea in a cunfini cù u "sonrisu" è a fondu fundale, serà più faciule per voi appricà vernice à e fruntiere di u unghje. A crescente bianca hè simétrica, è.e. diventanu uniformi da a chjave.

Dopu a cumplimazione di a manicure francese, u unghje deve esse cuparti da un vernice-fixer, chì dà l'unghje chjave è mantene a so longevità.

"French" pò esse mudellu è cun un attore. Per queste scopu, spessu usanu a manicura francesa, chì hè chjamata "Silver". In questu casu, nantu à u filu di u preghjudiziu hè impiicatu un vernice biancu splindente è à a fine - un vernice-fixer.

In più di a manicure francese, pudete aghjunghje parechji elementi, cum'è stivali, perleghji, u fugliale in a forma di qualchi disegnu. A manicuranza serà più originale s'ellu puderete cullizzioni varii da voi stessu.

A moda di manicura, cum'è u restu, ùn si ferma sempre, evoluzione constantemente. Allora, a manicure francese hè adattatu per l'estilu di bride, combina l'armunia è u equilibriu di u culore. Sò in questu manicure pudete furnisce u vostru di u vostru propiu cù una steezza spugna. Un veramente bellicatu "French" vi farà esse inolvidable à a vostra bune. Dopu tuttu, avete l'oportunità.