Parigina chic: i sicreti di l'interiore "francese"

U paese provinciale francese hà longu statu a prima volta di i tendenzi di l'interiore. Ma sta stagione, i stylistichi recommandante pagu una attenzioni particulari ùn solu à l'estetichi di Pruvenza, ma ancu per a simplicità di u regnu "parisienu". Motivi francesi in salotti adornatu sò un vantaghju indisputabile: chjamanu simplicità deliberata è praticità, mentre chì restanu in u quadru di gustu impeccable.

Gioia cù a luce è u spaziu hè un pocu trick di l'interiors "franceses". I mircelli grandi, imprudentamenti à i muri, i fiori è archi interni, artighjani lustru alloghji di fonti permettenu di creà illusioni otticu, girannusi stanzi chjuchi in un tipu suite di spazii di salone.

Mufè in altru mobili - altru suluzione bona da i decoratori di Parigi. Compact vestibule, maggetti è stati d'almacenamiento sò ottimizzati in cunfurmità cù i bisogni di u pruprietariu. In apparizione - solu opuri decorattivi brillanti: munzelli di libri è magazines, dipinti è posters, figurini è vasi.

Nisunu culori scuri - una regula solida per l'internu "francese". Ljuna, ayvory, ecru, crema-beige aiuta à aiutà à creà un ambiente cusciottu per una sughjera còmicu.