Influenza di l'aromi nantu à u corpu umanu

A maiò parte di a ghjente di u mondu hà avutu l'arburu durante i seculi. Qualchissia ùn cambia mai i so annessi, àutri, in cuntrariu, cuntenenu spirimintate cù aromuli, elli à l'intrecciu è una nova imagina. Tuttavia, solu qualchi pensate nantu à cumu si stanu creazioni belli creati, chì facenu a nostra vita più dolce è più piccante. L'effettu di l'aromi nantu à u corpu umanu hè una materia delicata è deve un accorsu currettu.

Oghje, più di questu, i spiriti pruducighini interesse è fomentanu passioni, perchè cun ogni ghjornu passendu sò diventà sempri più diversi è raffinati. Perfumes per ognunu è opzioni personali, u matina fresca è a sera di luxe. Aroma hè un modu di per capu u mondu. Ogni noi hà 5 milioni di cumbuglii sensitivi (per suprattuttu, cumparatu cun un cane chì hà 200 millioni, chì ghjè un pocu), chì ci permettenu apprezzà tutti i delights of the sense of smell. Saria una pietà di micca usà. E pi assai millenniri, l'umanità ùn hè micca privatu di piacè: incendi intoxicanti per cumunicari cù spiriti, aromi forte è musky, affucannu u fieru di morte, fragrances fugliali charmanti cù chì u marchese amava perfume, sapendu l'incantu è l'amore. U XX sèculu trasfurmava perfumatori in maestri veri: i spiriti l'accuminciaru a cumpagnia, cum'è un artista piace una figura. I più maghjori hà maestru di u misteru di l'arti, grazia à quale rè spices, rose di Grass è Iris da a Tuscana hannu trasfurmatu in una infinita varietà di sapori unichi.

U nostru geniusu

Stu perfumariu pudarà esse un artista, un chimicu è pussibule perseveranza: per identificà è cose cun più di 150 pezzi naturali è 3000 areni sintetizzati artificula, avete bisognu di studià per deci anni. Hè nantu à una furmazione tecnicu tutale. Talent hè altru storia. Ùn pudete micca esse amparatu. Molti chjamati, pocu sceltu è solu qualchi virtuosos, chì i nomi sò assuciati cù i sapori più famose. Ci hè parechji mesi, è parechji anni, per creà una formula di sapori. L'urdinamentu hè sempre u stessu: crea un sapori "cusì compelling", chì ùn pò esse micca smeggiatu. Comu unu di i famosi "filenze" Eduard Rudnitska dice: "i spiriti boni sò quelli di quali avete un scontu". Pipettes, fiori di perfume, scraps di carta per assessà l'odore è u libru - quessi sò l'utili per u perfumista chì travaglià nantu à i mesi di trasmette, cù l'aiutu di l'aranura, i temi chì sò datu à u so sviluppu. Piglià centu munzuri d 'esperimenti è un gran numaru di cunghjuntura per truvà finmente ciò chì hè necessariu. Da a preziosa mutazione, a parte di e custituenti chì sò sopra à scalette elettroni, fate u cuncintramentu. U cuncentru hè infughutu da parechji astine - in questa ora l'aromi venenu in equilibrio cù l'altri - è poi dilucchiati cù l'alcoolate. A fase di macerazione principia, durante quale l'aroma, cum'è u vinu, ripens in cuntinuti speziale, è poi libera da a mità di a pianta per a glasura. Questu hè un liquidu cristaline, chì hè ingridatu in vial.

Parulaghji brillanti

A strada, nantu à a buttiglia. Strangely enough, l'aranura ùn hè micca tuttu. Pudete ancu dicerà chì micca micca sempre ellu hè u discorsu decisivu à u mumentu di compra. U primu impuretu, cundannusi à pruvà à sti sti, è micca altri spiriti, hè un nome chì evoca un sognu o una bella buttiglia chì s'assumiglia una ghjenue. Da quì a necessità di truvà e parolle ghjusti, una magica è un materiale attraente chì puderanu espresione a "parsunalità" di a nova perfumaria. Per esempiu, Emilio Valeros, perfumatore di a marca spagnola Loevve, spessu cumanda à creà a fragranza solu quandu u cuncettu hè sviluppatu da u cumpletu: u disignu di l'buttiglia è a publicità.

Oghji di a natura

L'arti di creà i perfumes hè prima è primariu di a "cucina" miraculosa di l'ingredienti aromaticu intruduce d'un uriginatu assai differenti, naturali o sintetizzati. A maiò parte di i prufumi micca selezziunate micca a inflorescenza, ma l'aromi sintetizzati. Solu Chanel, Jean Patou, Guerlain, Dior anu u so propiu piantazioni è fècenu stazzeranu. I principali rapprisintanti di a flora, chì sò usati per fà "elixirs màgichi": rosi maiò è Damascu, i jasmine, iris florentine - ghjuvelli di prufumi reali. Dopu tuttu, u cultivo è a cugliera di sti "sissies" hè un travagliu sbalurdutu, cusì a materia prima di verdura sò assai carichi. U listessu sorte di l'arbureti, da quale l'altru mobiliu di lussu è l'accessorii sò fatti, sò ancu utilizati da i perfumatori. Essenzi sò uttene da u cedaru maroccu, i rosoli è l'sandalone. Pigliate l'eccezzioni di vetiver è i fasgioli sò straggi, chì ùn sò micca usati per l'alimentari, in u laboratoriu di u perfumista pò truvà tutte l'arghjintinu, ardiate è assai aromi chì aghjunghjenu spezia à i nostri platti. Cusì, u zafranu, a cinnamone, a curcuma, a vainilla, a caratterina è l'd'alce pruvenenu a creazione di l'aromi di più luxurii orientali (ambrosi). L'amriazza grisa chjamata hè una "creazione" exclusiva di ceccheri, chì, avendu fatatu polopuli grassi è indigestioni, sdegnu u pruduttu digestivu. Questa substancia più ligera da l'acqua pò pane in piscina per un longu tempu nantu à a superficia di l'oceanu. L'ambauriscenu scrittu hè seccu durante parechji mesi finu à chì u so odore desagertu scorri, dà un modu à un gustu iodatu delicatu. Questa sustanzita hè assai apprezzata da i prufumuri è hè utilizata com un fittore in aromi sensuale di alta calidad.

Nahimichi

L'essenziali chimichi ùn oppiscenu micca a natura, ma cumplementanu, permettevanu cambià a paleta di perfumatori indefiniti. In l'annu passatu 100 anni, u mondu di u perfume s'hè arricchisci cù più di 2000 aromatichi sintetizzati. A chimica di fragrances, chì si sviluppa da u principiu di u XIX seculu, hà prova chì i sapori sintetici pò esse pruduciutu da a natura stessu. Quandu infestassi a fragranza di una rosula, sìammu fascinatu da l'olfattu di più di 300 ingredienti, chì sò notevi di viole, limonu, anisimu, è quarchi banana è vaniglia. Questu scuperta permette a prufumaria per esce à un novu nivulu. Per esempiu, una molécula cù u fieru di fenu (a cumarina famosa) in fasgioli era insulated. I novi materii primi permettenu e prufume per evitari di gastru grande: un kilogramu d'essenza naturali di jasmine cultivatu in Grasse custituta circa 23 000 euro è un quilo di gedion (derivatu sinteticu chì hè presente in particular in Eau Sauvage, Dior) hè di 30 eurò. I risultati uttinute inspirati i circustrati in creà sustanzi sustancia aromatiques da i materiali combustibles. Could someone could have imagined that from oil or coal you could recreate such aromatic delicacies as the aroma of roses, jasmine, hay, jacinthe and even strawberries?

Ciò chì volenu a donna?

E scelta di perfume, una donna vole l'aranura per espresiva a so persunità è hè un complementu "parlante" à a so ima. Sapori orientali, per esempiu, u Verbi Hypnotic Eau Sensuelle. Dior, suggerisce a sensuale, passione è pronta per una donna di aventura d'amore. A misteriosità hè datu da u misteriu «Gourmet orientali» creatu in u 1992 da Angel by Therry Mugler, chì hè ancu u sughjettu di l'adorazione di i so fannelli devoti. L'innocenza è a tendernita sò reflussi in a fragranza di u lenu Anais, Anais, Cacharel. Un novu perfume di Escada, assulutamente me, hè una maestru seducente per una persona imprevisible è alegre chì ùn si cambia più. U debug fragrance di Herve Leger Femme da AVON cuntene l'imaghjini di una donna di a dinamica sexy è dinamica. Ma a ghjucoccole è a coqueteria hè in a continuazione di una seria di "pleasures" di Estee Lauder. Un gustu frescu di u fruttu florali Pleasures Bloom vi prisenta l'alegria di i partiti chì sò senza libertà. Allora, finarmenti, chì pensa à ogni soña? Di sicuru, per sente a parolle cherada: "Marite!". A cunsiglii à i pretendenti futuri: l'aroma romantica è similevule in u passiu di Casanu da me Lanvin, seranu una grande aiuta si decide di fà una offerta à u vostru amatori.