I fugliali di u clima à una età curretta

Eranu nati per voi un dopu l'altru, cusì querido è cusì sfarenti. Cumu pudè trattà cù caratteri diffirenti, preservendu a pace è l'armunia in a famiglia? I zitelli di u clima à una età età sò u tema di a cunvirsu per l'oghje.

Hè cusì accade chì a felicità hà tombatu per voi duie volte. È à u primu hè un scantu scary, se pudete fà, ci hè più gioia da ogni modu. Amuri puru. Cusì, pudete fà cuncessione di e nuttati senza misura è a fatigue - sò più di cumpensu per a cumunicazione cù e zitelli. Un prutrà a so gula, l'altru sussenechjà: "Mommy hè u mio". È sì prestu per passà e muntagne per elli. Ancu s'ellu ci hè parechje un disignu d'amparà da i so figlioli chì sò assai luntanu. Sì, accunsenu disunà e cunsequenze di u pogulu, ma dopu. Avete vogliu piglià un spaziu è ripusà un pocu, ma ùn hà micca travagliatu. Sorcerers cumincianu una lotta, è avete bisognu di intervenisce. "Quandu finisce?" - avete esclamatu in i vostri cori. Divide, divutuu i camere, accunsenu. E suspirate cù almenu. Questu hè u manifestazione. Inoldu, chì succede dopu? I criaturi criscianu. U cunflitti si saranu più seriu, è cù tutte sse quandu avete bisognu à affruntà. Allora i carpouses divividen l'amore di a so mamma, pugnanu per un ghjucatu, scupremu quale ellu riceve un pezzu più grande di u pastificà. Bonu, hè u tempu d'intruduce e regule di a coexistenza pacifica in a famiglia.

Quale hè più vechju?

Certe volte chì u primu natu, chì ghjera alluttatu, parla bè bè è capisce ciò chì pò esse fatta, ùn hè micca abbastanza grande. Bé, aghju devenu esse cumportu. Ricurdativi: i dui figlioli sò petite, tutti duvete a vostra caressà è a tendernessità.

Per ùn esse ghjilosu, passate ogni settimana per separà almenu 20 minuti à ghjornu. Questu hè abbastanza real. Per esempiu, quandu u secondu karapuz dorme o hè occupatu da u so babbu. Hè ancu impurtante per urganizà ghjochi cumuni cù i zitelli.

Ùn si disprementa à u primu pari chì ùn anu micca interessatu chì ùn vulianu micca di travaglià in pienu è ùn capìanu micca cumu fà. Senza pacienza, pruvate à gudirà u prucessu stessu. E dopu à 2-3 simpani, vi maravigliate, vedi l'amizzione, entusiasmu di caccia di i vostri migghiori.

Divià i jugui

"Dà, sì vie!" - Vi pudete dì qualcosa? Cumu si i figlioli riageriscenu? U primu sensu s'insignò, è u più ghjovimu era u vincitore, ùn era micca? Sittite e cose di i zitelli è ùn ne facenu micca dà i so ghjucassi à l'altri. Ogni annunziu deve esse intesu a fossa: "Quandu u to fratellu (a so sera) ghjucanu abbastanza, avemu da dumandà per un macchina di tempu per voi". Calm down and pity the chingdus applicant. Ma à u stessu tempu, dite à u maestru intruduce: "Ùn avete micca culpitu per u fattu chì ellu era culpitu. Avete u drittu à dispusitivu di dispusitivu di i vostri cubi è i picciotti.

In a risposta per i più ghjovani

Certu, vogliu u figliolu maiò chì vede u zitellu in a vostra assenza o dà un diaper, un chupete, una buttiglia d'acqua. Ma piace cum'è per ellu? I zitelli à una età primiata ùn ponu micca esse curabili per i zitelli più ghjovani. È per rivendichemu di questu l'almenu hè vintu.

Ùn fate micca u primu natu per piglià a cura di i più ghjovani - hè solu u vostru drittu. Ma pudete dumandà aiutu. Dopu tutta a bona vuluntà? Assicuratevi o ringraziu cun tuttu u mo core. Tuttavia, ùn vi vargugnate è ùn si hè micca offisu chì u zitellu ùn vole micca aiutà. E, per piacè, quand'eddu fai una dumanda, ùn mai esce a frase: "Sugnu un adultu". Queste parolle sò permissibbli solu quandu ellu si listene u più anzianu: "Eccu, chì vene un adultu. Avete digià bisognu à pusà i vostri piu di coghju è di pressionate i vostri buttuni ". O: "E ringraziu per purtate me u tuta forti di a mo sughjera - avete m'aiuta assai. Adulti adultu ".

Senza paraguni

Per una certa raggiuni, cresce chì paragunà i zitelli di u clima hè solu un gran impegnu per elli per esse megliu (più intelligente, più capaci, ubbidiente, più attivu). "Eccu, chì bona picciotta. E voi? ... Quellu chì ùn hè micca u scopu di mellora? In fattu, sti dichjarazione causanu u pardonu di i zitelli, dolenu l'autoestimu, prupone l'autore di dubbitu. Dà viaghjate rapidamente!

U babies sò stimulati à sviluppà, prima di tutti, appruvazioni è admirazione. Hè assai impurtante di ludà è celebrà a manifestazioni di capacità reali, aspirazioni boni, sforzi veri, qualità pusitivi. Pò esse un desideriu di capiscenu una cosa o apprendu qualcosa, l'abilità di pacà i colti l'objeti (una piràmide, un puzzle), a capacità di ricunnosce i sfarenti sfumature di culori. No menu impurtante sò curiosità, amuzione è dispacciu. Ogni di u vostru pogodkov hè u so talentu unicu è un mondu internu riccu. Questu hè quale hè di valore in elli. Hè ciò chì face i unichi.

Attente à i zitelli - è certamenti vanu a dignità inherente solu per elli. Chjamate tuttu pusitivu chì vede in i vostri figlioli. Cusì avete aiutu à capiscia i più boni in elli è sentenu l'autore rispettu è a fiducia. E duie persone chì sèntinu u so propiu valuri sò improbabile di voglia di sapè quale elli hè più impurtante, più amatu, più talentu. Senza passà u tempu nantu à a so rivalità è i celosi, anu da pudè insignà assai. Avìa nutatu quantu rapidamente u più ghjeniferutu di u discorsu, cuminciassi à cundizioni bè cudificà i sentenzi? E ellu ghjocanu ora, senza esse dumandate a vostra prisenza constante. L'anzianu ùn hè più in còllera, quandu u zitellu annunzià u toru da u designer, è aspetta cù pacienza finu à chì u fratellu o a sorella pute u scalu. E cumu si pruteghje u pruteghja! Sì, ùn avete micca prublemi spiciali di crià è mantene a pace in a famiglia. E a prova di questu - una verità forte amishizia trà i zitelli à una età curretta.

Organizzà un pasimu cumportamentu di u vostru tempu. Compreu ghjoculi chì sò interessanti per ghjucà nunda, micca solu. Cubi, per esempiu, una piacevuli cum'è un materiale di edificiu, l'altru - per studià i paroli inglese. Ùn hè micca menu impurtante per piglià in contu di l'interesse di e volpe quandu elecci u littirariu. Unu li piace i fichi, l'altri li piaci à sèntenu rimi chî rimi o storii nantu à l'animali. Aghjunghjite i ricciardi, stori funny - sò rilevivi à ogni età. Fegate i zitelli per cumunicà. Chì partiri i so impresioni di ciò chì avemu intesu, sprimà e so emozioni apertamentamenti. E, sicuru, anu amatu u voi è i so parenti.