À u zitellu da a prikorma colica

A data, a maiò parte di i zitelli trà e età di dui simani è finu à quattru trè mesi persu da u dolore abdominal. Per via di questu quì, u zitellu chianci for hours, pò pudè dorme da fatica, è u svighjonu, principia à chjera di novu. Stu piriudu di u primu annu di a vita di u zitellu hè cunsideratu cum'è u più difficili per i dui parenti. U nome di sta maladie hè "colic". Chì sò? E perchè qualchissia parechje soffrenu tutta, è qualchidunu pare per parechji setti ghjorni?
"Cisterna" in i zitelli rapprisentanu un forte u dulore in l'intestinali. Questu hè quandu l'intestinali di u zitellu sò chini di gasi è l'unu, stinzendu, causanu spasmi. In questa problema l'adulti sò ancu ingressu, ma à u cuntrariu di un zitellu di una settimana, puderà liberà u gasi stessu. Questu hè spiegatu da u fattu chì à questu età l'intestinu ùn hè micca attivu di u zitellu, perchè in u corpu, l'elementi necessarii sò stati ricivuti da u zitellu in u sangue di a mamma, è ùn era micca bisognu di digià nisunu. In tutti i primi 9 mesi di vita, l'intestinu hà solu accunsentutu un spessu, chì in u primu ghjornu nascenu da u zitellu in a forma di meconium.

Meconium hè u banchittu normalu di un babbu novu. Hè scumputu da u uctatu durante u partitu è ​​in u primu ghjornu di a vita di u zitellu. Meconium hè una massa verduza è homogeneia chì hè inutera è rappresentante sigreti di diversi parti di u sistema digestivu. À u quintu ghjornu di a vita di u zitellu, u meconiu hà diventatu giandarmi in l'excrementi normi. U sforzu di i zitelli hè principalmente dopu à manghjà, è si metti sottu a pressa d'assicuranza.

A volte, u zitellu stessu pò esse liberatu gasi. Questu hè quandu ellu tira i so peri in u so stomacu, è lasciate direttamente. Oghje annantu à questu muvimentu, pudete stabilisce un questu "colicu" causa chianci in u zitellu. Grazzi à quessu massaggiu, puderete pulisce l'intestione di gasi in excés.
Ci sò parechji fatturi chì causanu l'apparizione di "còlicu" in i zitelli. Pò esse un calore, chì face u prucessu di fermentazione in l'intestini, è nutrimentu improprente. Se u zitellu hè alimentatu da e mischji artificiali, pruvate di cambià a mezchemu à un dulce dulce, o à quella chì a lattazza ùn hè assenza. Sì a mamma pruduce u zitellu, ci hè necessariu di escludiri di a riti di a mamma, quelli prudutti chì pò causà disturbu. Sò include piumi, tomate, meloni, colti, documenti, cioccolatu, pane friscu, prudutti affumicate, piccante, u latti. Per mantenisce a lattazioni, una ghjovana mamma hè cunsigliata per vìviri tè cù u latti. In questu casu, ùn avete bisognu di biviri 2,5 litri di latti, quant'è parechji cunsigliate, postu chì u latte ùn hè micca assuciatu da u corpu, è u zitellu pò diventà u mutivu principalu di l'apparizione di "còlicu".
Sì u zitellu hà ancora furmatu, u primu aduprà per appliendarle una buttiglia d'acqua calenta dopu l'alimenta à a bocca di u zitellu. Inutili, pò esse una pipa di gasu di i zitelli o un enema edged.

I medichi also recommandé recommandé à u ziteddu diversu phyto-tea. Pò essa tè cun anise, finocchiu, aneto. L'acqua Droplet hè ancu assai populari. Dumanisimu, Espumizan hè adattatu in u zucchero, chì hè fatta apposta per i zitelli.
Sì a mamma hè un sustegnu di u trattamentu non-drogu, da facilitate a cundizione di u zitellu pò massaggi, chì deve esse fatte durante u prugettu. Per fà quessa, fate meticulosamente u zuccaru di u zucculu di l'uruguaie (circa 10 giorni), è cumincià à turnà à dàchuli è afficciate i so peri, pruvatu di mantene bè pressu à l'stomacu in tuttu u tempu (circa 6-8 rippressioni per ogni stata). I più grande risultati da u massaggio pò esse utteni dopu u più crescente.