L'apparizione ideali di una donna per l'omi

Mirà attrattiva à l'omi hè quella chì a maiò parte di e donne vole Una varietà di stereotipi sò sviluppati in quistione di una donna ideale chì deve esse. Hè cresce chì i pani maiò, i boni cosichi, l'alta crescita, u stomacu flat - cusì face una donna atractiva à u sessu oppostu, è assai gasten quantità enormi di soldi, assai di tempu è energia per fassi cù sta stampa.

Ma quantu hè ghjustificatu sò sti sforzi? Forsi l'omi anu un altru opinione annantu à questa mena? Chì ci hè l'ideale di l'aspettu di a donna per l'omi, è in a direzione ghjusta sò e donne moderni?

U primu a cosa di fà è di scunvvormà u mitu di un grande pettu. Quandu i so envezii manifestanu, per l'omi, stu prublema ùn hè micca quantu impurtante quantu pare, ma un gran bustu si distingue da tutte e cose. Per quarchi cosa hè indiferente cumpletu, è più importantemente - cosci, abdomenu e altre parte di u corpu. Ma s'ellu averemu studiatu a situazione cum'è un'aloma, in seguita l'ideale di apparizione hè furnituata cun un segnu o un terzu grandu di coghju, questu, mediu, elasticu, eccettu. U piccatu, per certu, ùn hè micca cusì charming, ma pò esse cumpiutu da una scelta prufiziunali di u bra.

E donne si stannu trovanu cù dieti, pruvatu di trasfurmà a circonferenza cintura à 60 cm, ma perchè? In fattu, assai più impurtante chì i prupurzioni trà e parte di u corpu, è micca a so dimensione. Omi inconscientemente à u primu sguardu cuntene chì a figura hè femminile, è confessa chì: i cimi sò più largu cà a cintura è in a circundante sò quantu à u listessu chè o casu, o più largu. A larghezza di e cosce hè di primura impurtenza, ma hè impurtante di ricurdà chì si deve stallate, senza celulite.

U zianu, contru à a credenza populari, ùn deve esse micca assai ghjustu. U stufu mancu hè rimettatu micca nant'à menu per culpisce. A cosa principal hè chì deve esse ristretta, dà a figura una forma di guitare, è in fronte - senza aspirazione grossa, pò ancu cunvex.

Cumminduzzu "sgrùappu", e donne facenu i so buttigli magre è fugliale, chì sponda l'aparicio di una donna. Omi prefè à vede à e nucali rotuli, convechis, ma micca impiccati cum'è una pasta, ma elasticu.

Sò assai attratturi belli limpiu, fiore finitu è ​​bonu. Una parte di e donne a so scuzzula sottu a robba - ciaretta, brusgi di colpu, mantelli - senza avè capendu chì coperà una parte assai feminina di u corpu.

Dittu chì si ncontranu nantu à a robba, hè assai appruvatu in quistione di l'attrazione di e donne per l'omi. Prima è primu postu, deve esse appellu luminoso, femminile, micca massa largu per distinguish una figura femminile elegante. Siconda, in tempore adattatu, hè preferibile chjamà un corpu lumi, ben fittezzi per spencerà i charms di a figura. A blusa stalla l'area sopra à u pettu è u collu.

Capiddu, u largu, forma è assai stimatu da l'omi. Certu, averemu a verità trivial chì avessi guardianu frescu, fughjutu, sanu, ma per qualchì propiu, parechji donne prefere haircutsi curtichi, anche l'omi, per contru, sò spessu cum'è un capelli longi. Si avemu a media di i risultati d'entrevista, l'ideale per l'aspettu di a donna per l'omi hè a longu à l'u codice o à u minimu sottu à i spalle, u culore hè luminoso, ùn hè micca forse brillanti; i capelli friquenti sò preferite più in spessu ciò chì chjene in una cuda o ferite in treni, direttamente - cum'è un pocu più d'omi chì di richi.

I prudutti bè, i mansi sò una imprese indispensabile di una donna ideale. Ùn ci carricà micca cù u travagliu pisu o brastatu, altri ùn vulete chiaru è perdite dultezza. Per a cura di elli, a crema di uovo hè utilizzatu bè.

I peri longhi ùn sò micca necessariu un esigenza di un omu per un candidatu per i boni donna. U principale di l'attrattu quì hè l'estetica di a transizione da a bassa per a caghjuli è nucciasti. Hè per via di questu quì l'omi riittate l'ochji nantu à e donne chì anu purtatu mini faldes, è espunennu li gammi da i pedi à a cima di i maletti! A pelle hè stata rapida, neve, senza celulite, arruganti è tubercles, perchè a larga di e gattivi ùn importa micca.

Cuncirnante di cremelle, u preghjudiziu più apprezzatu fù stabilitu, sicondu quale hè megliu di fà brute da a prugna di pale. In fatti, l'omi chì sò raghjunati da i negra ùn sò micca tanti, ma si deveranu accettà, una pelusa pallitosa ghostly, chì, in ogni casu, hè rara è si parlava di fisica salutassi, ùn ùn si ponu attruvarà vista di l'omi. A pelle groenteux-rosa hè un ideale, chì a maiò parte di e donne ùn ponu micca è ùn fate micca, postu chì hè u culore naturali di a pelle per i persone di a razza caucasiana.

I donne facenu un rolu primu à i cosmetti, i prudutti di u corpu, a ghjallinara, l'oreille è cusì. Cumu sguassà da tutte e quì sopra, questu effettu pocu annantu à avvicinà l'ideale di una donna, ma serva cum'è più. Eppuru, pudete aduprà è ancu bisognu, ma in ipertròfia u significatu, è ancu più per abucciassi i mezii estetichi à u detrimentu di altri parametri, ùn deve micca.