Uni pochi di miti nantu à manghjà sana

Cù l'avvicinamentu di l'estiu, a maiò parte di e femine cumincianu à pensà à a perdita di pisu à a staghjone di batazzita. Spessu per questu questi usanu una varietà di prodotti anti-cellulite, suppleti dietetici, pastigliuli è erbe. Ma solu unipochi capiscenu chì u risultatu di tali azzioni serà una vita curretta è hà da perisce u corpu solu. Ma in l'estiu hè assai faciule per a fine cambià i vostri patrimonii è cumincianu à manghjà alimentu sanu. In u calore di l'estate hè più faciule per seguità una dieta, perchè ùn vulete micca manghjà cum'è in l'invernu. Inoltre, una quantità enorme di verdura è frutti, chì vi permettenu saturà u corpu cù vitamini. Cumu faci un menù di dieta? Ci hè parechji miti nantu à alimentazioni sana, chì parechji avemu intesu di i pantalone di TV è leghjite in ghjurnali.

U meziu: u cereali di u bacinu sò preghjudiziu à u corpu, ma u muesli hè assai utile
In u danu di i cereali di l'uttellu ùn deve micca dettu, in stu nutizzionisti di u generale anu avvinutu cunvinta. Ma u populu pò crede chì u muesli hè unu di i servitori i più sani è bagnu di caluri. Per capisce a falumpita di questa opinjoni, hè abbastanza per capiscini quale hè u muesli. Ci sò di cinerea chì anu sottupostu u trattamentu termale, è perde pirdutu a maiò parte di i nutrienti. Additivi chì sò nclammati in u salottu, ùn pò micca esse chjamatu dietetica - hè chocolate, cunfitti di frutti è frutti. U risultatu, u colazione hè assai in alta in calori. Una alternativa à u muesli hè una farina di farina cumuni cù pezzi di frutti freschi o frutti.

Mitu dui: i prudutti etique "di dietetica" vi aiutà à perditu di pesu
I prudutti di cumpruteri signalatu "fitness", bisognu di capiscenu chì micca sempre sò dipendenu. Per esempiu, pane pasturali, cum'è u muesli, compone di granuli prucessi. In u risultatu, ci hè una fibra pocu pocu in u pruduttu, chì hè a sustancia più ùvana. Per quessa, pruvate di perde u pesu, per rimpiazzari tali pani cun u pani ordinariu, hè casi inutilu.

U mitu 3: u pane cun seree o frutti hè megliu per una dieta sana
In fattu, u pane utili per l'organizmu deveria da a mità di a fibra nantu à a forma di brane o granu di grind differenti. In l'etiqueta, u so cuntenutu ùn sò micca sempre indicatu. Cusì, hè megliu à guardà a fetta di pane. Se a cunsistenza di u pruduttu ùn hè micca uniforme, i platti di u salvatu sò chjaramente visibili, in stu paianu u cuntenutu di fibra cuntene assai altu. U pani cun sardi, frutti è frutti sò altu caluri, postu chì l'addittivi cuntenenu finu à 600 kcal.

Myth Four: i zucchii freschi spressi sò assai sani
Nuddu sustene chì i zucchetti contientanu assai vitamini. Ma sò carattiri di caratteri attuali veloce, chì sò assai stressanti per u sughjettu gastrointestinali, particularmente u pancreas. Cusì, hè megliu a sceglie in favore di frutta fresca, in quale ci hè più di fibra.

Myth Five: Solu "live" yoghurtta sò utile
Ùn si scurdate micca chì a bacteria di latte ùn puderà micca scritta cù l'aciditati di frutta, si justo distrughjenu l'altri. Per quessa, in ioghjuvuli ùn sò micca nutate i frutti naturali, ma puru purée cù additivi è dolci. In veru "iogurt" viventi chì cuntenenu pruiboti, ùn ci hè mai nuddu fruttu. Cusì, hè megliu per preparà un iogur.

Myth Six: a carne hè assai in alta in calori
Certi tipi di carne, per esempiu turcu o rabbit, à u cuntrariu, sò cunsigliati per nutrimenti dietetichi. Un pruduttu pruduttu ùn faci micca micca, perchè per priservà u pruduttu in elli aghjunghjenu saline, grassu, sapori di sustegnu.

Mite di u settimu: u latti in fresco hè assai sana
Eccu tutta a cosa dipende nantu à i caratteristiche individualità di l'organettu, u cuntenutu grassu è l'sterilità di u latti in u stessu è parechje altre fatturi. Se vulete beneficià u corpu, hè megliu di bevi prudutti d'alchimiste, chì cuntenenu pruibietti.

Ricurdà ste règiche simplice, hè più faciule fà un menu per una dieta sana. Non confiare micca in tutti i pruduttori chì chjamanu i so prudutti di prudutti. Hè megliu di manghjà più fresche è verdura chì cuntenenu fibra.