U significatu di a parola "invidia" in a psiculugia


Unu di i sentenzi umani più diffici è inveci. Piglia a persona da l'internu. Dopu tuttu, ci hè irritazione, còllera, resinzione è auturità. Sapemu chì hè attribuita à a lista di piccati mortali di una persona, pò esse facilmente distruttu. U nostru core cesce per apprezzà per avè per accede l'informazioni è solu ripeti a listessa pregunta: "Cosa cosa di mè?". Ùn pensate micca chì qualchissia hè bella cun u sensu di vivere. Ccè cumprènniri - cunzidiranu u significatu di a parola "invidia" in a psiculugia.

Qual hè l'Enveja?

Comu accuminciamu l'essenza di l'envejja. Da u puntu di vista di a psiculugia, l'invidia sorge da u desideriu di compariate qualcosa tuttu u tempu. U umanu hè intelligente è pensendu, anu analiziu annantu à qualchì tempu, è l'analisi senza paragune ùn face micca. Da questu quì segue chì i persone chì ùn sianu micca ghjilosu ùn anu micca esse. A questo pregunta hè quantu questu pò esse manifestamentu manifestu è influenza u nostru munnu internu. A compara hè diretta à quessa chì una persona hè privata di. U subjecte pò esse benessiri materiale, è qualità individuali di una persona. Per esempiu, l'incantu è l'abilità di comunicà. Ogni sola persona ùn pò micca pussutu tutte sia di volta, cusì ci hè sempre una qualchissia chì hà più. Ma questa pulitica di paragunazione infinita si prende i so razzi tutti in a so zitiddina. Ancu in u primu scopu, i prufessori facenu i zitelli: "Eccu avete, Sasha, hà fattu megliu chì u vostru viaghju." E in u listessu rolu di i genitori: "Chì site li carricavanu per u travagliu? E altri figlioli? ". È se u zitellu hà superatu l'altri - ludà. Se no, ti rindittate à voi. Stu spéciale di l'esperienza di i zitelli ispirazioni di l'avutri atti è "fede". Nun mai compare a fugliale cù qualcosa, perchè chì a linea di l'sguardi ùn sarà micca caratteristica per elli è in l'adultu. I travaglii di u to figliolu pò esse paragunate cù a so propiu, per vede ellu u sviluppu.

L'Envy pare micca solu per paragunà, l'invidabilità hè ancu a cuncurrenza. Dopu tuttu, cum'è animali sò cuncurrendu per l'habitat, so do people. Di sicuru, l'invevule terribiliu esistia trà e persone chì occupanu u listessu status sociale in a società, è dà u stessu sustegnu materiale o spiritual beneficis. Inveciziunamu cumpagni di classe, parenti, amici, cumpagni. Hè improbabile chì alcuni, leghje a cròna secular, invià una stella di Hollywood chì s'hè cumprata una altra villa. Inoltre, ci sò ancu rapprisentanti chì anu invevule patologicu. L'inviglià ognunu è tuttu, nantu à a strada, à u travagliu, à u cinema. In questu casu, vi tocca contactà un spicializatu.

"Negru" è "biancu" inveci

Inveci, avemu capitu chì questu hè male. A Conscience hà parlatu in noi è avemu principiatu à cercà una scusa chì l'invidie in belli. In u pòpulu ci hè un nome di "veduta" biancu, carente di negatività. Eccu quì aghju vultatu: l'invidiera ùn cambia mai u so culore naturali. Esistivu sulu. Sì avemu un veramente qualcosa di bonu è sinceru, ùn hè micca invezza, ma l'admirazione. Avete vistu a vostra sposa in un novu vestitu, è ti piace ella. Hè cuntentu chì mi pare cusì beddu, in u mumentu si viderè, è ùn invià micca. À un cuncertu virtuoso, quandu avete mai avutu u strumentu in e vostre mani, ùn crede micca chì dite "L'aghju in ellu", invece "admira". Ma se studiau cun ellu, ma ùn avete micca successu, sò più prubabile di disfrazà. L'Adorazione hè l'admirazione, è l'envejia hè inzigna.

Prussiana vicinu à a realtà

Parechje ghjente ùn pò micca accettà i vittori d'altri vittime, perchè ùn anu micca ciò chì vulianu da a so vita. Eppuru, pudete dà una lista di i vostri brami. Ma serà assicuratu chì questu hè u vostru desideriu, è micca cupià nimu. Per esempiu, intese di perde u pesu, invechji i vostri amichi, chì, in u vostru parè, sò boni figghi. Pruvate i vostri megliu, ma tuttu hè in vain. In u risultatu, l'enveita diventa più profonda, ci hè sempre l'autoreità.

Forsi quì avemu deverà cumenzà cumparisce? Aduprate cum'è per voi, rinfriscà l'impurtanza di perdita di pesu, è avessu quantu l'invevule stessu sparisce. Ci hè questione quandu u prublema, per suprattuttu, deve esse indirizzatu diversu. A menudo una persona envidiosa ùn pò micca ghjustificà quellu chì vole. Sembra d'ellu chì una sucità familiaria cariu di u celu. À pocu ellu hà inghjettatu quandu era "spinning like a squirrel in a rota" per abrir un casu. Firmà è fate una pregunta: pudete ripetite questu? Vulete questu? Quandu ci anu da ottene scelte uguale à e nostre forza, l'ughjettu per l'envezza ùn hè micca apparevutu.

Diversi modi per trattà l'invidià

• Cumu ùn avete micca piace, ma permette di voi chì questu sensu hè vicinu à voi. Questu sarà un successu significativu. Dopu tuttu, quelli chì ùn anu inaccurate di stu mutivu, è sò i principali cumpagnie di fiertà.

• Ricurdà chì l'envejita pò diri à un colpu nervuu. Ùn crede micca bisognu.

• Analise à quale è chì invietate, se hè difficiule di fà in a vostra mente, fate una lista. Per esempiu, sò visitate da l'invidia nantu à i mariti di l'altri. Allora hè solu una idealizazione. Ùn ci hè micca un populu perfettu in u mondu, è anu u so bassine negativu. Ùn fighjate micca, ma piace à prestu attenitu à u vostru maritu, hà fattu un bonu di difetti. Turnate à ellu, è chì si sapi, forsi ellu vi daraghju boni surpresi.

• Comparare cù sè stessu, micca cù l'altri. Alegre en la transformación, e se vede regresione, prossite per piglià certi misure. L'Envy sò distracte da voi stessu.

• Raricamenti si ncontranu una persona chì hè cumpletu cun tuttu in a so vita. Dunque, ùn perisce micca e vostre emozioni, sentenu ghjalanu per un novu in mare, chì cuntene u so maritu. Sera sicuru chì si senti stupendu in questa situazione? Pruvate megliu da ciò chì avete è vai per i vostri scopi.

• Se u successu di qualchissia ùn devi micca u restu, pigliate un "furtunatu" di qualchì lezioni. Observe u so modu di cumunicazione, cumpurtamentu è apparenza. Ma, in ogni casu, ùn l'hà micca cupià, perchè hai dui personali diffirenti.

• Truvate momentu pusitivu in quellu chì ùn hè passatu u modu per voi. Se u vostru cumpagnu hè sustituìtu invece di voi, nunda, avete da esse menu rispunsabilità è passanu più tempu cù i vostri parenti.

• Ùn passene l'energii in l'envezza, hè megliu per turnà in cumpetizione sana. Truvarà definitule ciò chì vulete.

• Ùn pensate micca quellu chì si compara cun quelli chì sò sbagliati è sottu avete aiutu. Aiutà solu à u primu attentione, ma in realtà si rilassate, è tù avà cresce ancu per l'autoestimu.

• È ùn pruvucari à l'altri à invià. Pensate à quale è di chì dì. Sì avete adupratu à dì à tutti cù i vostri piani è intentini, rinùneci di sti cunversi. Dopu tuttu, per a so implementazione, hà bisognu di molte energie, chì spende nantu à un vacanti di parlà.

• Pigliate in sè stessu, in e vostre capacità, stà a realizazione di i vostri sogni è spiranza.

Avè trattatu u significatu di a parolla inveciata in psicologija, megliu capisce i vostri atti. Stà impedite di "manghja" invece è à l'altri è senza. Ricurdà chì l'envejia hè unu di i peccati mortali. Cù avè a ghjustificà di lotta è guadagnà!