L'effettu di a vitamina F in u corpu

A vitamina F hè una di e vitamini lipidi sò. U so nome significa parechji acidi grassimi insaturati. Hè linoléicu o omega-6, linolènic o omega-3, è ancu di l'arachidiunità o omega-6. Tutti issi elementi aghjunghenu u nostru corpu cù l'alimentariu, cù l'ingudu è i cosmiche attraversu a pelle. In u cumplessu di queste anu sò sempre a docosaheksaenovy forma di l'acidu è l'eicosapentaenovy. Quandu a cumpusizioni di tutti queste tipi di acidi hè in equilibrio, pudete parlà di a vitamina F, chì hè solu indispensabile per a salute umana. Oghje, parleremu di l'influenza di vitamina F in u corpu umanu.

Vitamina F: a so impurtanza, u rolu è a influenza nant'à u corpu

L'effettu di sta vitamina nantu à u corpu umanu hè assai largu. A vitamina hè capacitu per aiutà à assorbe u grassu, sguassate u crescenu di colesterol. Hè un effettu pusitivu annantu à l'organi di ripruducazione, normalizeghja u scambiu di grassu in a pelle. Hè impossibile fà senza stu vitamina in u trattamentu di l'ateroesclerose. Hè ancu attivatu in i malatii di i tessuti di a pelle.

I componi di a vitamina F aiuta à rinfurzà e forze immune, curà feriti. Seranu aiutatu l'aiutu per allergià o impediscenu à tuttu. Sutta l'influenza di sta vitamina, i spermati di sviluppu favurèvule.

Questa vitamina aiuta à reduie u sviluppu di a inflammazioni in u corpu umanu. Hè capacitu per esaltà u dolore, inzzione, migliurà u flussu di sangue.

A vitamina "F" pò esse nutrimentu per tutti i tessuti in u corpu è stimulatesu u metabolismu di grassu, per questu hè impurtante per a prevenzioni di malatie chì afectanu à u sistema musculoskeletore di u corpu. Hè capacitu per impedisce u sviluppu di lezzioni reumatoide è osteocondrose. Questa vitamina attiveghja a cuttatura di grassu saturatu, risultatu in una persone perde u pesu. Aiutera à u travagliu di glandula, ligata à a secrezione interna. Nutriscia u capeddu è a pelle. Hè per quessa a vitamina era chjamata "vitamina bellezza".

I cumposti di sta vitamina sò usati in a pruduzione cosmètica.

Quandu ssa vitamina entra à u corpu, u risicu di plaque atheroscleròticu in i navi poi disminuisce, perchè ci abbia u colesterulu. Aiutà aiutà à frenu u sangue è crescenu a pressione di sangue. A vitamina hè capaci d'impedisce u sviluppu di i radicali liberi.

Vitamina F: funti di questu elementu, corsi chì contientanu una vitamina

I fonti principali di st'acè sò olii vegetali di tutti i tipi. Sò trovani in oliva, girasole, soia, lino, granu, zuccheri è zuccarelli. Ci sò assai in i grasi di l'animali.

Ci hè deve esse dichjaratu chì oghje unu più tipu di l'oliu vegetale hè statu senza cunservazione scuritore - à l'oliu rosse. L'oliu era assai populari frà i nostri cumpagnici à u principiu di u seculu passatu. Era dispunibule per tutta a tutti, riccu o poviri. Ci hè suggerimenti chì era questu unepochju chì aghjunghjenu i nostri averi grandti per a priservà i giovani, a bellezza è a salute per allughjemu, per prutegginu di u sviluppu di parechje dolci chì sò spessu metu oghje. Stu attaccu di u core, i trappi, è altri malatii di u core, è ancu di vini sanguini.

À tempu di u tempu, in u nostru paese aumentu a zona di cultivazioni di girasoli, da quale hè più faciule e più prezzu per espulsà l'oliu, perchè l'oliu rossu hè stata ousted da a vita di u ghjornu, anche u fattu chì hà assai propietate terapètique.

Hè gratificatu chì si ricurdaru oghje è si cumincià à pruduce novamente. Hè utilita in cucina, ancu in farmacologia è a pruduzione cosmètica. L'acidi grassimi in questu oliu, sia in saturatu è insatu, sò in equilibriu, cù l'acidu Omega 3 è ancu 6 in questu più chì in altri olii d'urighjini vegetali.

A vitamina "F" cuntene pesciu (cavalla, salmone, aringa), oliu di pisci, pasti (nìvuru), nocci (amanduli, castagne, cacahuetes), flocculare, granu, corn. In quantu à l'erbe, sta vitamina hè abbundante in l'imprevu di u vaghjimu, a borage medica, a muntagna sulliciana, chì hè capacitu per sminerà u nivellu di colesterolu in u nostru sangue.

A vitamina F pò esse distrutta per esse l'oxigenu, u calore è a luci. In questu casu, pò acquistà proprietà ancu predefinitore chì pò generà radicali libri è toxini.

L'eccessore di vitamina " F" è a so mancanza

Ùn abbandunate a vostra salute è misse i sintomi di a vitimintenza di vitamina F, perchè a cunsiguenza di sta inattention pò esse u sviluppu di malati gravi, l'anzianu prematuru. Se u corpu ùn hà micca bè di questu compostu, allergii, infezzione saranu spessu, a pelle perde una gran quantitata di umidità, i glubuli sebtiate sò stati trovati, a difesa si debili. Per quessa, quandu una vitamina deficiency eccula dermatite, eczema, ci sò rash pustulari. Scopre è e altri malatii chì afectanu à a pelle, chì vene difficiule di cura.

Se ci hè una mancanza di sta cunnessione, u livatu pesa è da induve u corpu entene, perchè elaburà di rinfresione i tosini. Spessu una infezzjoni infruie da entre u corpu. A malatia di u cardi.

Li picculi figlioli di u primu annu di a vita spessu suffienenu da l'ipovitaminosi di sta vitamina, perchè ùn hè micca abbastanza furnita da l'alimentariu. È se u zitellu hà una prucessu di assorbimentu intestinali, dopu à i vitamini in generale, pudete dì, ùn intrinu micca u so corpu. In cunseguenza, i zitelli migliamente, ùn aghjunghjenu micca à a massa, a pelle spessu a cumincià à scorcia, i so culleghji ghjinirali. Oghje chì ci hè di malhezza, l'urinazione si pateva, anchi u fattu chì i zitelli sò più spessu dumandati di vìviri.

L'adulti cù una mancanza di vitamina F cose da risicate per avè un attachete o infieru. Anu avutu ipertendenza per a scunfitta di grossi navi.

Casi in a quale anu sopra à a superabundanza di vitamina F hè pocu. Ùn ci hè micca pruprietà tòxica, hè tutta sana. Ancu un ingaghjamentu longu di vitamina in u corpu ùn avarà micca effetti effetti.

Tuttavia, per cunsumà stu vitamin compostu ùn hè micca troppu, altri chì u sangue sarà assai licitu, chì pò esportamentu à l'hemorrullamento. U pezzu di corpu pò ancu cullà. Quandu ingestisce grani dosis di sta vitamina, pudete sughjurnà l'acidusità. Inoltre, u stomacu pò stà malatu, un sarpulente pò appare nantu à a pelle. Quandu si dete a piglià un rimediu di vitamina, i sintomi ùn vanu.

Per prutege a vitamina F da disintigrazzioni, hè cunsigliu di piglià cun zinc è antioxidanti. A vitamina favurizeghja l'assicuranza di vitamini D, E, B è A. In oghje cù a vitamina D, rinfurzanu u tissutu di l'ossi.

A vitamina F hè distruttu per caldera. Ùn avete più flatter chì in u oliu vegetale si friece, ùn si cambia micca. Pudete acquistà da u petri solu quandu insere insibu. In una buttiglia d'oliu apertu, chì ferma in u lume, ùn si mantene a vitamina F, per quessa, l'buttigli cù oliu deve esse guardatu in i posti friddi è scuri.