Ommji minori in Russia

U ghjattu è u pene è u megliu tempu in a vita di ogni donna. In ogni casu, questu hè micca sempre u casu. A maturazione sessuale di e femicili finiscinu in l'adolegica, perchè oghji in questu tempu ponu avè i so figlioli. I donne diventanu omi in i sfarenti staddi di sviluppu, chì spessu porta à cunsequenzi pusitivi. Dopu tuttu, una ragazza pò dà nascita è à una età giovane, quandu ùn hà micca decisu à a vita futura.

Ommini minori in Russia sò assai cumuni. Sò sottumessu à a censura generale, ancu s'ellu ùn hè spessu micca u casu. Ùn pensate micca chì una zitella à una età ghjuzza ùn hè micca pronta à crià u so zitellu. In Russia, a situazione ecunumica hè mala, per quessa, ùn ci hè casi micca supportu da l'statu. Ma tutti i stessi, e figlioli sottumessi sò diventanti parenti. Amanu i so figlioli, pruvate à dalli tutti chì sò persu in e so vita.

I ragiò di l'apparizione di e figliole sottumessi.

Prima, mantenenu a so propiu salute. A donna ùn deve esse interrompu u so primu gravidenza. Avà in Russia, ci sò medichi ghjunghje chì anu pudè rializzanu correlatu l'operazione, anche sempre hè sempre un periculu per a salute di a donna. Mamma, ritendu u nattu di un zitellu, curriggiu u risicu di perde a pussibilità di a gravidanza in u futuru. Di solitu, a zitella sottumette ùn vole micca di avè u so propiu figliolu, perchè ella ùn hè scosa di purtalla.

Siconda, u desideriu di passà adultu. A volte ancu à una età minora, una zitella vole senti una vita "reale". A maiò parte di spessu, casu esse casu in i sposi civili cù l'omu vechju. Ci hè digià vicinu à a vita è esse ghjustu chì l'età curretta per entra in relazioni ufficiale. In questu casu, a mamma addivintata diventa un parente eccellente, stendu u so zitellu.

Tercera, l'impussibilità di a fine di u gravidenza. Sfurtunatamente, ci sò situazione chì una zitella ùn sape micca di a gravidenza. I sentiu solu in i tempura recentemente. À u stessu tempu, ùn hè più pussibule di riffisce u natuvolu di un zitellu. Eccu, ci hè una altra mamma subesta in Russia. In ogni casu, più spessu ca no, ùn si cunfiziona i figlioli o mani in manu à i so genitori.

A matri minori in Russia ùn hè micca cusì difficiuta di scuntrà. Per via di a so presentazione constante, u numeru di i zitelli in casa hè stata riflette. Spessu anu rifiutu à u nascita, ma chistu ùn hè micca dirittu. In ogni casu, a quistione impurtante resta, hè una mamma minima capaci di crià un zitellu?

A so mamma Minor è crià un zitellu

Questa hè una di a quistioni difficili chì parechji psichoghi resuccaranu. U numaru di i zitelli nascuti fora di u sposu hè grande, è a maiò parte di quelli sò u risultatu d'imprudenza. I relazioni sexualzeghjanu in una età minora casi sempre, ma metteziu cuncettivu ùn sò micca usu di tantu spessu. Raising a zitella ùn hè micca faciuli, sopratuttu se una persona ùn hà micca decisu di a vita. Ancu l'statìstichi dimustranu chì una matri minora poti diventà un parente eccellente . Ùn sia micca sempre sapà manighjera cù u zitellu, ma incisce tutti i so sbagliati, dà amma maximu.

No tutti i zitelli chì vulete crià i zitelli. Tuttavia, ùn deve micca bisognu di cunsiderà chì u numaru di "mamma" bona hè chjesa. Ancu in Russia, si ritruvanu bellu aspessu, ùn avè micca riceve u supportu adattatu da a cumunità. I so figlioli sò capaci di educà u so propiu figliolu, utilizendu l'aiutu di e persone. È u rejetu di i zitelli, invece, hè per via di a cundanna generale chì ponu prissioni annantu à e persone. Dopu tuttu, u desideriu di crià u vostru zitellu pò esse sparisce rapidamente quandu si apparse.