Perchè u zitellu u vespi, è cumu per liberà di i vittimi

Cù l'iniziu di u clima cusì, i insetti di e diverse spezii accumincianu a mosca activamente. Retechje u spaziu spent durante l'invernu, pruvate di manghjà u nettaru dolce, cambiata in i cori di fiori. In u senu di a natura, cù l'insecto, i ghjuridichi fugliate per pudè e fundazioni di a futura vendita, travagliatu cù pagliaghji in i so mani in i so cumpagni, mentre vedanu cù l'emozioni di questi insetti zucchetti, chì meticulosamente i bustuli è i frutti. Perchè u mussu u vespali è cumu per liberà di e vittime, amparà da stu articulu.

Solu l'insetti sò diverse, è ùn deve micca perditi viulazione, sò aggressivi è innesposti. L'ultime ùn paganu micca l'attinzioni à un omu è di passà altru, è l'insectu aggressivu scavanu in ogni persona chì hè cascatu, chì, tranquillamente, si seduce nantu à u sole di l'istati. Bumblebees è abessi pò esse riferite à l'intellettuale, per nessuna raggiuni ùn anu micca mai attaccà i persone. Ma l'avesli è l'avisgi sò aggressori veri, chì muzzicanu solu in l'umore.

A scienza ùn anu chjarificata a causa di sta aggressione, ma i fatti interessanti sò cunnisciuti. In l'abi, u so piccatu hè una piccula fasgilla, perchè elli ùn hè micca simplificatu di sguassà da a pelle di una persona. Per quessa, quandu una bee feglia una persona, perde u so picculu è cù una parte di u stomacu chì ùn pò micca esse cumpatibile cù a so vita, dopu una muzzicuna, l'abi. Hornets è zitiddini muzzicaru cù un attuffiu silenziu agutu, facilmente penetra in a pelle è u back, perchè l'insetti muzzianu assai, è ogni volta un certu quantu di velenu hè injectatu à a vittima.

E n'àutru, fatti esperitivi cunfirmati, ma u inexplicable: aves e furiani anu attaccati attaccati à e persone chì sò allergii à i so picurati, chì hè un misteru per i scientifichi.

Vechi vechi
Ci sò parechji tipi di vingle, alcuni guveru un stilunatu solitu, l'altri vanu in famigliale numerosa chì custruiscenu nidi speciali. L'addevu di u Forêt anu nidu in i rami di l'arbureti è l'arburi, è a vespi media - in atticuli, in capanni, sottu à soffiani di casi. Stu tipu di persone hè una grande preoccupazione. Sti vesgi si trovanu in u giardinu, nantu à i frutti dolci fissi, attraversati da qualche tipu d'oliu, remplanu nantu à a table di a cucina.

Sceglie un locu illuminatu, in a primavera, i vespi sò u nidu. A righjone di a regina rinfrescata custruisci un capimuni cù cura è cun pacienza, dopu à una città, poi pute u ova in u nidu è alimenta a larva. I veschi sò pronti nati da e larvaccini. Cù a so aspettu, a femina ùn pruduce più l'alimentariu è ùn ùn voce di u nidu, porta i pècure, è e vignette di travaglià scopre u nidu è di nutre è larva nova. In u castagnu, i femine è i masci sò scumpiati da i celi, ma i femicili fecundati stàvanu in l'invernu, è i vespelli i machini di u lavoru.

Vespuli facenu assai cose d'utilità: si distenu l'insectes preghjudizii, polinizanu e piante, ma à u listessu tempu i so piccati è l'aggressioni sò assai periculosi per a salute umana. E se truvate un vechju pruduttu in u paese, dopu, si pudete, disperse di elle, o invià u Ministeriu di Situazioni d'Emergenza, aiutanu à fà trattà a lizenza. Se ùn ci hè micca a pussibilità di chjamà aiutu, avete da esse attu nantu à u vostru propiu.

Cumu libbirà di vesgi?
Hè necessariu di rinunzià i nidi à u sughjettu, à a sera, quandu e vespi chì anu incrusciati à u so nicu duru. À questu tempu, pudete eliminà tutte e famiglia di vespi, è evite e piccatu di una volta, ma in u ghjornu, quandu pruvate disturbà u nidu, pudete sottupunemu à un attaccu massiu da e viocchi, cù tutti i consiglii sequenti.

Pigliate una borsa larga di plastica forte, in ellu, appricà ogni insecticida è prublemi à pusà u socket in a sacchita, appriga l'attaccà a bagu, vai per un ghjornu. Dopu à questu, sguassate u nestu cù l'avvicinati mortu è cremà. Cusì, per una sughjornu ti distrugge di quelli volatile terroristi.

Quandu ùn puderete truvà u nest è l'avesli ùn vi daranu u restu, pruvate à intrattenitu u cingulu per rinfurzà u so numeru. À l'buttiglia di plastica, tagliate a parti cuntamnica suprana, torna oghje è inserisce entre in u restu di a buttiglia plastica, induve pour u xarru di dolce. I Bottali sò situati in i lochi induve hè una gran accumule di vespelli, a suluzione hè aghjurnata di u tempu. L'aresienne s'arrizzonu per un dolci dolci, ùn pò micca esse risultati è muriri in quantità enormi.

Regoli di safety
Quandu cammanu à a natura, ùn cuddà senza praticà nantu à l'erba verdura, andò per l'arbureti voce, perchè in l'erba è in l'internu di l'arburi, pò esse insetti è vespi. Dopu avutu bagnatu in u fiume, sguassate rapidamenti u corpu, u ciauru di sudatu, u prufume attrae insetti.

Certu, un picnic in natura hè una forma meravigliosa di ricustituzione, ma ùn mantene a frutta dolce è u cicculata aperta, cù i so areni tiranu attrae l'invitati indettulati da parechji metri.

Ùn puderebbe vistienti assai brillanti si voi esse in i piazze induve i insetti cullèghjanu - l'abi è e raggi di vespi risicani assai in forza per quessi colori brillanti è pigliate teddu per fiori.

Se vai in un viaghju in caru, insercanu cù cura ciò chì u salonu, perchè ùn sò micca persunanti di u viaghju in furia di vespi è di abi.

Sì una abica o un fascianu vulavanu à voi, ùn mancanu micca movimenti sparpuglii, stanu immobbili è si fermanu tranquillu, ùn swing your arms, chì chistu pò causà l'agressione.

Unu di i più periculosi per a vita hè una reazzione allergica à picuriti. In i casi severi, diarrea, vomitu, urticaria, una inchazione larga, pò esse un attaccu di suffocazione è tuttu chistu porta a scapularia anafilattica, chì, se micca prestu in tempu, averà a morte.

Avemu cunnisciutu da perchè e vellante muzzicule è cumu si deve esse liberatu di vespi. A particular severity, deve osservà e reguli di safety per quelli chì anu allergiu à i mussuli di insecte. In più di tutti quì sopra, queste si averebbe pussidutu antihistaminis in l'estiu per piglià immediatamente se ne necessariu. Vaju cura assai, cura cù sè stessu, è ancu i vostri amici!