Kalateia pianta cubierta

U genu di i pianti chì hè chjamatu Kalatea (in latinu sona com Calathea G. Mey.) Hè u genus più extensiu di tutti i pianti di a famiglia di Marantaceae (in Latin - Marantaceae). Hè incruciate quasi quattru centu spezie di pianti chì sò distribuiti in tuttu i tropichi di u Sudamerica.

Una volta un tempu, i foglie di e piante hè stati usati in un saccu. Probabilmente, u nome di a famiglia hè stata tandu da quì. In grecu, a parola calatoni significa "cestera".

Questu hè principarmenti pianti erbachi. Si rifiriscenu à a perenne. I fogli di a calatea sò larghevuli, situati à l'arradichera, anu vinu pinnate è culori spettaculari. I fiori kalatei trè membri. U culoru pò esse sfarenti: biancu, amaru, rosu. I fiori sò cullate nantu à e forma di piccati inflorescenu (sò chjamati spicciati). Pò esse o apicale o axilarmenti.

Maranthas sò più capruzzini di u calatei, à l'umidità di l'aire, ma ellu ci vole ancu. A pianta hè contraindicata in cambiamenti di temperatura. Serà ideale per voi site un kalate nantu à u canale di una finestra chjesa.

A pianta cubana aggradisce u so patronu cù fiore, principalmente in i ghjorni di l'estiu.

Kalatei: cura di i pianti.

E Kalatea hè una pianta chì hè tolerata bè cù una sombra. Hè assai felice cù un tipu diffusione d'illuminazione, sopratuttu s'ellu hè luminoso. In u invernu, a pianta hà bisognu di furnisce una lumineria spargugliera bona. In u dicembre di primavera è di vaghjimu a pianta ùn pò ùn cogliri a lumera diretta. U culore è u grandore di e foglie decorativu depende di quella cume a kalatea hè tutela di ragi diretti. Cù u luminosu forte di a luminosu, i panii pò perdurà u culore, è a folla pò ancu perde di tene.

I corsi si sentenu beni nantu à i finestri di l'orienti orientali è orientali. Se a pianta hè nantu à a finestra di u meridionale, ci vole à pritenyat. Puderanu crescritti i cudi (cù lampi fluorescenti - finu à 16 ore).

A primavera è in l'estiu, a temperatura di u calateu averebbe esse à u livellu di 22-30 gradi. À a notte hà una picca diminuite. In u invernu, a tampiratura ùn devi manca ancu à 18 gradi, ma ancu più di 25 gradi. A pianta hè sensibule à borrachi è temperatura tremendu. A tampiratura di a terra in u pote devendrà a un livellu di 20 gradi è in l'è di l'estiu - 22. Si i radichi sò supercouled, morsi.

Oghje a pianta kalateya deve esse abundante, a rega ripetuta si deve esse fattu quandu i capelli di terra superiate sò secci. In i ghjorni di u vaghjimu è di l'inguernu, l'acqua deve esse menu. Ci hè bisognu di guardà veda è chì ùn ùn spedite a terra in un pezzu è micca di disputà. Inoltre, ùn mancanu l'excevate e razzi. U più sensibilizadoru à l'acqua di l'acqua di l'acqua è u Makoya kalatei.

Calatee precisa alta humidità - finu à u 90 percent. Ci hè ancu bè spray in tuttu l'annu. In questu casu, l'acqua deve esse usatu da quellu chì hà sappiutu di settle. Hè megliu se hè filtrata. Leaves ùn deve micca patezzate giganti, altri fogliu pò esse occurrà.

Se a pianta in una stanza cun bagnu umida, a pianta deve esse spulatu più spessu - finu à dui volte di ghjornu. Per crescita l'umidità, pudete metà una pignata di Galatea nantu à una paletta cun muscosa, rocca. Ma avemu averiglianatu chì u fondu ùn pò righjunghja à l'acqua. Per guardà a fine a humidità di a notte, hè necessariu di mette polietilenici nantu à a pianta. Calatei si senti grandu in teplichkah, terrulli.

Per alimentà i calatei, hè necessariu da u primu ghjornu di primavera à u luni sfruttatu una volta di parechji settimani. Per fà questu, qualsiasi fertilizante fiore hè utilmente. In l'invernu, a fecundazione si deve esse ridutta è esse realizatu una volta un mese è un mezu. Hè malu si ci hè una sopra massa di nitrogenu e composti di calcu in u locu.

Quandu sta casa hè sempre ghjovana, devu esse trasplantatu ogni 12 mesi. I calatini furmati sò trasplantati, principalmente in l'estiu o a fini primavera, una volta ogni parechji anni. Quandu a pianta hè trasplantata, i vechji foglie sò sfracciati. A capacità per cultivà i calatei ùn hè micca bisognu. U solitu deve esse chjucu, humus, défin àcidu (pH à u livellu 6). Sì, se u mistura di a terra si compone di 2 parte di u territoriu di u tipu fogli, per parte di sona è à turf. In terra, pudete aghjunghje carbone da l'arbre. Se ùn ci hè micca pussibule di fà u so postu di traspurpene di a pianta indipendentamente, pudete utilizà a tarra da a tenda. A pianta hà bisognu di drenaje.

Riproduzione di una pianta.

  1. Semi;
  2. Per mezu di divisione di risidui.

Kalatei forma nòduli è risicomes. Quandu si righjunghjani u state adultu, i risizii cumenciani à a ramu. Quandu si trasplantanu, sò ben split. Una gran piantagione pò esse diventata facilmente in parechji novi. Quandu si sparghje, assicuratevi chì e razzi ùn ponenu micca danù. Ci vole à pianificà in terra cun fondu turba. Dopu ci deve esse spartu cù acqua fridda è fate a capasti superiore, è poi ripigghia. E pomi si deve esse postu in una sacche di polietileniu è trasfiruta à un locu caldu. Ci hè chì a pianta deve stendi finu à u so forte.

I pussibbili diffìcili in u celatuu crescenu.

  1. U crescita di a pianta hè rallentata, i cunsiglii di e foglie sò marroni. A causa pò esse aria secca.
  2. I beccu di e foglie saranu un culore giallu calcari. A ragiuni - a mancanza di nutriutti in u sustratu di a terra o a so superabundanza.
  3. I casci sò cummigliati da spotii è spessu prende. Succeite per una mancanza di umidità in u locu.
  4. I vucali cuncerti è putenza. A ragiuni hè troppu pocu temperature è umidità.
  5. Fulvanti principiani per fallu. A ragiunata - in a stanza l'aire aria, riabilimenti freti in freti. U territoriu ùn hè micca permessu di travaglià.
  6. Blarets spiegà è perde u so culore. A ragiunetta hè una luz intensa.

A pianta pò esse danucata da un armi spider, whitefly, è ancu una scab è un mealybug.