U 70 anni anniversariu di a vittoria hè dedicata à: i meglii films nantu à a Gran Guerra Patriòtica

A Gran Guerra Patriunale hè simultaneamente una pagina tràggica è heroica in a storia di u nostru paese, chì ùn ponu micca esse smegregate. Fendu tribute à l'eroi è mortu in questa guerra terribili, in u vittoria di u Vittore di u 70 anni, dicemu decisu di cullà i più boni pelle di a Prima guerra mundiali.

"Sò i vechji volenu à battaglia", 1973

Film featureti suviu, filmatu da Leonid Bykov cun ellu in u rolu di titulu. A stampa cuntene à l'escadronie "cantante" di u Captain Titarenko è di i "viddani" chì ùn sò micca più di 20, ma chì sentenu u "gustu" di a guerra. Avanzate versu e pantaloni, a film hà datu un incridibile numaru di spettaturi - ci era 44.300000 di elli, è ancu assai premiati. A canzona "Smuglyanka" hè divintata una cartilla visita di a stampa, è e rèplica di l'eroi diventenu rapidamente in citatini, chì sò sempre in usu. In u 2009, a film hè culurita è restaurazione, rinfriscenu.


"Prima di l'alba", 1989

Ùn hè micca un pianu faciule nantu à a guerra - hè una figura di rilazioni umani, è dinò l'assistenza mutuale. À una di l'estazioni un gruppu di criminali hè carbu in u livellu militare. Doppu l'aria auropeu, solu trè seguenu vivu: un bancu ladru in a lege Vaska-mustached, un tinenti di u NKVD è un operativu di ripartimentu Nikolai. E cuglionni in u boscu è sopr'à e numerosi difficultamenti altru, ma questu questu u lieutenant li cunsidereghja u so drittu di rimbursà i prigiuneri in u locu di a dumanda. À a fine di a film, l'eroi stanu ...


"Li batticò per a so Patria", 1975

A versione in scatula di u novu studiu di Mikhail Sholokhov, filmatu da Sergei Bondarchuk. Sicondu una scorza di u 1976, sta foto era ricanusciuta com'è a guerra di guerra. Lugliu di 1942, l'altezza di a Siconda Guerra Munniali. Stalingrado Defensa Stalingrad da l'ultimi forze, i suldati crede in a vittoria, ma ùn pensanu micca chì ellu viaghjanu. Solu una credenze in a vittoria è l'amori di a Patria aiuta à i suldati per esce à a fini in questa battagghia difficultu ...

"In August da 44", 2001

Una filmata da Mikhail Ptashuk basatu in a rumanzu da Vladimir Bogomolov, chì dicenu un gruppu di l'agenti simprici SMERSh cummandanti da Alyokhin. L'azzione sia u postu di l'estiu di 1944, un annu prima di a vittoria più larga. Bielorussia hè stata liberata, ma un gruppu di spiieri hè sempre risparmiatu di u so territoriu, duminazioni di rapportu à i nemici di e truppe Sovietici. Sempre in cerca di spìsie mandate un squadra di scouts ledinà da Alekhine. A film hè ghjucatu da Yevgeny Mironov, Vladislav Galkin, Yuri Kolokolnikov, Beata Tyshkevich è Alexei Petrenko.


"Saboteur", 2004

Mini-series, basatu nantu à i motivi di a ternu di Anatoly Azolsky. In u 2007, a siconda "U Saboteur. Finu di a guerra ", ma ùn hà micca un successu cum'è a prima parte. A film hè in 1942. A stampa cuntene di ghjovani scouts-saboteurs, chì èranu mandati à realizà una operazione periculosa darrere i linii inesi. I roles principali in a serie eranu realizatu da Alexey Bardukov, Vladislav Galkin è Kirill Pletnev.

"Come and See", 1985

Elem Klimov hà rializatu u dramma di guerra di parte, basatu in fatti documentati è riferisce à a "Storia di Khatyn". Lu protagonista hè u Fleur, di 16 anni, chì tistimuni l'horrori di l'accusative punitive nazi è partenu per u distaccu di partisanu. Passendu à l'horrorsi di a guerra, Fleur torna di un zitellu alegru à un veru vinu, distortu da horrore è u dulore. U ritrattu turnò veramente forte è guadagnau assai premiati cun prestu.

"Zhenya, Zhenya e" Katyusha ", 1967

Traggomesi di Zhenya Kolyshkina hè un omu educatu, tipu è onorevoli di una famiglia intelligente. In affari militari, hè un veru capicu, in tuttu u filu di u filmu, i situazione ridodi a succede. Anu parechji suldati sò sempre diventendu da ellu, è Evgenia hè animatu da u liggeru rigalu di u regimentu Katyusha Zhenya Zemlyanikina. Ùn serà micca longu prima chì si ritruvanu in una casa vacca in una cità liberata, in quellu chì tocanu à scogliu è cercà. A film ùn finisce cum'è gioia cum'è hè principiatu ... Durante u ghjocu d'amparà è circà, Genia hè uccisu è Genu avarà da tumbà l'alimanu chì hà fattu ...


U Viziu Felice!