Quali cibo hè beneficatu è perduve à u furu?

Un urgiu assai impurtante per u nostru corpu hè u furu. U fìguru hè un urganu assai granni (1500 grammi) è hà assai funzioni necessarii per noi. Hè un participante in u metabolismu grassu di u corpu è produci bile, forme una proteina, i carbuidrati sò in gliucogeni. In u liver, l'ammonia hè cunverta a urea. Hè aghjatu ancu cù funzioni hormonal. Inoltre, u fegato hè capacitu per neutralizà diversi velini filtrantu u sangue. Ma questu ùn significa micca chì pudete pruvà cù u vostru corpu, assorbennu quantità irraasonali nudda. Per esempiu, per cunsumà l'alcohol in quantità enormi. Ùn hè necessariu di cumporari tali esperimenti nantu à sè stessu, perchè u nostru livatu hè vulnerevule è pò causà maleci irreparable. Oghje, parleremu di quali corsi hè utili è dannuu à u furu.

Ricurdativi chì u vostru liver hè un tipu di filtru per u corpu, creatu da a natura stessu. U travagliu correttu di tali filtru hè una prumuzione di a vostra salute è a longevità. Per quessa, pigliate cunvegazione constantemente. A malatia di u fogaru è u so dannu hè difficiulve di curà, è e consiguienti pò esse triste, finu à un risultu letale.

I prublemi in u travagliu di u fianu, e so malatie diverse per diverse razze. Infezi virali, obesità, diabetes, avvilinamentu è cunsumu eccessivu di alkoħolu, è ancu per disturbi autonomi, pò causà u prublema. Se a malatizza prugressa, ci sò i celu di u liver. Per trattà un fegatu hè assai difficiule. L'operazioni nantu à u fianu sò complicati, è u trasplante hè fatta bassa poveru. Per quessa, avemu a ricurdari - u fegatu ci vole à prutezzione, hè datu per noi per a vita. È cusì tutti avissiru sapè cumu bisognu di guadagnà a vostra vita cù u so livante.

Ciò chì hè necessariu per l'operazione normale di stu bonu filtru naturali in u nostru corpu? Di sicuru, hè assai impurtante per l'operazione normale di u fegatu chì manghjaraghju. Cù un corpu malatu, avete trattatu tutte una persona gravemente intruduca - per assicurà a pace è nutrimentu propiu, fornitu u corpu cù tutti i nutrizi necessarii.

Per ogni livatore chì facianu u fieru, un medicu duverà una dieta indivisita. Ma sò parechje cunsiglii chì sò i stessi per tutti.

Prima - l'alimentariu duverà parechje o cinque volte à u ghjornu, ma in parechji portali, chì ùn stalla micca stagnate.

U sicondu - cù l'hepatitis è a colecistusità hè chjaru utilizà l'alimentu fremainu è fiscatu, ma solu cù esporizzioni.

Tercera , se ci sò prublemi cù u fegatu, hè megliu caccià i seguenti manciarii da i vostri nutizie (carne grassa, salsiccia, cibo in legnu, fast food, sharp sauces, zucchero, cibo, legumi è verbi cù un gustu frescu, salinità, è ancu un cafè forti è i medicini ùn sò prescritti da un medico)

Fighjemu in più à quali alimenti sò preghjudizii à u furu, è chì, per contru, sò assai utili. Ùn manghjarè micca e cose chì cuntenenu parechji quantità di grassu. U mantellu, manticimentu, carne grassa (carne di maiale, cordu, pate è otce) è i pani corsi forti di carne, cuddaru è di fuddati, chì tuttu hè cusì duru da digià da u stomacu è aumenta a carica di u fianu. Certu, tutti amu muffini, ogni tipu di torte è torte, è ancu di i cookies è in particulari u cacau è u cacao - e queste l'alimenti cullate u nostru livatu più di quellu necessariu.

Hè deve esse ricordati chì diversi spiriti forti sò preghjudizie à u fieru - vodka, cognac o brandy è whisky sò cunsiderati da u nostru fegatu com'è un velu. Cusì, ella prova à neutralizà u so esortiu u destructivu è passa un grande effort in a prutezzione di u corpu. U liver permette una cervecita (scuru cun u cunsumu d'alcohol), è ancu tollerà u vinu rozu seccu, sicuru in limite razii.

E persone chì soffrenu per a malatia di u fede, hè dispunibule u rinunzià u cafè forte. Pò esse bevi un tazza di caffè, ma à a mità cun u latte. Hè assai impurtante per ricurdari una verità simplici è ben cunnisciuta - per lavurà e viti è di frutti prima di manghjà. Cusì, corsi cuffè bè cù l'aiutu à aiutà à evità di prublemi severi in iperatori (l'hepatitis A, E). Un altru inimicu di u fegato, chì si trova in parechji di noi hè glutoniu, sopratuttu sopra à a notte. Per u nostru fegatu, questa nutritura hè equivalente à travagliu di travagghiu in un modu rinfriscatu. È ùn pò micca sempre sottumessu a so cumpagnia assignata.

Pity u vostru corpu, ùn piglià micca un puzzicheghju per qualsìasi parechji razze, senza ricivutu un ricunniscenza di mèdicu. Oghje, ci sò un gran numaru di droga è parechji di elli anch'elli u nostru fegatu.

In u mondu ci sò assai prudutti suciali chì cuntribuiscenu à u funziunamentu standard di u nostru corpu. In a dieta, qualsiasi pezzi nonfat, cottage cheese cun un contingutu grassu riduatu, turcu è carne di cunigdini sò insubbabbiliti. Sti corsi dietetichi sò diliziosi è beneficiali à u fieru. I vegetali freschi cresciute senza e fertilizzanti in sopra, colti, pieni, pepini, zucchini è assai parechji cuntenenu tutte e vitamine è microcelli necessariu per u fegato. U nostru fegghjinu dolce hè assai piacevule à i frutti dolci è i frutti secchi. Comu u dulce principale, Winnie the Pooh, ùn ùn rinuncia micca u meli.

I vegetali per u fegato sò belli in tutti i varietà - sopimi, guisate di verdura, insalati è vinaigrettes, sicuru, vistutu di oli vegetale. Favolosa di parechji oghji di u vacche affumicate pò esse affordata da u mumentu, ma micca di ghjornu, ma hè megliu fà una frittata dopu allu. Hè assai impurtante per u liver chi avemu bevi. L'acqua deve esse pulita. U vespettu amarà acqua minerale (Essentuki, Narzan, Slavyanovskaya è altri), è ancu di zucchii frischi preparati.

Avà sapete ciò chì hè ùtule è perduvule per u fegato è quantu impurtante hè di curazioni quandu crea u vostru menù. Cusì, chì cosa di manghjà: ogni tipu di sopopi (casgili, verdura con cinerea), carne in grassu (steff, chuchi o bacchie, purpetti, diversi soufflé, ghjustu o cociutu). Pesci, prudutti di latti, cù certi certi (avena, u sughjettu). U pane bianchinu è u biancu sò stati siccati. L'utru oliu vegetale, cum'è a normalizazione di u grassu è u metabolismu di colesterol. Se rispettu respettu è rispettu rispettu u filtru naturali, ciò chì porta per noi u travagliu duro, da seguitori seremu sanu.