Felicità u 1 di sittemmiru 2017 à i studienti è i duttori

Vacanze d'estate dura dura per trè mesi! Eppuru, per i scoli di sta scola vola com'è un ghjornu. Sembe ch'ellu hè chì solu ueru, i carusi spizzitatu in u mare, stanu à pescaghji in u lavu, erani riponduti in u campu cù l'amici, è oghje ghjucatu un novu postu acadianu. Standing on the line, i primi studenti, i graduate è tutti i mutivi è e zitelli scuntanu sinceri congratulations l'1 di sittemmiru in 2017. In i so versi è e so parolle, i cumpagni di scola è i duttori ci deségano excelentes marcos e un buen humor, è u capu di l'scola, in u so discursu ufficiale in prosa, dà schise instructions. À u listessu tempu, l'uvostru scambià viaghjà sughjorni nantu à e so prossime sessioni è a vita in un alloghju, aghju amici rigalu divertenti è celebrendu u primu ghjornu cù i so parenti è l'amichi.

Parigghi ufficiale di u 1 di sittemmiru di u 2017 - Desideriu in prosa da u capu di a scola

U 1 di sittembri, a scola principiata cun una presentazione ufficiale da u direttore. In u so discorsu, ellu vi cunghjulià i studienti cù l'iniziu di u 2017-2018 adupratu academicu è desideranu chì i zitelli di sforze per un sapore profundo, facenu ogni effort di studiu excellentu, ùn rinuncemu, affruntate di difficultà à strada. In prosa, riceve i genitori di i frutti è i culleghi chì passanu à a cunniscenza è l'esperienza à i so figlioli.

Esempii di volte ufficiale da u direttore di a scola - Parenti à prosa per l'1 di settembre 2017

Vacanze d'istati, u più tempu funu di l'annu, finisci, senza esse tempu per cumincià. A minimu, questu hè chì i picciotti chì anu sempre vivi cù ricordi piacè di un passatu maravigliu spentu pensate. In a linea in u 1 di sittemmiru 2017 vinaranu in un statu pocu rilassatu - dopu à u restu ùn tutti ùn puderanu intruduce à u prucessu formale. U discursu ufficiali di u capu di a scola, i so volte in prosa aiutanu à i zitelli a capiscia: hè u tempu per travagliu seriu è studiu di novi temi.

Un piacè maiò, vi felicità tutti quelli chì si riuniscenu nantu à u ghjornu di u sapè, di u sittembri! Dopu e longu vacanze estiu, durante u quali tutti avianu un tempu per reste bè. E ora cù novi forzi avemu pronti per inizià a so aprile è u travagliu. Oghje vi aghju vugliutu chì i studienti facenu facilmente è entusiastamenti amparate novi temi, per acquistà novi sapè. Maestri, vogliu trattà u travagliu cù l'anima è l'ispirazioni, perchè solu pudete incaricà a vulintà di studià in l'u studiente, solu pudete sviluppà in elli a capacità di pensà, analizà, senti, empatica, chì hè cusì impurtante in u mondu mudernu. Spergu ancu chì l'avvene di l'uttùviru anu interessante, cun vigore, chjostru di novi vittori è i travaglii - è suggerisce chì avemu tutti facenu cusì!

Beni stu culleghi, caru studienti, vogliu felicità di u novu annu academicu! 1 di settembre hè un spettaculu speciale, u ghjornu chì, dopu un largu pezzu d'istati, u campu di a campana di a scola. Pupilati per un veranu anu riposu è anu riunatu, avè avutu u tempu di abbandunà da i prufessori è i cumpagni di scola. I maestri eranu in vacanze, anu accumulatu assai idee interessanti per iduceri lezioni fascinanti. Tuttu di noi ci anu da novu sottu u zitellu in a battagghia di a vita sculastite nantu à avvenimenti brillanti è impressioni. Oghje l'aghju desideratu tutti quelli chì i corsi chì l'annu vindevamu purtà tuttu ciò chì hè prughjezzione. Chì i piani sò vera è i sòvuli hà verificatu. Cridilu in sè stessu, travaglià dura nantu à e so funzioni chì stabiliscerete, ùn perderè micca u core, incontru di difficultà - è avete successu!

U ghjornu di a cunniscenza hè una fabulosa festa è una festa felice. Ju sinceramente e felicità, è desiderate chì questu annu accadèmulu assai oportunità per affirmà i vostri talents, vògliu un cuntenutu solidu è altimati successi, cumpagni belli è entusiasmu intrepratu, u travagliu attivu è a salute dilettante.

Incisione urigginali à i studienti - Vulete per u 1 di settembre in e so parolle

U 1 di sittemmiru, tutti i studienti seranu datu un sciccareddu funerale nantu à i manifestazioni di scrittura divertenti, mobs flash, dancing, è raffurata ancu à u cumintu di i genitori, i maestri è i studenti di u livellu. Scopre di funziunalità divertenti, rimanighjata in una nova via, manifesta numeri musicale urigginali, eseguite cun miniatura umoristica. Parigghi a scola in i so parolle, i so cumpagni chì anu avutu i ghjuvanotti di i zitelli di pudè aduprà l'annu accademicu in altì spiritu, è l'aghjunghje "perfetta".

Esempi di vogliu uriginali à u 1 di sittemmiru - Parenti à i studienti in e so parolle

I cunniscenze seria più prudente, più prudente, più paciente è attente, aiuta per ottene un postu prestige, assai pagatu è successu in a vita. E felicitanti i discìpuli u 1 di sittemmiru in i so parolle, i genitori, i duttori è i cumpagni di città, l'anu aduprà sempre di stà in ghjucà i so scopi è esse u primu in tuttu.

Parigghi cun sapienti, sinceramente desiderate un mentu forte di a salute di fiducia, un grandi entusiasmu è un fine umore, forza inesuzile è inspirazione creativa, un vulete inghjulione di cunuscenza, boni amici, fortuna è grandi successu.

Chì sta vacanze, chjamatu Ghjornu di cunniscenza, rigurdava a ghjustificazione, l'entusiasmu è l'ispirazioni. Vuliu cunfidenza per andà à scuntrà i scopi è facenu novi scuperti, mi vulete alta erudizione è ottimisimu cuncevu, una bona furtuna brillanti, capacità intellettuale è talent creativi.

Parenti à u principiu di u scola! Vogliu desiderà stu annu per esse un cunniscenzi assai faciuli, ma riccu, novu! Apprezzà u tempu, perchè hè cusì fugaz: l'oghje hè u primu di sittembri, u veru prossimu hè un autru estiu ... Con u sapè!

Felicità u 1 di sittè 2017 professorii - Poemas di u ghjornu di u sapè

U maestru hè una professione difficiulmente difficili, bisognu di pacienza extraordinaria, di toleranza, saviezza, discrezione è benezza. Un bonu maestru solu pò esse diventà una persona forte chì sapi cumu truvà l'appughjatu propiu à i zitelli. A Vita di a Scola hè chjesa micca solu cù i vacanze è di fun - ci sò avvenimenti spettaculari in questu. U maestru d'insignà à i zitelli per sperienze cù dignità, per esce da situazioni difficultà da i vincitori. 1 di sittemmiru 2017, nantu à u ghjornu di u sapè, i gratenti studienti piacè felicità à i prufessori cù ieddi, avèndusi amassi, salut bona è forte.

Esempii di versi per u ghjornu di cunniscenza à i prufessori - Parenti à l'1 di settembre di 2017 da i prufessori

In a linea di u 1 di sittemmiru 2017, poesia è felicità sò mandati à i maestri di a scola nativa. In turnu, i duttori preparanu ancu una sorpresa per i zitelli. Vi faricciaru li schiette, preparatu da una settimana o dui prima di a fine di i vacanze estiu.

Let this new academic year Bring you good days, A lezziò serà interessanti, Semu l'aluminii micca stupidu, Ùn lasciate micca u salario, i patroni anu glòria. Dienti più felicità ca una volta, vi portanu un annu di studiu!

Avete torna torna i Grandi e chjucchi à a luce di a cunniscenza. Dà a vostra alma à travaglià, per quale tutti vi ringraziate! Vulendu un ochju simplice è ghjorni di scola d'alegori, Tutte ogni successione esse realizatu, Vita cresce più forte.

Chrysanthemum tenderness, Violet love And pink to you of joy, So that all year round blossom! Perchè i figlioli ubbiditi, È sempre apprezzate, U modu di voi cù l'anima Eranu ben studienti. E frà e fiori, cunfessiuneri Felicità nantu à u ghjornu di u sapè!

Divertente congratulations à u primu grader l'1 di sittemmiru

I primi studienti chì vènsenu à a linea in u 1 di sittemmiru attruta l'attinzioni di tutti quelli chì avemu prisentatu. E cumu ùn devi avà i zitelli intimi è tagliati avvianu enormi bouquets è aspittendu à u mumentu di u cunsigliu di fiori à u so prima maestru! Certi primi diploma sò sempre cusì piccani chì, per u mari di crisanti, gladioli, astri è peonii, sò solu i so cimi è i prufitti sò visibili. In ogni casu, sò cuntenti di sèntelu parenti è scontri boni di i studenti di l'urbe è i duttori.

Esempi di congratulations divertenti u 1 di sittemmiru - Poechi per i primi università

I rigioni umoristici di i poesi friquenti, destinate à i primi prifirenti chì vènenu l'1 di sittemmiru, darà i zitelli un clima d'umaghju veramente fervidu. E esempi di quatrains such cheerful, situati à a nostra pagina, aiutanu à l'appressu subitu in l'amore di u scola è intimi in cunseite à i so cumpagni.

U ghjornu chì scurdate sempre: a scola vi darà u primu tempu. Scuprarà e so portene anch'elli - È a semana di scola principià, È dopu à quellu secondu, quartu, annu ... U tempu di a scola viurà, Comenzà, corse, corse, Solu teniu tempu per "apparinzzà" cinque! Questa hè in u futuru, ora Prima avete da andà à u primu Classe.) U sapè hè sempre una riserva assai petite, Ma nantu à l'anni averebbe trapassà.

Prima per u primu tempu, in a prima classe, vogliu desiderate chì andà in a prima classe, vogliu desiderà truvà un modu, truvatu in a vita, apre a porta, Avete crescente per sempre. Bonu chì vulete? Di sicuru, per amparà, sicuru, sicuru, cun diligenza! Bona marca, boni amici. Ci hè tantu crede in vita!

Avà chì hè u primu grader? Quale hè una festa? Cù a mozza hè questu? À esperà per quale? Hè impostu: in tuttu: Clippers, un ghjochi, Spiderman ... Poveru, haiu aduprà rimpiazzà i Books in mè, aghju piacatu un case di liceo è un libru di libellà, Intese esse insignate ghjorni oghje nantu à l'scola, è l'amici di a casa si stari, ùn pò micca esse cun elli! Fighjate à a finestra, - Presenza a l'scuola Centu di listessa chì voi, carusi!

Felicità u 1 di uttude di u 2017 graduate - Vulete per i studenti d'alta scola in prosa

9 o 11 anni passati in i mura di a scola, finisci inespera di pratica. Cumplistendu à u ghjornu di u cunciariu l'1 di sittemmiru 2017, i graduate si pensanu d'una cosa: prestu prestu una vita nova. Serà una storia completamente distintiva, à u cuntenutu di ciò chì anu criatu per tanti anni. L'omi ghjovani è e donne seranu i novi scopi, priorità, aspettu è aspirazioni. Sapendu questu, i genitori è i duttori darà felicità à i studienti di i scoli nantu à a festa in prosa è i desideranu à l'usu di a cunniscenza ch'elli avutuinutu duranti i so studii, "à propriu" - per acquistà a professione prediletti, favurita è à ottene risultati altimati.

Esempii di sperienze per i graduate in prose - Parenti à i studenti di u culleghju di u sittembre di u 2017

U 1 di sittembri 2017, u staffu pedagogicu di a scola è i genitori di i studienti in scolastichi chì viaghjanu à a celebrazione seranu parenti cù u ghjornu di u sapè. E cumpagnie di sughjetti è i maestri sughjetti l'anu da fà esse l'esami finali per "4" è "5" è puntuanu u numeru necessariu di punti nantu à l'USE è OGE.

Amici amici! Un piacè piacè chì vogliu felicità di tutti à u September 1. Dopu qualchì vacanze estiu di sera, restu, ricivutu, recruiti novi forzi, avemu da passà à u cursu. Vulendu tutti i pupulati facili è entusiastamenti per riceve nova cunniscenza. I maestri ci sò disprati di assai pazienti, energia è ispirazioni. Let this academic year be full of bright events, victories of invencions!

I nostri eleventh grade! Questu annu serà u più difficiule per voi, perchè hè l'ultimu. Avanzate da l'esame finale, graduazione da a scola è l'iniziu di una nova vita. Allora, l'ultimu anu chjama di u celu per voi. Ma ùn vulemu micca di diri addiu, carusi. Aghju dettu di felicitarle è desideranu chì tuttu s'hè in tuttu.

Fate stu novu annu accadèghjenu annunziale solu sensu lume è dà solu emozioni pusitivi. Ricerdu solu chì ùn hai micca bisognu di rilassate, perchè avete parechje sfarenti sfarenti serii davanti à voi. Da u 1 di settembre!

Felicità à u novu studiu nantu à i genitori - Poe per u settembre 1

U 1 di sittemmiru, i genitori vugliinu i zitelli chì u novu cursu 2017-2018 pruduceranu successu è ispirazioni, apre u «second ventu» per e lezii intensivi in ​​i classi è u travagliu attualmente attivu. I pupi ancu darà un discursu rezeppu, felicendu à i so babbi è i matri nantu à u ghjornu di u sapè è u primu ghjornu di u più bellu tempu di l'annu - u vaghjimu.

Felicità in verse l'1 di sittemmiru - Vulete per u novu cursu per i genitori

U 1 di sittemmiru, i guys veramente felicitendu i so genitori u primu ghjornu di u novu 2017-2018 scola scolastica. I scoli facenu a patience è a saviezza, l'alegria di i successi di i so figlioli, i boni emozioni è a bona furtuna, accumpagnate in tutti i sforzi bufuni.

I amici parenti, avemu felicitule per u vostru sapè. Vulendu chì vulete assai patience è intelligenza. Chì i figlioli ti piaciarete ogni ghjornu cù i so successi novi è i rializazioni. Chì a via di a cunniscenza di i nostri zitelli sianu fàciule è simplice, sia interessanti è aghjunghje novi scupi. Bona furtuna è grande successu in u novu studiu academicu.

Per i genitori. Ghjurnata di sapè - Day of hopes, memories, A day of pleasant expectations, Descrizzioni assai impurtanti: Da chì i zitelli anu tempu, ùn mancate micca nunda. In l'scola per ùn fallu, Meno per riparazione imponente. Vulete a pacenzia, i valori plani di l'incarnation, l'umore di lotta è a gran furtuna!

Per voi, oghje, u sonu - cumplimenti, per i zitelli, felice - applause! Aghju da l'anni di scola, hè felice, È i vede di i zitelli, nantu à a vita, ùn sia micca squadra! Patience à voi in a vita, a bona furtuna è a felicità, sempre a partenza piacenu passà u mumentu u tempu, Sì i zitelli, avete: apprezzate, amore, dispendisce, Calentate l'anima di u zitellu beni!

Merry SMS congratulations u 1 di Settembre di 2017 à u studiente

U 1 di sittemmiru 2017, i studienti celebrarà micca solu in l'istitutu o univirsità, ma ancu fora di i muri di a so scola di casa. Certu, ogni studiente di una università o un college hà amichi chì anu studiatu in altre città. In u ghjornu di cunciramentu, u primu ghjornu di u sittembri, i ghjovani cose da scambià i sante SMS u parenti è i video grazii mandati à traversu a rete suciale è dispostu nantu à i servizii video, cum'è YouTube o RuTube.

Esempii di superi SMS sguassà à i studienti u 1 di sittemmiru

Felicità à l'amici studenti da u 1 di sittemmiru, i ghjattivi ci anu mandà à mandà in a mattina di u ghjornu di cunniscenza sulla SMS. I picculi messagi telefoni umurosi seranu spezialmente freshmen - l'esilii di l'aziende, chì passanu l'exsigliera di ingressu è alistate in l'università è i culleghji.

Sò un studiente hè assai cool! Ogni sapi questu. In questa festa, u bellu Vesel serà u vostru piacè. Da u core, vulete immortalizà l'inquisatori, Tutti in u mondu sapendu, uttene un diploma.

Cù u ghjornu di u sapè, fervente i nostri studianti! È permette sopratuttu u studiu pruduttivu. Mantene bè cumplicità tutti i vostri rigali, Pruvate per passà u tempu per ogni teste! U tempu di u studiente ùn lascià micca. Guys, apprizziate a passioni di u ghjovanu - Sapete, fà amici, abbuffanu u mondu sanu. Quandu u successu in questa grande vita ave vita!

In u novu annu di furmazione, avete veneratu oghje, Chì sera facili, Joyful è warm. Oghje sughjorni più faciuli, È e lecture sò interessanti, Amichi mi vulete più, È a cunniscenza hè solu utile.

Vulendu tutti i studienti è i studienti successu è furtune in u novu studiu academicu è spergu chì i felicità in u 1 di settembre di 2017, publicati in a nostra pagina, veramenti piace à i so parenti, i duttori, i capelli anziani. Vulete bisognu di indirizzà i primi graduate è graduate - u periodu venenu seranu una di e fasi più impurtanti in a so vita.