Propiani terpiettivi di u meli

Dapoi u tempu anticu, a ghjente hà amatu u meli di trattà parechje malatie. In i vechji instituzioni medichi di u Rusu Antica cuntene un gran numaru di ricetti cù l'usu di u meli. À u mumentu, i pruprietà medichi di l'abeppelli sò studiatu abbastanza, è sta informazione hè utilizata da parechje persone per a prevenzione è u trattamentu di una larga varietà di malatie. In ogni casu, unu deve esse capitu chì a melia hè un medio di trattamentu nimu, chì cuntribuisce à a nurmalizzazione di a fisiologia di u corpu umanu, è di usà u megliu in cungline cù l'altri medie.

In a cumpusizioni di u meli, ci sò circa trenta centu sustanzi, 60-80% di carbuidrati, circa 20% di l'acqua è 10-15% di l'altri sustanzi. I cumpunenti principali di u meli sò fruttuus (33-42%) è glucose (30-40%). Sò assai impurtante per l'omu cum'è cumpunenti di l'energia di l'alimentari è inserisci in u sangue praticamenti senza manere digeste di i digestioni. U zucchero, chì si manghjaremu ogni ghjornu, duverà esse divintatu in glucose è fructose, questu, zucaroli simpati. Per quessa, l'usu di u meli hè assai utili a pirsuni cù a funzioni di l'intestatura di malatia è di diablette.

Propizziu di a melaria

U glucose, chì hè cuntenutu in u melu, pò pudè metterà a prublemi di a energia in u corpu, solu da esercitu fisicu seriu. A glucose si pò detta in u sangue in dui minuti da cunsumà u pruduttu. Fructose hè ancu accumptu in u fegatu in a forma di glucogeno, chì ghjè in gluosa quantu bisognu. L'acetilcholine, ancu parte di u meli, hè un neurotransmisor chì regula u funziunamentu di e cèl·lula nervosa; affetta u sistema nervuali cintrali è autonomicu, anu soffrinu a tensione nervosa è causendu restu. Grazie à a fruttuosa in u fegatu, a riserva di glucògeno hè megliu. À u simule, u colinu, cuntenutu in u meli, impedisce l'obesità di u fianu. Fructose è glucose furnisce energetica addumata à u musculu di u cori. L'acetilcholine faciule l'opara di u core. Sì a quantità di sangue pumped by u core aumenta, u pulsu diventenu menu frequente.

Cuntistatu in u melu (a maiò parte di tutti in u oscuritate), cumu u magnesiu, u cobalt, u ferru, u coure è di a vitamina di u gruppu B, aiutanu à stimulà a produzzione di i sangue di u sangue. Inoltre, perchè u meli hà a pruprietà di l'hygroscopicity è a prissioni osmoticu grandi, pò esse disinfecture feriti liberi, affaire à furnisce una prutezzione di infizzioni è aiuta à purificà e ferite.

Meli hè un pruduttu nutritiu. Dui centu gramma di meli di nutritura hè uguale à 250 fondu di u nettu, 200 g di furmagliu grassi, 500 g di beluga, 500 g d'oliu di pisci o 350 g di carne di vacca molesta. Contene a maiò parte di l'elementi chimichi chì u nostru corpu necessita di travaglià bè. U corpu umanu assorbiu a meli cumpletu (per a riferimentu - a carne hè assorbata da u nostru corpu à u 95%, u latti 90%, u pane di centole in u 85%, u patate cù u 90%, u panu da u triple in u 96%). Un kilogramu di melti cuntene 3100 calori. Per adulti, a norma di u pruduttu di u pruduttu hè di 100-150 g, per i zitelli 40-50 g. A dosi chì supera l'sti normi ùn sò micca recommandé, speciali cun un consumu prolongatu.

Ci sò parechje riferimenti à l'usu di u meli in l'alimentariu di l'alimentariu in i tempi antichi (una di i più antichi datanu à 900 anni aC). Dighjà in a China antica, era creu chì u melu aumenta e forza, rinfensa, rinnovi tutti l'organi internu, burns fat. In l'Anticu Eggittu, u melellu avia datu in l'scole - hè struitu chì quelli chì manghjanu meli, sviluppanu più rapidamenti spirituali è fisicu. A Spagna, a melaria servita cum'è additivu a sustituti di u latte maternale, serve com un mezzu per mantene a salute di i zitelli nascuti prematuramenti è i zitelli, è ancu di i zitelli chì sò diagnosticati da ictericia o anemia ipocroma. Hè nutata chì a melia cuntribuisce à l'aumentu di u pesu di u zitellu è l'aumentu di a quantità di l'emoglobina in u sangue, è dinò a migliurà l'appetite di u zitellu è l'effettu pusitivu in u statu di u viaghju gastrointestinali.