Fasgi sò boni per a salute di u corpu

Qualcuno chì dicenu nantu à i beneficii di e frutti overseas, è i fasgiuli sòfari sò utili per a salute di u corpu è u sistema digestivu di i frutti è di i vegetali impurtati, spessu sottu cù l'additivi chimichi periculosi. Dopu avè a zitiddina avemu avutu principiatu à pea sopra, sopra di fava, stufa è tartufi calchi cù fagioli.

Dunque, u corpu à sapè cumu ciò chì i fasgioli sò fatte è di quali zuccheri digestivu sò nicissati per a so assimilazioni. Chì ùn deve esse dichjaratu da "alliati", chì hè assai più difficult to cope with.

U tracte gastrointestinali hè più faciule di digià è assimulà l'alimentazioni cultivati ​​in a zona climatica nativa. È in Ucraina, i fasgioli sò stati brewed, affettasciatu è si andavanu, cum'è dicenu, sottu Tsar Gorokha. U fattu chì no vegetali pò presumirate di una cunserva cusì excellente parla à favori di fasgioli. Sì a vita di u cucumber-tomate di pezzi non-staggine cumplete cù a química hè assai corta, invece e legumi è invernu ùn perde micca e so proprietà d'utilità. Furmagli sò utili per a salute di u corpu, sò rigularmente furnitu cù nutrijenti valuables, aumentanu l'umore è dà una carrega di vivacità. Cusì i pani à i fasgioli sò benifichi per a salute di u corpu - una prima energia efficace, in particulare à a fini di l'invernu, quandu parechji si sentenu rottu, di sonnu e di lentu.

Doctor Bob

Pare chì quì esse in such small and so simple first glance, fagioli beneficiali à a salute di u corpu? Ci hè chì averebbe tante assai proteins (in grecu - "primissima impurtanza") chì puderia ancu rivalà ancu cù carne è pisci. Ùn hè bisognu à nimu chì i chini, u fasgiolu è a lente hà avutu un nome bellu in "carne da u giardinu". Hè stanu proteini, in valurizie comparable à carne o prudutti di latti. Inoltre, a proteina vegetale hè assorbata da u corpu assai faciule ch'è l'animali - in fasgioli ci sò parechji calori è ùn sò micca alcolici saturati, chì "peccatu" anu, ancu a carne più maglia. Chini, fasgioli è lenticchie sò una salvezza vera per i vignaghjani, chì cù legumi chì u corpu riceviu tutti i sustanzi necessarii: vitamini, minerali, elementi microgranze è maculati, in più di proteini chè, grasi, carbuidrati è fibbra. Ogni rapprisintativu di legumi hà un set unicu di sustegnu utili è ponu esse u titulu orgugliu di "farmacia in miniatura".

Pêches, per esempiu, cuntenenu un gran numaru di vitamini B, B2, B6 è C, è ancu di ferru, potasio, fossu è zinc. Pratiche di sicunca ùn sò micca pitici chì qualchi medicini guariti di fatigue, anemia, migliurà a rapidità di i prucessi di pensamentu, rinfurzà a immunità è reducidu u risicu di sviluppà malatie cardiovascular.

In u fasciu hè quasi tuttu ciò chì avemu bisognu per a bona salute: proteini, aminòcidi, carotene, vitamini C, B, B2, B6, PP, assai prudutori è microlinguistichi. In fasgiolu, soprattuttu assai di putassiu (finu à 530 mg per 100 g di pruduttu), hè cusì utilmente à atherosclérose, ipertensione è ritmi di ritmu di cori.

Fasgioli String, anchi ùn sò micca rich in proteinu cum'è altri fagioli, ma ha più vitamini A, B, B2 è E, fòsfor, zinc è calciu.

Beans - una prima fonti di vitamini B, C, E è minerali (in particulare fosforu è ferru), chì furnianu u corpu cù a fibra di proteina vegetale è soluble. Baffendu u nivellu di colesterolu in u sangue, prevenennu prublemi cù u cori è i vini. Hè nutatu chì trà l'abitanti di l'America Latina induve i pratiche di fagioli manghianu ogni ghjornu, a malatia di u cardiocu ischemicu hè summamente rara.

In soya, assai di vitamina E, chì hà propietate antioxidante è prutege u corpu da u cancer. I platti da a soia sò cunsiglii di primura di tutte e donne, postu chì tuttu hè in fitoestrogeni sò trovi. Sti sustegnu reduce u risicu di u cane di cumbè è l'osteoporosi, per alloghju per sintesi di i sintomi di a menopause. In ogni casu, i nutizzionisti sò cunsigliati per evità di a soia genetica modificata, chì l'impattu di quale nantu à u corpu hà tantu studiatu.

Lentil hè attribuitu pocu à pocu attenzione. E vain! Dopu tuttu, cuntene assai prudutte di vegetale, fècula, fibra suluzione è insolubbli. Una sola servita di questi beanu ci dani una diminuite di ferru - una prevenzione sali di l'anemia! A lentilla cuntene elementi tracci rari such as manganese, copper, selenium e zinc - grazzi à l'olii, a pelle sarva bellissita, è u capeddu sarà bella è sedosa.

Principessa di fasgioli

È avà, una bona nova per quelli chì pruvate per fà perde un pesu cun successu. Furmagli sò un alimentu ideali per i so somiaturi di disperse di e lattichi extra. Montignac, un expertu ricunnisciutu in u campu di a dietetica, hà cunsigliu urganizà l'intruduzioni di i piatti di fagioli, pittizii è altri fagioli in u menzu di u ghjornu. U dietista francese hà prova chì a causa di l'obesità ùn hè micca u vulume di u manghjà, ma l'scelta di l'alimenti incorrettu. Dedicatu tutti i carattri di i carbuidrati in i dolci (biscuits, dolci, patatine, ice cream) è i boni (i porridges di granu integral, platti di fagioli, frutti).

I carbohidrati malati sò assorbiti rapidamente, cun un incrementuitu, seguitu da una diminuzione di zuccaru sangu. Un sensu cortu di saciità prestu prestitu à un attache di famu lupu, avemu novu cunsuma farina o documenti - è cusì ad infinitum. À u stessu tempu, ogni manghjà dulce o dolci hè dipoesi immediatamente nantu à a cintina, cadere è altri posti strategicu impurtanti. Ci hè chì a ghjurnata, dopu avè manghjatu in buns, crescenu cum'è un levitu, ma in u stessu tempu avemu un sensu constantu di fami è fatigue. Ma i boni carbuidrati, à quale tutti i legumi perghjenu ancu, aghjunghje à u corpu, passanu à una longa tappa di split. Dighjà di a digestioni, ùn anu micca un inguciu di u zuccherinu in sangue è sò una stabile di energia. Per quessa, e persone cun l'eccessu pisu anu una raggiuni per pusà nantu à i fasgioli - senza sensu di famu, è li sferenzii stannu annuant'à i nostri ochji. Di sicuru, ùn visti micca platti di fagioli è chicce cù salsi grasi o combina cù pieni di carne in un pianu. Dopu tuttu, ùn avemu micca bisognu di u reversu?