Perchè l'omu vulete diventà u primu amicu di a zitella?

U primu amuri hè u sensu più inolvidable, u pura, u più beddu è u più stupenu. In lu kindergarten, i picciotti fannu cura nantu à e chjùghjani, in i scoli di i scicchetti alcune borse scultee à i zitelli, scortu da casa.

È, finitu, u primu amuri veni. Un pezzu in l'anima chì hè unicu chì ùn pò micca esse scritte in parolle. U core hè assai cuntentu è à u listessu tempu hè qualchì tremulu.

I pregondi da chì l'omi volenu esse u primu amuri di a zitella? Probabilmente perchè vulianu stà in a memoria di a ragazza per sempre. Dopu tuttu, u primu amuri hè micca scurdatu. Questu hè u sensu più brillanti, più intre sensu chì dà a prima esperienza d'amuri è abbandunà in a nostra alma i più belli ricordi per una vita.

A maiò spessu u primu amuri finisci in parting. À u megliu, a zitella è u zitellu sò stati amici. Ma tutti duvemu in duvita sò sti sentenzi inesquaciuti di u primu amuri, a prima esercitu sessuale. U primu omu in a vita di una donna hè l'omu più impurtante chì aperteen a so porta à l'ignurita. Cù l'aiutu di questu omu, una ragazza hè diventera una donna, capisce à sperimentà novi sentimenti, emozioni. Prima di stà abbandunà un altru mondu cù culori lucali è sensuale, un mondu di u unknown, un mondu di amore è passione, un mondu di senteri. A zitella torna più sexy. Cù u primu omu hà aprenda à sente un orgasmo, sintila com'è una donna vera.

Allora sarà altri omi, ma u primu omu ferma sempri l'unu è u più vicinu, u megliu, a persona più carica. Dopu tuttu, ellu avertitu à a donna tutti i piacè di una nova vita, hà amparatu à amassi, per spirimendu a dulcezza di l'emozioni belle è era questu omu chì hà amparatu à diventà veramente.

Omi volenu diventà u primu amuri di a zitella, cum'è tutti l'avete cusì. Sapemu chì hè in questu casu chì una zitella averà un omu such for real. Dopu tuttu, diventa u so maestru in a vita, hà amparatu da esse una donna vera.

Piuttostu u primu amuri finiscinu in un u matrimoniu. Questa hè una opcione ideale. Eccu un omu è una donna ùn solu amanu à l'altri, ma ùn si cunfide in l'altru, dissolve in l'altru. Inseme, questi paroli facenu assai in travagliu, è in casa, è ancu in u lettu. Dopu tuttu, unicu puderanu cunquistà alture ignurante, scopra à u capu à i sicreti di u sessu è di a sensualità, volte. In e famigghi cumu a sexualità hè assai pronunzia. Dopu à quelli, i pari parenti cunfundenu tutti l'altri. Quì ci hè fiducia, amore, supportu. Donnu l'altri, e parolle ti dugenu novi punti di forza, sentimenti novi è sensazioni. Inseme, sò capaci di fà assai, quasi tuttu. Insemi salderanu tutte l'ostaculi. È anu micca paura di qualcosa.

U primu amuri di una ragazza chì un omu voli diventà è per a ragione chì volenu esse l'unichi in a vita di una raggina amata, volenu quellu di appartene solu à elli. In una famiglia di a longa vita, ci sò parechje disposti, assai cumprendi cumuni è amori. Passioni, fiducia, sensu di felicità è gioia, cunfidenza in un cumpagnu, u desideriu di dà tuttu pà un amatu; tuttu questu pò esse truvatu trà e parenti chì anu unitu da u primu amori per a vita. U primu è unicu amuri. Parechje pò dì chì parechje persone anu perde assai. Dopu tuttu, ùn avè micca verificatu, forsi l'altri puderianu esse ancu megliu. Ma tali parigli ùn avete micca bisognu questu. Sò cusì autosufficiali, cusì amatu chì anu tutte ciò chì avete bisognu di a felicità. Dopu questi parenti, i figlioli felice nascinu, chì sò cundutti in u coru cumplettu è u calore à a famiglia. Ricuvenu tutte e sentimenti chì sò necessarii per a felicità completa. Dopu tuttu, i so parenti amanu l'altru. Sò felici. Allora, a famiglia sana vi abite in un statu di felicità è gioia.

Omi volenu diventà u primu amuri di a zitella, cum'è sò di sughjurnà d'esse felice è vogliu esse fiducia in a so secunna mità. Quandu a ghjente amè l'altri, sò pronti à vola è falla. Ci hè una fiducia assicurata è fiducia in l'altru. Quì ùn anu micca amatu per quarchi cosa, ma solu ùn anu vistu nunda. U core di parechje cusì sempre vole à amà. È ancu dopu à parechji anni di cunvivialità, l'amore ùn hè micca diventatu in un usumma, ma crede una volta è novu cù u focu d'amore è passione. Dopu tuttu, u primu amuri hè u sensu è u più bellu sensu.

Hè assai scantu di sentir è spirimone di a soledad. Dopu à quessa, a solitude hè micca assicuranza di amici è parenti. Questu hè u statu chì u vostru core annulsca per qualchissia chì ùn cunniscite micca. Ma in parechji parigli, chì custruiscenu a so famiglia nantu à u primu amuri, ùn pò micca esse a solitudine.

Quessi parolli pruteggiri l'aghjustanu sempre, per purtà a so felicità.

L'omi vulete diventà u primu amuri di a zitella, perchè ùn vippiru micca di tollerà a secunna. Sì un omu ùn hè micca a prima zitella, u minzu? Perchè sta succeta? Chì ghjè sta? Pride, sedu di primatu o qualcosa più. In fatti, questu hè tutte: orgogliu è sedienti di primurità, è un grande sensu di pruprietà. Omi per natura sò egoista è di pruprietariu, sempre vogliu esse u primu è unicu. In ogni locu è in tuttu. Omi volenu una zitella per appartene oltre sola.

Omi volenu diventà u primu amuri di a zitella, perchè sò assai vain. In fatti, questa hè a relazione ideale, quandu un omu è una donna sò quì sottu u primu amuri per sempre.

Nta stu paru sempre esse l'armunia è u cumprintà u cummentu, sempri questi saranu capaci di capiscenu è pardunà l'altre. Anu sempre in armunia cù l'altri.

Amore l'altri, esse amatu. Questu hè applicà à quelli parechje chì si ncontranu dopu, no duranti u primu amuri. Dopu tuttu, ùn hè micca impurtante per esse prima o secunna, a cose principale hè d'amà, prutegge l'altri, esse sempre vicinu, in i tempi difficili sempre aiutanu l'altri è ùn mai traviu o ferite l'un veru amatu. Allora in ogni famiglia sia è a felicità regnanu. L'aligria di ogni reunion, u sensu di pienezza in u core è l'ànima. Dopu tuttu, u più impurtante hè di esse amatu, di cunfidenza di u to cumpagnu è per esse sempre puri è fideli à u vostru amore. Amuri è esse amatu. Ùn fate micca parte cù i vostri amori. Chì i vostri figlioli sò fieru chì i so genitori sò i più persone in u mondu, chì vive in una famosa famiglia. Pudete ancu fà tuttu ciò.