Beneficimenti è dannighjate à u pesce è u pesci di mare

Ci hè chì allungamentu di u fruttuiscenu cuntene una certa quantità di mercuriu. Hè statu affirmatu da l'Amministrazione Amministrazione Americana di Alimentarii è Drogini è l'Agenzia per a Proteczione di l'Ambiente, chì sprimenu cuncernazione nantu à a pussibilità di cunnessione entre l'ingestazione di sta tosina in u corpu di a mamma è, in cunseguenza, in u fetu in scrittura.

Di sicuru? È a memoria di i migghiori, è e abilità cognitivi minimu in u zitellu dopu. In ogni casu, hè bisognu di escludiri micca tutti i pesci di a dieta, ma solu l'spezie chì cuntenenu a maiò quantità di mercuriu. I beneficii è danni di i pezzi è di pagliaghji di mare per l'omu sò basati nantu à parechji fatturi. Eccu sò scritti da i raccordji.

Ùn manghjarè maiò grandi pisci predanti (marinu, pappulatu, pate). Eat up to 400 g di varii tipi di pesci è frutti di molusgiu (shrimp, long-tuna, salmon, saithe, catfish) per simana.

U tunine di lignu contene più mercuri chì u tunine à longu: ùn manghjaraghju più di 200 g à settimana.


Prima di manghjà i pezzi pigghiati di l'amici o di qualcunu di i membri di a famiglia, fate infurmazioni nantu à u livellu di a contaminazione di u reservatu, l'alimentu hè stata capunata. I sperimenti anu preoccupatu chì assai donne sò temerati di e toxini in i pezzi di mare chì manghjanu troppu picculu o si mancavanu di manghjà à tuttu. I sperte acchiananu per calma è informàvanu chì e donne incinta è u ziteddu devendenu necessariu manghja pisci. L'importa di i frutti di mare durante a gravidanza? L'acidu grassu di Omega 3 chì sò in u pesciu sò necessarii per u sviluppu di u cervu fetali. L'organamentu ùn lascianu micca in una cantera adequate, è devenu esse supplementatu da e fontene addiziale. Mamma si trova u pesciu - u fruttu riceve da tutti i sustanzi sichi. U cunsumu in a quantità di mariscavanu favuriva u prevenu di nascita prematura, prumove un bon desenvolupament mentale di u zitellu, reduces the risk of developing asma e ancu allergii in a vita più tardi.


Ritorna i guidene

Studi ricenti anu dimustratu chì l'ammontu di pesci freschi cunsigliata à una donna incinta ùn hè micca abbastanza per portà u beneficu massimu per u zitellu, cum'è l'averebbi è i danni di u pesciu è di a marina. I prucessi cunducini hannu fattu e seguenti cunvinzioni. E donne chì cunsumanu più di 360 grammi di pesce à simana hà avutu un IQ eccu. I so zitelli pussidìanu bonu motoru, capacità visuale è visuale-spaziali. Per e donne chì si manghjò sminu di 360 grammi di pesci à settimana, i zitelli eranu menu sviluppati è sociable.


Alternative à u pesciu

Eppuru, parechji ùn porta micca pezzi di mare per causa di teme d'avvilinamentu cù mercuri o perchè micca solu ùn piace micca. L'oliu di pisce pò esse sustitutu in stu casu? Esperti dividuti in opinioni. Qualchì parle chì l'oliu di pisci hè una alternative equiva. L'altri argumentanu chì hè preferibile per e donne per riceve l'acidu grassu da l'alimentariu, è micca di l'additivi. I benifizii è i danni di i pezzi è i mariscammeni sò justificati: in tuttu, i frutti di mare, in u so parolle, hè ancu una proteina d'alta calidad, è assai più, chì ùn hè micca presente in i supplimenti. Sicura chì altre pruduttu cuntene ancu omega-3, per esempiu, nocci, lignu di u linu, u oliu di zucca, ma ùn pudemu micca rimpiazzarii u pesciu. Se interessate in i prudutti chì contientanu omega-3 fatty acids, leghjite l'informazioni annantu à l'etichettatura.


U Magnificent Ten

L'alimenti listesse di pesci è di frutti di mare cuntenenu assai omega-3 è pocu mercuri: anchove, aringa, canardella, muscoli, ostriche, salmuni, sardi, scalifoli, cammimi, trota.


Allora, sintetizà:

Ricurdamu 4 tipi di pesci chì ùn sò micca cunsigliati per e donne embarazione.

Preferite un pesce più chjuve, più oscuru e greasy cun un altu contenutu omega-3.

Per u beneficu massimu per u so zitellu, manghja almenu 360 grammi di pesci è di frutti di mare per a simana. Hè pussibuli più. Ma esse attenti: i benefizii è i danni di i pezzi è di i pezzi di mare si pò solu esse acquistatu da a cunniscenza, quantu sapi più nantu à u pesciu, l'menu hè perisciutu per voi.


Mantene in mente: hè un riscu chì u mercurianu cuntenutu in pagliaghji di mare pò dannu un zitellu, ma ancu di più periculu pò esse fattu da i ghjente stessi chì manghjanu troppu pisci.