Reincarnazione - reincarnazione di l'ànima


Tuttu ciò chì passa per noi pare avemu solu una concurrenza. Infatti, ogni cosa succedi assai diffirenti, tutti i fatti sò intersezzione unu cù l'altru. Oranghjenu certi liggi è avè a so propiu scopu lògicu.

A reincarnazione A reencarnazione di l'ànima hè una tiurìa di l'ànima, chì hè immortale ancu dopu a morte di u corpu fìsicu, si move in un altru corpu per a continuazione di a vita. Qualchida chì porta facemu cù i so propri case è cunsiquenzi. Ùn si pò micca vedutu tuttu ciò chì hè succorsu à noi, avemu percivisu a rialtà in una forma distorsionata. È solu una petite frazzioni di i persone pò capisce a realità cù e so cunsecanze.

Un omu incarnate inizialmente in a zona di percepzioni di u mondu. Ci hè parechji aspetti di a percepzioni: l'educazione, l'esfera suciale, a biografia karmica di a persona stessu è u karma di a so famiglia. Ogni persone mira à a situazione sìmuli diffirenti, per u so livellu psicologicu di percepzioni.

L'ànima hè immortale, hè in la morte, abbandona u corpu fìsicu è cuminci à a so vita. À un certu tempu, ella torna à a terra pecuribile per rinunnià novu, intruduciutu à u fetu. Rignattendu l'ànima principia una vita completamente diferenta, senza avè micca influenze i sbagliati è i vittori pastu di u so maestru maestru.

Ma a cosa più paradosca hè chì a persona fallecida ùn hè micca persu perda in a vita. Oculta in a prufundità di u nostru subconscious. Una persona porta cù parechje persone in u so distanti subconscious, perchè parechji volte chì hà riunificatu l'anima.

I maestri precedenti di l'ànima, sò a stissa cosa, cù i so vede nantu à a vita è a so ghjozza di u mondu. Per quessa, u cunflittu di una persona cun ellu spessu occur. Ùn pudete micca esse cumprendi u sensu chì vole veramente, o per chì hà fattu, è micca altrimenti. Hè a so alchimia reincarnata chì u purtonu.

Questu hè chì u karma nasci, hè inertia mentale. Hè furmatu sottu a influenza di personalità di e vittime, è l'impattu di l'ambientu cù quale avemu attruvatu in a nostra vita.

Eppuru una persona pò scrive u so propiu ànima è karma, ma questu hè una certa lotta cun quale ùn tutti ùn ponu trattà. Quelli chì avianu cuminciatu a lotta per a survival, è ùn mancanu micca cun ellu, nascerà in a bughjura è a bughjura. U destinu hà da punisce per elli, per i prucessi di u situ di forza.

A riunioni è guvirnata da l'egregors altìssimi di a ghjerarchia di lu lignu, cusì chì e persone chì infallu dannaghju nantu à e persone di a terra daran l'inferiu dopu a morte. U pagamentu per l'atti accuminzava digià in a morte agunia, a so ànima in l'infernu sarà una criatura disunificata in forma di un dimoni, è poveru alluntanà in parechji atomi.

I currutti di a Terra sò in parte implicata in i processi di l'incarnation. Un musulmanu hè più prubabile di diventà un musulmanu novu. Una avana puderia reincarnate in a so nieta. Quandu una persona ghjuccesione, ùn deve micca spurtatu assai lacrimi in u so dulore. Pudete impedisce l'alma di sceglie a direzione ghjusta. Da a vostra amare, fate u prucessu di guarisce l'anima. Pensate à quessa. Quandu una persona ghjuccesione, ùn dispite micca, ma tù stessu. Ci hè digià vicinu, ma ùn hà statu postu è ùn pudete micca vive senza ellu. Cusì ùn sia micca egoista, ma permettenu u mondu di andà per un altru mondu. Allora ni manghja faciule è bonu, tuttu u litigiu terri chì hà digià passatu.

L'ànima hè attaccata cù u corpu à u nivellu subconsciousu, finu à chì i corpi fisichi si desintegranu completamente. Per quessa, quand'è sceltu cremazioni, fate a decisione correcta. Se l'anima hà incarnatu in repetitu in u corpu fìsicu di una persona, tocca u restu di u corpu hè assai perikulu. È, se u corpu ardenti durante a cremazione, nimu pò disturbà, è l'anima viria in altre corpu.