Trattamentu di erbe per e malatie femini


Chì ci hè a relazione trà e nostre malatie è cumu per trattà?
¿Desafortunadamente - esto es realmente así: a enfermidade non venene sola, pero tira detras alla un "cola" entera di l'assistenti. Dopu tuttu, u corpu umanu hè un sistema cumplicatu chì cumpone parechje ligami, è u danu à una di elli inevitabbilamenti porta à u sferimentu di a catena sana. Hè per quessa chì, cù l'età, una persona ùn hà micca una sola malatia, ma un "bouquet" sanu, cumprese cinque, sete o più di malatie. In u nostru articulu "Trattamentu cù l'arbe per i malatii di i donni" vi screnu: cumu per scopre a causa di a malatia, è chì alimenti esse cunsumati da quellu o altra malatie. Hè chjaru chì, si cumencia à trattà tutte e prublemi più dispunti chì si sò cun preparati medicinali solu, per esse, cù cumpressi, avè bisognu à tene un beastu di medicazione di ghjornu. À ciò chì pò guidà, ùn hè micca difficiule d'avicà: assai praticà vi pudete "pattene" u fegatu, disattiveghjate i rinu, in pocu tempu, da quellu chì dice "un trattatu, l'altru crippu".
Allora, un pesimista pò pensà chì a situazione hè abbastanza sfrigata: si cumminciò per averà malatu, da ch'ellu sia aduperà ... Ma iemu tutti, ùn avemu micca dispramentu, sopratuttu da a natura ci duna solu pruduttori salvatichi tremendi - i pianti medicinali.
Qualchi donne incece chì ogni pianta havi un spettru largu assai di action. Di solitu, quandu avemu compru aranus mediivale in a farmaceutica, pudemu leghje nantu à a prisenza di una o duie propriali di questa aliva, per esempiu: a chamomile hà un antisepicu è anti-inflamatoriu. Intantu, in i più apparenti ordinali, ci sò più vechji prufessiunale. Pigliemu quessa, hè pussibule compilà a so recullione di i pianti medicinali, chì ponu esse appiicati bè cù un "bouquet" di e malatii. A cosa hè chì ogni legna in una coleczione hè "travagliu" immediata in assai strade.
Ci hè più faciule per spiegà cun un esempiu concreto. Pigliate un "arriccatura" bastonu cumuni. Per fà quì, abramandemu a dati di l'statistici medici, secunnu chì 23 miliuna di donna soffrenu di l'iperturione in u nostru paese, è vi cunsiderà cumu chì un ligamentu rotte (pressione di u sangue) porta à l'apparenza di un complexe di malatie.
Infatti, cù età, raramente a qualcunu pò gestionà per evità l'ipotene. Hè assai spiciale hè u fattu chì l'hipertensione hè assai "più ghjovratu" - avà i prublemi cù pressione arteriale in i ghjovani ghjovani, da trinta anni.
À u listessu tempu, l'hipertensione ùn hè nunda, ma una neurosi di i vini. In altri termini, neurosi è ipertestezioni sò vede in una sola catena.
Unu di e causati di a pressione di u sangue hè ancu l'aterosclerose di i vini, chì deve esse cunsideratu à cumpunimentu di a cullezzione d'arbe medicinali.
Sicura chì u pesu eccessivu, causatu da una diminuzione di u metabolismu, cuntribuiscenu ancu à u sviluppu di l'iperturione.
Invece, a pressjoni sali sola pò purtà à parechji malatii. Questa iperturfèvuli ventricle uparastru, fallimentu di cori, è varicesi, purtendu à l'appearance of thrombophlebitis, e diabetes, e violazione di retina trophic, ameciendo un gran problema.
A maiò parte di e donne siate più ubligatoriu di i maloforsi è di u so nasu. Questu hè per una mancanza di calcium in u corpu. Per quessa, vi fate u tributu à e vitamini, manciassi assai nocculi, bivene u latte. Tali prudutti si aiutanu à ridivà di u dinochju è di rinfurzà l'osse. Vitamini turnanu per rinfurzà e funzioni protettiva di u organismu tutale.