Trasfurmazioni è almacenamentu di prudutti di i prudutti

A prucessione è l'almacenamiento di i prudutti di l'alimentariu hè a basa di a cucina. Questu primu di tutti capite alcuni novu affari. Dopu tuttu, u prucessu di coccia comenza cù u prucessu di i prudutti. È per assicurà chì i prudutti ùn anu più dighjà più di tempu è si sò freschi, bisognu à sapè cumu accatastalli bè cumu per ùn perde micca vitamini è minerali.

Ogni muggadarii vole à priservà i pruprietà nutrizionale di i prudutti, affinchendu quelli chì aghjunghjenu in u corpu umanu. Parlamanu di i basi di i trasfurmazioni è di i prugetti.

Patate.

Categorizamenti ùn pudete micca preparà platti da patata surgentata o verde. Sta patata cuntene una sustanza venenosa chjamata solanina. Tali patate sò devastate. Per guardà e patate chì vulete spuntà, lasce in un locu fridesciu.

Quandu hà sbagliatu i patate, scorcia un capu finu, cumu hè sottu à a pelle chì i patate sò ricchi di vitamini, salti minerali è carduidrati.

Sì stati cunsiglii di patate ghjovani, cusì u più faciule per neve u prufilu simplice sèculu hè di sminuisce u tuberkule prima in acqua calde è dopu in acqua fredda. Allora chì e to mani ùn sò micca dipinti da e patate in un culore scuru, lasciate prima di purificazione cù una solu suluzione.

Ci hè cunsigliu per piglià a patata scorciata sottu un corrente di acqua fredda, perchè esse cugliulatu più veloce. Sì e patate sò assai acqui, vi fate di siccarà in un locu friddu prima di coccia, perchè duvereate megliu.

Dopu chì avete scorciatu è tagliate u patate, si deve aghjà rinfurzatu cù l'acqua fridda per sguassà l'excevulite da ellu. Cusì i patate ùn bruten.

U Cabbage.

Ùn tocchjaranu un casatu, hè riccu di carbuidrati, vitamini è elementi di traccia più di foglie di col. L'insalati sò fatti da un fagottu. Per scrivėa colti di insetti, bassa cù qualchì pocu minuti in acqua di mari. Per a priservà u colore biancu di a col è culinà, prima di coccia ùn deve esse guardatu in una solu suluzione di l'acidu citrico.

U cavduzzu ùn era micca lavatu davanti à pranzi per conservà vitamali. In saline, a crapa cuntene tantumu vitamina C cum'è in col freschi.

U veru.

Cappatura verde, incibughjatu, cunfurmendu di apicchere - appiccicziati utili è gustoso à parechji platti. Dui manca di pratiche cuntenenu una dosi di u vitamina C per un adultu. Per priservà l'arburinu è e propietate nutrizionale di u verdura, ùn deve micca cutà, pudete tagliate u greens cun scissors.

E erbei sicondu si deve aghjustà da parechji minuti in acqua calenta per favurizà u so aroma. Verdi verdi sò stati posti di una ora in acqua fridda cù un pochi giganti di acitu.

I pumati.

Sì bisognu di scurza u pumadoru da a buccia, amassi u tomate nantu à a furcedda è bassa cù 3 anni in acqua di furore. A pelle scopra è faciule separare da a polpa.

Cipudioni.

Per evitari lagrimi quandu si limpieghja i cipudine, pudete mette u lampu in a frigorifia o oghje sempre u rinfrescu cù l'acqua fredda. Per rinfreserà l'amarezza excessiva, a cipolla sarà mischjata cù u salinu, fassi 10 minuti cù l'acqua, è poi affetta cù l'acqua furiaria.

Per dà a cipolla fritta un tinte d'oru, fate leverete prima di frutti in farina.

Altre legumi è frutti.

Per priservà a pitrilla cù u culore chì hè un coltu saturatu, ùn hè micca stallatu tutta a so radicaverie, perchè u zucchinu ùn manca fora durante a coccia. Dopu qualchì longa coccia, a pettine avessi. In questu casu, dopu a coccia ùn deve esse messi in a frigorifique per a notte.

À i fasgioli è i fasgii rapidamente fritti, anu imbrancatu per parechje minuti in acqua fridda.

Dà un piacevulemu di manzoni flabby pò esse lampatu per parechje uri in acqua friddi.

Prima di pudè fà un cumpote di frutti secchi, anu da esse lavatu in acqua fridda, micca calde.

Perchè u limonu era più fragranti, prima di cutà, deve esse bassu in acqua calda.

Mushrooms.

Per asciuvà e funghi cum'è freschi, sceppi l'oghje in u lettuce. Per lavà i funghi ùn sò micca neri, sùbitu dopu a purificazione, fate cù acqua salina frette.

Carni.

U più prestu u prucessu di scrusceru di carne, u nutriente di più menu perdurà. Sbandite a carne in a fria, ùn spone micca a carne in acqua o in un locu chì hè troppu caldu. Dopu chjappà, a carne sarà lavata, prima di fritta a carne si deve pianu di 20c in acqua di furore, perchè chì una crescita formate nantu à questu, chì mantene a so nutrizze internu di a carne durante a cucina. Per fà una carne fresca è suciosa, ci vole à frotta cù u pòrculu di morta, è dopu pocu minuti lavò.

À una carcassa di u pezzu tutale, u zùcculu, cunghjuntu ch'hè furmatu da una crustula ruddy, avà deve esse prutrate premente cù crema agria.

Per migliurà u gustu di u fegato, ci vole à mancià u latti prima di frittura. A carni nantu à un ossu hè frittu di più rapidamente.

Per a carne di porcu à u gustu megliu, pierce un pezzu di carne cù una furcedda in parechni posti prima di coccia.

L'avanguàrda sarà biancu è offerte dopu a coccia, se trovi u prunùncia cù friddi di limonu o l'acidu citru.

Pesci.

Ogni pezziunatu marinu sò sottumessi 3 epiadi di trattamentu: purificazione, acidificazioni, aghjunzione di salitu.

Ùn distrosta micca u dulce à u pesciu, hè più faciule in manighjà in u mità frozen state, per ciò chì i so proprietà nutrizionale sò megliu cunsirvate. U fillete hè diluccu in acqua salata. A pelle di u pesciu hè eliminata da u cuteddu. Se u pesciu hè sciddicatu, deve esse tralcià cù u sali. U pesciu deve esse pulita da a cuda in a testa. Sì e scàglie sò pocu siparati, prumessu u pisci cù acqua fogera. Hè necessariu per purtà poca pesche da scale, finu, intravascularis, è poi l'arrimbà cù l'acqua corrente. Ùn lasciate micca u pezzu nettu à l'acqua per un pezzu tantu, perchè perde u so valore nutrizionale. Da i scogni duranti a purificazione pudete puru cocciari u brou di pesci.

Per sguassà l'excedente di u salu da u pesciu di u salinu di u salitu, l'avete manciatu u latte Per acidificà u pezu prima di coccia, sprinkle i filettini cù un pocu di gocce di acitu o fretta cù l'acidu citrico. U pesciu si deve esse cose in un cuntenutu segatu. Sugisce saline direttamente durante a cucina. A megghiu modu di pisci hè à frittura, stufa o quandì.