I prugetti di u Vinu Tù Tintu

U vinu rossu rossu hè cunsideratu un pruduttu utile per una persona, se hè adupratu in moderazione, per esempiu, micca più di un vetru prima di pranzu. Allora vi portanu u benefiziu maiò. Per esempiu, u vinu russu hè stata utilizatu da Hippocrates stessu cum'è un antisetticu, diureticu è sedattivu, è ancu com'è dissolvente meditali.

L'usu di u vinu rozu seccu per u corpu umanu hè identifikat è comprobatu da specialista.
U vinu russu contene assai i elementi più impurtanti per a vita è a salute umana. Quessi sò tutti i aminidià è i sustanzi chimichi, senza ellu ùn hè micca u metabolisimu, u sviluppu, u crescitu è ​​a prutezzione di i celi. U vinu russu in quantità considerablee cuntene: magnesiu, chì hè necessariu per u bonu travagliu di u musculu di u coru; ferru, chì aiuta cù l'anemia; Cromu, chì furnisce a sìntisi di l'acidi grassu in u corpu; zincu, senza ellu un equilibru d'acidu è riparazione tisoriscenu hè impositu; Rubidiu, grazii à quale l'elementi radiuctrizzoni sò spregulati da u corpu.
In 150 grammi di u vinu secaricu rosu cuntene: 0.11 grammi di proteina, senza fat, 127.7 grammi d'acqua, 15,9 grammi d'alcool, glucose è frutosa di 0.3 grammi, varietà secca ùn cuntene nè. Di i Macroelements: potassium - 190 mg, 6 mg sodium, 12 mg calcium, 18 mg magnesium. Da i microelements: 0.69 g di ferru, 0.3 mg di seleniu, 0.017 mg di cobre, 0.21 mg di zincu.
U vinu cunteni sustinziu biologicu attivi, cum'è flavonoids, kercetin è riserva, altri quelli ancu polifenoli è tannini. Tutti issi prudutti facenu u vinu russu un pruduttu utile. Per esempiu, i boni prupietà di polifenols - per sguassà radicali liberi da u corpu umanu, rejiminate u corpu è impidiscenu tutti i prucessi negattivi è destruzivi.
U vinu russu hè assai usatu per i purzioni di trattamentu. Apoi l 'attività cardiaca, prumove a vasodilatazioni, impedisce u sviluppu di l'ateroesclerose, è fate u colesterol. U vinu russu prupone sustanzi chì sguassate u colesterol da u sangue, è se regularmente manghjonu u vinu russu, da eventualmente i vini bianchi sò limpiè.
Sì una persona pateva un disordu stomacu, u vinu rossu seccu cun un grandiu cuntenutu di i tannini aiuta à eliminà una quantità maiò di toxine da u corpu.
Quandu anemia hè cunsigliata, 2 tazzi di ghjornu di vinu russu, prima di pranziari o mentri manghjà. Se ci era una avitaminosi, u vinu russu omplia u corpu cù tutti i microelements necessarisi, aminòcidi è vitamini di u gruppu B.
Un aiutu eccettu favuritu u vinu novu vinu, aiuta cù frati, gripe, inflamazioni di i pulmoni è l'altri malatii di u friddu cumuni.
Cù u decadenza, l'aghjustamentu di a vitalità, l'energia di dui o trè punti di u vinu rosu per ghjornu torna l'energia, u vigoru di u spiritu è ​​l'aligria di a vita.
Cù l'usura di u vinu russu mellora l'hemopoesi, cù l'applicazione di 100-250 miliu per ghjornu, aumenta l'immunità è u tonu di u corpu entu, improvisa l'umore.
Inoltre, u vinu pò aiutà à aumentà appetite, nurmalizà u metabolisimu, allibili u viscuvule è nurmalizà l'acidità di u stomacu.
Ogeni vantaghji di u vinu seccu rossu include l'aumentu di a secreziunale di i glànduli endocrini, normalizazione di u sonnu, scarrà u ritrattu di u prucessu di anziane. Aiutà aiutà à prevene u cancro, trattà caries, e l'altri malatii di a bocca. Per contru l'estresse, hè ancu utile di cunsumà u vinu russu. Ma u principale ùn hè micca esse u overduppi!
In u Canada, i scentifichi anu scupertu un altru novu novu di u vinu russu - polifenoli pruvemu di a malatia di gum. Hè ancu avà u corpu.

Invece, avete avertitu a misura, micca più di dui o trè vetru à ghjornu. E per a prevenzioni di malatie cardiovascular, un vetru prima di pranzu. Ùn pudere micca abucciassi eddi alcoolichi!
Vulendu dì chì tutte e proprietà sopra sò solu vinu di qualità. Truvate hè problematicu, ma puderete. Questi varietà di Cabernet, Pinot Noir, Bordeaux sò una scelta excelente. Puderete truvà in casi tutte e mette in tutti i falsi. Forte à salutà!