Solim caviaru rossu in casa

Per un bellu pezzu, hà campatu in u Far Orient. Vogliu cumunu cun voi a ricetta per caviaru di salitu in casa. Ricurdativi di e seguenti reguli unshakable. In ogni stadiu di u trasfurmazioni, u caviaru ùn deve micca entra in cuntattu cù l'acqua fresca. Tuttu u travagliu deve esse pruduttu qualità è assai puliticu, in cumpitenza cù e normi sanitarie è i reguli. Pudete sèrviri u melinu di a prima o di sicondu grind for work. Ùn aduprate micca u sali di moltu più finamente. Spoile le caviar. Pruvate micca di fantasia è micca diventate da e mio direzione è i raccordini. Preparate tuttu ciò chì avete bisognu.

U caviaru rossu frescu hè in i pastori. Istyk hè una tale film, à quale ogni oghjettu hè attaccatu. U primu a cosa di fà hè di separà i ova di a ystyka. U più cumune è cumu cunnessu in casa hè u modu "caldi".

Furmà l'acqua, aghjunghje saline, ma micca assai, perchè chì a salinità hè simili à l'acqua di mare. Mentre rifredda à una temperatura di 50-55 gradi, rinite ogni istik in acqua salata fretura. Lave ciò chì cura cù cura, ma cun cura. Allora a bassa in l'acqua cale è fretu per un minutu. Facemu tutte e trè postu trà e palmi di qualchi platti neve. L'oghje deve esse sbulitatu da a film è spedinu. Se si sò siparati pocu o micca tutti, repite u prucessu, torna a pene in l'acqua cale. I filmi da ystyka, liberati da i ova, sò ghjittati. Avemu digià acquistatu un pocu simili à u pruduttu u pruduttu di caviar. Solu ella hè assai brutta. Ci hè u sangue, è rumpia l'ova è i bits de ystyk. Questu hè tutta di purificatu cù gasu.

Preparate 2-3 pedistri di gasa limpia circa 50 à 100 centimetri. Piglia una pezza, in u mità, ùn pruverà più di a mezza litru di caviar. Marl pigghiau l'arghjintedda cù e mani è rende u caviaru da una cima di a gasa à l'altra. Avete vede chì in un minutu qualchissia stuck a gasa. Change la gauze. Aduprate a gasa rinisciemi attentu à l'acqua salata. Ròttulu ogni batch of roe, almenu trè volte à e diverse piezzii di gasa. Dopu chì, se u caviaru hè purificatu, hè prestu à salatura. Se u caviar hè un pochidu brutta, rindia o altra.

U caviar hè salitu in solu salina, chì hè chjamata salata. Tuzluk hè spessu nutatu. Questu hè fattu cusì. Scappiamu acqua à a tarifa di un litru per litru di caviar. Quandu ebbe furmintà, aghjunghje saline (prima o prima molteniu). U sal hè aghjuntu finu à quellu escevule à dissolve. Furmà a salina suluzione durante almenu 10 minuti. A suluzione pò pari dirty o nuvole. Ùn fate micca cura. Ci hè sempre assai latte in u salinu. Pudemu a salata à enfasi à a temperatura di l'ambienti. Ùn pò esse stimulati, fugliati o scuzzulate durante u cooling. Quandu u fridice nantu à a superficia di saline, una forma di salina, chì ghjanda finu à u fondu è filtrà a suluzione. Ùn aduprate micca a patata, ova è l'altri articuli per determinà a salinità (densità) di salata, chì parechji esperti recettanu di volte.

Pour neatly, senza cummeciante, brine in un cuntinuu, allora noi chì dorme nostre caviar. U litru di salata ùn deve esse più di un litru di caviar. Avemu sustenevule, in cuntenutivu cuntenüze, micca menu di un minutu (più u più duru in a salmatura, u più salatu hè). Allora fusionate a salina. U caviarului nantu à piezzi di gaza neve 50 di 50 centimetri in a mezza litru, nè più, per ognunu è sospèghjenu per sdieri. U caviarete duverà in un statu suspended durante almenu trè, ma micca più di ottu ora. Tuttu u caviaru hè prestu. Mantene in a frigorifique, diffirenzi di lumera è temperatura sò contraindicati. Per migliurà u gustu, pudete aghjunghje l'oliu d'aliva. Se u caviar hè salitu accidintali, prima dopu avè avutu bisognu à avè mancu un pocu in té fresh salad. Bon appetit!