Propizziu utili è duminiu di u timore è u so oliu essenziale

Chjami è una pianta perenne chì apparteniu à a famiglia di u lavu (Lamiaceae). Hè distribuzioni largamente in u Far East, Ucraina, Asia Centrale, Siberia. E ciuri in i mesi d'estate (ghjugnu à lugliu), è i frutte di u timore riuniscenu più à settembre. Ghjunma hà oghje falani ovoide. I fiori di sta pianta sò longu cianu, pilute. U fruttu hè una piccula nutletta. I fiori anu un colore biancu paleta. Extract the essential oil of thyme from the ground portion.

In a terra parte di u faraghju cuntene da 0, 5 à 1 per centu di l'oliu essenziale. Inoltre, cuntene sustanzi amori è tannici, malic acid, resins, acid acetic, flavonoids, sal minerali, acidu omaleic.

L'oliu essenziale di u faraghju cuntene 15-20 percent carvacrol è circa 30 percent timol - sò i sustegni principali chì anu un potu funzione antisepicu.

Propizziu utili è duminiu di u timore è u so oliu essenziale

Thymus hà truvatu un postu in a medicina famigliali cum'è diuretic, diaphoretic, soothing, anticonvulsant. Aduprate per trattà a tette, la neurgia, i cramps stomach. Quandu u reumatismu hè utilatu in forma di lotioni.

A causa di u fattu chì u fenol entra in l'oli essenziale, hà l'effettu antisepicu. Carvacrol - un altru componente chì hè parti di l'oliu, era a droga antimicrobiale più putente, finu à chì i antibiotici è altri antiseptichi sintetici parevanu.

I prudutti made da stu pruduttu sò cunsigliati per l'anemia, astenie, atony intestinali, ipertensioni, malatie pulmonarulogica, chlorosi, asma, infezioni di u vinu di u ventu intestinali, l'accumulazione di gassi in u festu, à a tuberculosi, a gripe è l'altri rinfreschi è i malati respiratorji, dermatose, mancanza di falze, sarcu, furore, reumatism, fatigue generale, pediculosis.

Ghjunate hà un arzu chì stimulatesu l'intrugliu, perchè serà utile à manca di lentili è diffarià. Inoltre, u gustu di u faraghju hà a capacità di disinzià l'aria in spazii chjappi.

Doppu u vòmitu vi aiutà u caldu di u timore. E si avete bitten da l'abi è / o à l'altri insetti, fannu sgradazioni da a farina di timore. Cù un odore spegatu da a bocca, hè cunsigliu per piglià una decocu. Hè preparatu ogni ghjornu, è piglià assai tempu è senza interruzzione.

Inoltre, u caldu hà e propietate furtificanti è expectoranti. Hè ricumandemu per piglià s'ellu ci hè statu disordini di u sistema nervu cintrali, cù insomnia. Hà aiutu ancu aiutu à nurmalizà a microflora intestinali.

Certi drogheru utilizanu un extractu di liquidu da e foglie, chì hà una propieghjite d'expectorante, i drogami sò presi cù bronchitis aguda.

Preparamu u silizu per l'usi internu - 1 spoon of thyme hè spartu in una vittura d'acqua fogera, perchè deve esse insiste durante deci minuti, pudete aghjustà un zuccaru pocu. Pigliemu prima di pranzi 3-4 volte à ghjornu per un quartu di u vetru.

L'oli essinziali di u timore hè stata cun u melatu, o in a suluzione alcoolica 3 volte à u ghjornu à 5 zipuri.

L'usu di l'oliu è u faraghju hè cumuni in a cosmetologia è a dermatulugia, chì sò stati usati in forma di ungini.

Mentri muzzicannu i moschju è ancu i serpenti appressu à i compressi da a scorcia in l'oliu d'oliu, 200 grammi d'oliu hè stata 2 cullizzioni.

In cosmichi, i pruprietà di u faraghju sò effettuali per a luttari l'acne, a inflammation suppurative, herpes. Impedisce a perdita di u capeddu.

Se vi cuntintate di i dolore reumatichi - cut thyme, calene in qualchi tipu bastimentu, impregnate in gasu è appliice calda.

Facemu un bagnu aromaticu - 500 grammi di u faraghju deve esse cottu in 4 litri d'acqua, spedinu in una tina in direttamente cù l'acqua. Questa banca hè una strumentu efficace per l'artrite, reumatism, gout.

Per riduce a perdita di u capellu è dà l'effettu tonicu di u capicorsu, avete preparatu un caldo concentratu - per litru d'acqua un pocu di a pianta.

Se u nervu sciaticu si sfurtunatamente infundatu, preparanu una mistura di zucchero, u oliu di vinu è u vinu, è a lubricate cù questa mutazione.

Appruvamu a decocção da u grass, chì fermerà l'hemorràgia di ferite frescu, purifichèghjanu a pelle di l'inserita prufundita, dissolve è sguassate i petri da a buca è piglianu 1 spinafu d'erbe per 1 vetru di acqua.

Sì vi sò fermu disturbatu da i malatii severi, coguanu un timore cun l'oliu rose è l'acitu.

Per lavà l'stomacu è u fegato, nantu à a cunsigliu di a medicina tradiziunale, avete da piglià una infuzione d'erbe di u timore cù u melu. A listessa infuzione aiutà aiutu cù colic.

Inoltre, l'infuzione pò causà u prughjettu sessuale è aiutanu cù a debule sessuale. Per fà questu, tostate 10 grammi di grass e mesturi cù meli è acqua, pigliate trè volte di ghjornu.