A megli manera di superà u so timore hè di vede u dirittu à l'ochju

Questa emozioni scantale, ma teme hè necessariu per a nostra survival. A so natura contradictoria hè bellu cumprendi. S'è capitu, cumu ghjustificatu i nostri temerici, pudemu truvà parechje manere efficace di superà. A megli manera di superà u so timore hè di vede u dirittu à l'ochju, è hè veru.

Chi è scantu?

Emottu, chì ci aiuta à navigà a situazione è si cumportanu cum'è circustanze require, senza cunnette intellectu (u nostru intimu hè una macchina lenta). Un livellu di livellu piccatu di teme hè presentu in ogni persunale da u nascita, ùn ci face rende constantemente in l'alerta. Questa funzione hè un tributu à u distante passatu: se i nostri babbi chì anu vistu in u salvaticu ùn avianu micca scantatu, saria solu ... si mancianu. Avemu adigatu à u scantu basu e guasi ùn a sentenu micca. Per vive cun ellu aiuta à un gruppu di miccanichi muteali protettivi. Ma si falli, a persona si sviluppa disordini ansiusi, pinsamenti obsessive, fobie, chì hè un timore senza cunstrimenta. In quantu à u scantu constructiu, sempre guida à l'accion.

Chì certamentu ci causanu?

U periculu ch'è pò esse sia veru (un gruppu aggressivu di briganti), è fictitiu (per esempiu, una persona hè teme di i ghosts). Inoltre, avemu da esse turbidutu da u nostru futuru: avemu aspittendu qualcosa unicu, è questu scantatu. Or de sughjettu qualchissia chì ùn avemu micca espertu è ùn avete micca pianu. Per esempiu, dapoi una rocca, invece una moto vola ... Da sorpresa, ci scerai: stu prucessu biologicu, chì hè ancu in l'animali, porta i nostri musculi in un tonu, preparanu per una reazione rapida. Ùn avemu micca cunnisciutu ciò chì avemu bisognu di fà-fughje, ammuccià o attaccà, ma avemu bisognu di i musculi in ogni casu. E sempre teme - questu hè una emozione negativa ... Per suprattuttu, perchè ùn favurè! Ùn vulemu ùn deveru temerà, avemu da cambià a situazione quantu più possibili è ponu salva. E questu hè a paradossu di teme: s'ellu era piacevule per noi, ùn avemu micca da esse attentatu! Hè interessante chì i teme raramente vanu da sè stessu, u solitu fanu un guise. Perchè dicenu ch'ellu hè più faciule per teme di qualcosa? In l'ignurita ùn avemu scantatu da tuttu, è ùn sapemu chì di "cummà". Per avè a paura di qualcosa concretu hè più faciule perchè pudemu aghjanu contr'à ella. A attività reduces the fear. Una metàfora eccellenti per u scantu hè a boggarts da i libri di Harry Potter. Sò sempri apparsu prima di l'eroi di a romanzu in a forma di ciò scantificatu, in u guise d'un bat o di una mòglia impannillata in venditi. Sì Harry Potter è i so amichi sò pudè esse u so scantu di manera divertita, u Boggart moriri. È si firmanu da teme.

Rispere una cura per u scantu?

Magnifice! Ma micca u solu. In generale, intuutivi truvà modi per cumbattà u scantu. Pudete scopre, digià, tira fora da u celu à a luz luminosa chì teme. Una altra bona strumentu hè di devalue u timore, per truvà l'scala ghjustu da questu. O vanu ancu più raziunamenti: se, per esempiu, teme chì u zitellu sera sottu à u carru, devu più tempu per insignà à observà e règule di a strada è esse attenti ancu quand'ellu travaglia a strada versu u lume verde. Un altru modu: per portà a situazione à u puntu di l'assurdu. Per esempiu, sì timore di perde u vostru travagliu. Segui a catena chì u vostru medu ci dilla: Sò sparati, ùn stenderaghju senza soldi, tutti i so parenti mi disprenne, vi vendite (perdite) u appartamentu è mourite sottu u fernu da u friddu è di a fami ... Avà, relate à a rialtà è ... calmate .

Chì hè una fobia?

A disparità di u scantu è a causa chì a causa. Per esempiu, u timore di l'aranci. Surely causanu qualchì disgrazia per ognuna di noi, ma in solitu sta sustegnu hè propuneratu: se l'armi cresce nantu à mè, aghju tumbatu, forse forsi a strigni o cride, ma poi averaghju scurdatu. Se una persona si sona, ancu quandu ellu vede una sciarpa à u cantonu ... questu hè una fobia: si scanta un vastu scantu annantu à un petit irritante. Certi fobbiasi sò causati: in u passatu distante, l'insetti puderanu dannà, è ùn avemu micca vugliutu per entra in contacteu cù a nostra pelle. Ma i priddi senza cuntrollu ùn anu micca una basa biològgica vera: per esempiu, teme à i carichi grisi o u risicu di morte di l'asfixia in u metro. Forsi, a persona hà avutu una sperimentazione negativa: hè stata quasi scunna da un carro grisu, o un ghjornu, quandu avia avutu un friddu, ùn avia nunda l'aria in u carru di treni. À quellu momentu, u scantu era justificata, ma hè stata fatta in a psique, hà sviluppata, chì hè struitu chì l'stimulu - e circustanze reale - è u scantu eccessivu chì risultanu in risposta sò sproporzjonati.

E duva vede u tèmpru di i zitelli?

Ci hè da u momentu di nascita, ma i figlioli ùn sò micca formate una difesa mentale. Cusì anu teme da e cose chì anu soffrenu a vita, cum'è a bughjura o a superficia pocificanti sottu (fissure in l'asfalto). Se un zitellu hè teme di Baba Yaga o di qualchì altra criatura antropomòrfica, questu hè probabbilmente degutu à u fattu chì in i so rilazioni cù l'adulti pare ha aparevatu quellu chì provoca temor o tension. Ma ùn ci micca cunnessu cù u so babbu, mamma o avana, ma ellu teme Baba Yaga o Barmaleya.

Chì aiuta à i zitelli?

Ancu i terribbili storii - storii nantu à a scunfitta di u scantu. Ai aiutanu à travaglià a prutezzione psicologica: prima eranu scantati, poi pigghiannu ciò chì teme friddà è, in fine, fù calmatu. Se u zitellu hè teme di quarchima cosa concreta, per esempiu, l'aspiratori di furore forti, u invitatu à scopra stu ughjettu per cumprenda chì hè assudatu sicuru.

5 manere di ricuperà a pazità di mente

1. Shake to relief the tension of the body: move a spalle, ditti, musculi addominali, rilassate a to face. Spentate più lento è più suluzione, fate un pocu più tranquillu, movi i to ochji per vede altre oggetti è sfumature.

2. Truvate u corpu di u sustegnu, per esempiu, ghjustu u vostru spinu à u muru. Ricurdativi u locu più bella è piacevule duv'è tù avete statu, o u momentu quandu site cuntentu: avete finitu u prugettu è ricuncìu; nanzu in u mare, inghjennà u restu ... Activate questa ricordi: culori, sfumaturi, sghjeruri, sensazioni corpusive. Sull'infinitu in stu sighjornu sensu, in cose accadarà à u locu induve pudemu assicurà a forza.

3. Pour the flowers, strughjanu u cat, lavate i pranzi, scacciate i lápices, travagliate i papaghji à e quali ùn hà micca ghjunghje à e mani ... Ùltime eserciti distraernanu da a fonti di teme, ma si devenu esse realizatu pensativamente, senza pressa.

4. Break away from the TV, ùn mi parechji siti di notizia, in particulare se u vostru arah cresce: a notizia principale chì sanu, a so ripusazione infinita duverà pocu infurmazione nova, ma fate ancu più dipenditu à u "big world" induve supuestamente hè chì passa assai, mentri cum'è "ùn ne micca bisognu à nimu" o "si fermani indefiamente".

5. Hè dispunibule per esse un pocu dèbitu, ùn agisce micca cum'è sì u persunale seria in u mondu. Un'erautu sguardu ecunomicu, ritenevule stante, judicie categurichi: tuttu questu ùn pò esse aghjustatu sensibilità impurtante. Cercu una scusa di sordi. Truvate a pussibilità di aiutà l'altri in qualcosa. Fate assai inclini: aiutirà à restaurà a fluria di u corpu, è à u stessu tempu è ripigghia l'indipendenza di i ghjudìzii.