A cultura di a relazione in a lezziò entre u maestru è i studienti

U picciriddu deve aprà in cunfortioni cundizioni. Per fà questu, hè impurtante per truvà cuntattu cù i prufessori. Solu in un ambiente tranquillu u zitellu anu un interessu in l'intelligenza. In a relazione trà u maestru è l'studiente, avemu parlatu in l'articulu "A cultura di relazione in a lezziò entre u maestru è l'i studienti".

In a vita di u zitellu, a cume principale ùn hè micca solu per stabbilà relazioni cù cumpagni, ma ancu cù u maestru. U studientu hà bisognu à amparà à risponde à i rimarche è a nota bè. E i genitori hanu bisognu à amparà à cumunicari è stabiliscenu contactori cù u maestru è cù u so propiu figliolu. Too duro, è ancu fideltà à i studienti pò causà sensazione di protesta. In particulare u sensu di l'adulescenza.

A rilazioni trà u maestru è i cambiani d'alcunu, è l'attitudine in cambiamenti d'assaudi. E comu risurtu, ci sò cuntraddizzioni è cunflitti. Vulendu vedà un maestru chì rispetta l'alumni, u sviluppeghja cum'è una persona. U maestru must presentu à l'studiente i bisogni fattibile. Hè assai impurtante chì u maestru t'hà simpaticu à i zitelli debbitori è tossu. Ma s'ellu ci era un cunflittu?

I cunflitti più cumuni.

1. Non-compliance. Per qualchissia perchè u scolastru ùn rinfèlla di cumpìenu i vostri bisogni. Rifidà pò esse pruvucatu da u desideriu di difenda l'opinione.

2. Conflict of anness. Per ùn esse cunnisciutu com "débilé", o "figliolu di mamma", un adulescente atti "cum'è tutti l'altri".

3. Conflict of leadership. Un adulescente tene di ùn perderà credibilità. È in u maestru vera un competidor.

4. Conflict of dislike. Succece chì u maestru hè trattatu senza rigudu daveru, piglialu fora di ellu stessu. In quessi casi, l'adulescenti pruvucanu situazioni per fà chì u maestru perde una pacienza.

Se i genitori palesanu di u cunflittu cù u maestru:

1. Prima hè necessariu d'insignà u zitellu per risolviri a situazione. À u primu stadiu, ùn interferiscenu micca;

2. Ma se i cose anu aghjustatu ancu questu quì parranu cù u to figliolu. Iddu bisogna sapiri da i participanti in u cunflittu, à e razze di u so puntu di vista. Capisce cusì durò u cunflittu dura. Pruvate a circà à ognunu di u cantu. Discuss with the child possible ways out of the situation. Truvate ciò chì hè a materia, ùn abbianu micca u zitellu;

3. Ùn discute micca e difetti di u maestru cun u zitellu. Sperienze chì u maestru pò stà ferà è esse irritatu;

4. Ùn aghjunate micca cù a risuluzzione di u cunflittu. Pruvate a settle a relazione à u principiu.

Cumu truvate una lingua cumuna?

1. Involve l 'alumni, i maestri è psiculogi in a cunversazione.

2. A cosa principale hè di u zitellu per capiscenu chì avè bisognu di sapè. A priorità deve esse un bon sapientu di u sughjettu è uttene una valutazione appruvata. Per questu, ùn hè micca necessariu necessariu per stabilisce relazioni amichi in a lettura cù u maestru. Pruvate di dimustracesia di diplomazione.

3. U zitellu devenu assistitu à ogni classi, durmiti misure. Inutili, ùn ponu esse micca quistione di solu suluzione à u prublema.

È ora di intervene in u cunflittu.

1. Parlate à u maestru. Se u prublema cuncrega à u maestru di a scola, accumpagna cù una cunversione persunale. Se u cunflittu hà influinatu u prughjettu di u sughjettu, dumandate di cunnetta ellu è u psicologu di a scola. Pudete u vostru zitellu sò un caratteru cumplessu, un periodu di transizione? Puderanu cumprà cumu si trovani ingrannu nantu à u zitellu. Un maestru cumandante sempre risponde. In una conversazione, ùn avete bisognu à vultà à i persone, rende. Quandu avete aspittatu un minutu per risolviri u cunflittu. Sempre mantene cuntattu cù i prufessori, assistite à a reunione. Pruvate supirate a disirtu persunale per u maestru, se avete tali sentimenti. Ricurdativi chì a pace tranquillità di u vostru zitellu deve dipende nantu à a scola.

2. Comunica cù altre genitori. Sì, in u vostru parolle, u zitellu hè persequitu, dopu parlà cun altre genitori. Puderete averete l'opinione di u maestru, è forsi anu da prublemi simili. Inseme, sò più faciuli di risolve.

Se e li cunversi cù u maestru ùn fece micca u successu misticu, è u maestru ùn vole micca truvà un modu da a situazione, hè questu tempu di visità u maestru di capu o direttore. I scoli pugranu per a so riputazione. Guida, sicura, vi cun meetu.

Quandu deve cambià a scola?

1. Se u so figliolu ancu quandu solu risolve u cunflittu cuntinueghja i curruzzione nervosa, è ùn voli riceve à assistisce à a scola. Sta situazione ùn hà micca bisognu à u progressu di l'studiente. A so autoestima hè ridutta à un minimu.

2. Dopu à a "risoluzione" di u cunflittu, l'evaluazione di u zitellu hà degratu assai. Ma sapete chì u zitellu sperene u subjecte perfetta. Di sicuru, in una tale scola, u to figliolu ùn vi micca un bon certificatu.

3. Se l'amministrazione di a scola hè cunnisciuta di u problema esistenti, ma ùn intervene micca cù u cunflittu. In l'autoestimu di u zitellu, cum'è nantu à u rendimentu militari, ùn hè micca u megliu modellu d'affettà. Pudete cuntinuà a lotta. Ma vale a pena di perdita energia? Hè megliu traslassi u zitellu à una altre scola.

A cultura di a relazione cù l'studiente hè pertinente per qualsiasi maestru. Solu una intrepretazione profonda di l'pupilu da u maestru, u studiu di e so capacità individuali facenu possibli à realizà u prucessu formale.