Cumu insignà à un zitellu per manghjà cun independente

Grafting a cultura di u nutrimentu à u zitellu da u babbu, pudete evità parechji problemi in u futuru ... Amparememma cumu per insignà u zitellu à manghjà cun independente.

A nostra nanna hà dettu: "Vulete messu à a tavula, cum'è s'è stata in paradisu". Hè aduprate una grande impurtanza micca solu per a qualità di i pranzi di cucina corsi, ma dinò à a cultura di l'alimenta, pocu tempu a tradizione di casa o di dumila, ommiri familiari induve, I prublemi di u patrimoniu, i prublemi di a casa anu da esse risoltu, ma i tempi cambiamini, u suvitatu rapidu era sustituitu, l'abitudine di manghjà nurmale è a tradizione di riunione. In un statu di pressu constante, hè difficiule per una persona per esse, u tempu per un bon restu, ancu in casa. Cuntinuà chì e mo conversazioni famiglii di l'alcoholicazioni eranu sughjetti di psicoterapia, induve tutti trovanu risposti à i so domicilii, ricivutu sustegnu è cunsulazione. Avà hè micca u casu. I standards di a vita estensanu naturali à tutti i membri di a famiglia , cumpresi i zitelli picchi. L'approccu à ghjustizia è a tavula (in u sensu generale di a parola) aiutà à i capelli ùn sò micca solu maestru elementu di cultura, ma dinò crescenu ancu più salutati è più felice. Avà parlatu di tuttu in modu.


Perchè ùn avete manghjatu?

Accuminciamu cu i nostri errreti, perchè noi, i paisani, chì a più frecuentement diventenu a causa di numerosi prublemi di zitiddini. È certe volte ancu ùn ci hè micca una oppurtunità di vedete di l'esternu è a valutate e vostre propiu azzjonijiet. Ùn avemu micca imprudendu à a dietetica in dettu, hè megliu prestu à cura di cumu u nostru babbu si trova. Dopu tuttu, parechje madone prima o dopu pensate nantu à a quistione di cumu insignà à u zitellu à manghjà cun independente.

In parechje famiglie in a cucina, cù una stufa è un frettu, TV ùn pò micca eseguisce assai. In ocasu, ùn pudemu micca imaghjate senza ellu un domeniu lunch, è quarchi cosa occidenti chì a TV accumpagna us constantemente, chì creanu un fondo di rughjonu sensu. Ma hè bisognu di un picciriddu? Oghje ghjente chì u ghjocu ùn vole micca di manghjà senza caricaturizà, è quandu hè assurvutu in a so storia, hè abbastanza simplice per a matri "spumbinu" tuttu ciò chì hè necessariu in u so picciottu. l'alimentu hè diventatu un spaziu divertitu è ​​hè pocu assorbate perchè u corpu ùn hè micca solu per a digestioni. U zitellu piglia in rapidità è si mastetta male, è, in cunseguenza, puderia avè seri disturbabile in u travagliu di u processore alimentariu sistemu hydrochloric.


L'altru "guitù in a nostra giura di a cucina" hè a mancanza di un regnu di càmmara per un petit gourmet. Reintentamenti, a moda per l'educazione "libera" è a vita fora di u regimenu hà simu appeared. I paisani, guidati da l'opinioni autoritassi, crede chì u zitella stessu si sente quantu è ciò ch'ella deve fà, è interferiscenu cù u so schedariu, solu per viulenza l'equilibriu naturali. Ùn pò esse denegati chì ci hè una certa quantità di verità in questa strada, è ancu una grande. Tuttavia, tuttu hè bona in a moderazione. Ùn scurdate di l'altra verità: u nostru corpu travaglia com'è un rolu. Ci hè più faciule per ellu à fà i stessi accadenzi à circa à u stessu tempu. Tutta l'energia di cunservu pocu l'utile hè cunsumatu è ci hè assai di tempu per amparà novi è interessanti. Quandu u zitellu piglia solu nantu à u so propiu, u corpu ùn pò micca previstu l'intervalli entre e maniculi. Hè urdinatu per gastru più ekonomicu l'immubiliare predilettu, dà una energia less importante per miglii di crescente. Per via di u risultatu, u zitellu pò addiventà letargu, distractatu è irritable.


Forsi, l'errore più impurtante di i genitori - quasi tutti di elli, un modu o un altru, ponenu significati à l'alimentariu.

L'alimentazione di pudè rimedà u ​​cumpurtamentu di u zitellu. I zitelli sò animati per un bon cumpurtamentu è successi ("Intutrare silenziu - cumprate u vostru buncellu preferitu"), Chjamati ("Se ùn fate micca, ùn viaghjà nunda!"). Alimentazione hè ancu punitu è ​​ameciutu ("Ùn aghju micca listatu - oghji manghjarete a soppa, è a to postraghju aghju da omi ubbidienti!") Questu hè scattoveru ... I picciotti s'utiljate à tuttu assai rapidamente, chì a maiò parte di elli sò longu (e perchè micca, cun elli, in fattu, fate u listessu?) U valore di l'alimentariu è u so principale (è in fattu l'unicu) significatu hè difuminatu, sustituutu è persu. È, sicuru, Forsi, u stomacu ùn soffre micca di questu, ma a pirsunalità di u zitellu in u so zitellu soffre. I caratteristiche di migghiuri, ci sò questi tratti chì certemente i genitori ùn vulete micca vedà in u so zitellu, per esempiu, avidez, astuzia. Ma avemu micca a tortu à i zitelli per quessa, accettanu i nostri règuli di u ghjocu, è ùn ne no gattivà più tardi per contrition i nostri sbagli sò fatti di tutti, avemu aduprà cù a so eliminazione (se ci hè qualcosa à eliminà) è a prevenzione.


Cozy nest

Hè necessariu no solu per l'arrangementu di u criaturu, ma ancu in a cucina, induve a foglia fa i so primi scuperti gastronomichi. A cunfortione esterna dispunia è ghjustifica u corpu per aduprà l'articuli chì ghjè davanti à noi, secondu una pillow, plaid o ponti. Prima u zitellu hà a so buttiglia. Quandu u karapuz hà u primu dentru - hè ora di scambià din liste di temi. Dà un picculu platu, bè è praticali, parechji buttone diferenti (gomma, plastica, argentu), fronti, servillone, bagnati in lignu, una schiaccia sottu à u platu - u zitellu deve avè tuttu ciò chì hè propiu, bella è luminosa. Avemu bisognu di un postu per una silla in cunferenza. U zitellu deve esse sitate à una tola cumuni (ma cumu cù u togule) è cusì chì nunda pò distracte da u pianu. A cura di gourmets crescente hè inestabile, è sò assai distruttitu. Allora, hè megliu escludiri a TV da a zona di "baby's", a vista di a porta di l'entrée è a fenêtre grandi grande.Se l'alta sedia hè vicinu à u muru, fenda una figura vicinu à u zitellu, per esempiu, quandu u cube di oliu hà manghjatu meli o ponu una pettine vicinu à u pranzu è asciuglie e mani di prima di manghjà è Dopu. Questa salutazione serà una "balisa", ricorda di un fogghiu di nutizie è aiuta à intimi. Ancu quandu avete da manghjà u zitellu cù una cullette, seppuru à ellu si trova un antru, incunente à piglià l'iniziuzzioni è piglià in e so mani. Di sicuru, manghjà un pane separatu hè un ceppu supplementu per a mamma, perchè u puliticu ùn venenu micca a pezzu prestu. Allora pigliate è intratta micca per attentu à e pezzi di alimentariu è di pudori di soppa.


Hè assai impurtante per u zitellu à amparà à manghjate è vede chì avete sustenevule è si rallegri.

Se parlemu di i piatti, ùn si ponu sensu attentu à l'età da quale hè ricumandatu per dà questu o questu pruduttu. U fattu hè chì u stomacu è u sistema digestivu tutale evoluzione constantemente: cambia in size, hè populatu di bacteriasi benifichi. Dopu a ricunniscenza di l'intruduzioni di l'alimentariu cumplementariu è u primu diliziu di i piatti, ùn avete micca ghjustificatu a salute di u ghjovanu è ùn mancila micca per cacciate qualcosa per studià "nantu à i denti" (suggestionu, per esempiu, primi ghjorni à pezzi maiò di manghjà o alimentu cù un gustu spicy brillante).

E ancu s'è voziate rigulari nantu à u dumiccula chì qualcosa (un fate cusì!) Eat saucisse cù u ketchup in un annu, è celebrà a biennial à McDonald's, ùn deve micca stata tombata da a manera correcta. "A salute di u zitellu hè in i vostri mani, è serà megliu per ellu si ùn avete pressu.


Quandu mangiu ...

A cultura di nutrimentu ùn hè micca menu impurtante da a qualità di l'alimentari o l'statu di sàzita. Aduprate ancu u megliu, in anticipu. Piuttostu, deve viscondari cù u primu "lunch" veru, ùn ne hà micca bisognu è rifièggiu u tempu è u sforzu nantu à quì. Puru insignà u foglie megliu gradualmentu è senza fanatismu. U rolu hè fattu di un esempiu persunale. Allora, prima di piglià a crianza di u zitellu, criticu valutate.

Una bona aiuta pò esse libri è imaghjini ridotti i vostri caratteri prediletti è animali. Aghjunghjite u ghjocu di a storia o cumpone i vostri stori, chì parranu comu l'animali amassi à manghjà è cumu fà.


Dìite u zitellu cumu manghjatu bè: ùn hè micca ghjallinaghju, ùn tocanu micca a bocca entera, masticà ogni pocu. È chì l'impastatu era più divendidu è chjaru, leghje una besta (per esempiu, rêve masticatu, masticatu, masticatu, masticatu boni è anch'elli ingreuti). Avete un rituali permanente di manghjà: prima di pranziarii è di pranziari chì ci vole à lavà a manu, pudete cullà nantu à a tavula quandu a vostra mamma permette, dopu à l'lunche, duveraghju rigalu u vostru parenti. Queste règuli simuli darà u moddu necessariu per l'alimentariu è creanu un bon animu per tutti i membri di a famiglia. À 2-2,5 anni i zitelli sò digià capace di cumpetenu almenu arcuni di questi azzioni.

Forsi qualchissia vi senterà micca chì ùn ci hè nunda di manghjà in modu seriu. Eppuru, ùn hà micca bisognu chì l'ingaghjamentu adattatu di l'alimentariu pò dà micca solu a sàzita, ma dinò un sensu di satisfaczione cù a vita, a calmità, aiutà à sullofarì a tenza. Dàteli è u vostru zitellu per un tempu separatu di manghjà è di sucialismu à a tavula, in seguita una vita tranquilla hè garantita per voi. È a vostra gourmet criscia apprezzarà questu.