Anesthesi generali durante a gravidanza

Un cumpagnu permanente è inseparabule di alcuna anestessa hè una operazione. Un pacienti impastatu ùn hè mai anestetizatu t'hà s'ellu ùn si vede parechje intervenzione mediatiche. Cusì, se dice chì quellu malu l'anesthesi generali affetta a corpu durante a gravidanza, significa una cumminazione di effetti negattivi - l'anesthesiammi è l'operazione stessu.

Sicondu statistiche, circa u 3% di e donne durante a gravidanza avè bisognu d'avè cirugia di anesthesia. A maiò parte di spessu, i operazioni sò realizati in u campu di dentistria, traumatulugia è chirurgia (colecistetomia, appendicectomia). L'anestesia durante a gravidanza hè realizata solu s'ellu ci sò indicazione urigenti è urigenti, in cundizioni chì ponenu una amuzione vera à a vita di a mamma. Se a situazione si permette, se l'operazione stessu è l'anesthesiute ùn deve micca bughjone speciale è ponu esse realizatu in una manera pianificata, da quì hè megliu esce per u nàscita di u zitellu. Dopu à questu, senza alcuni risichi addiziunati, una donna pò esse hospitalizzata per fà u trattamentu kirurggicu indicatu di a malatia.

Chì sò i risichi di l'anesthesi generali in pregnant women?

Durante l'analizamentu di un grande numaru di studii, l'esperti fegate a seguente cuncludi:

  1. L'anestesia generale durante l'anesthesia durante a gravidenza ghjusta un percentinu ecunomicu di a mortalità materna. In fattu, hè uguali in valori à u risicu di l'anestesia realizatu durante a cirugia in non-pregnant women.
  2. U risicu di sviluppà anomalii congenitali in i culori novi in ​​i cundizioni induve in u gravidenza a donna hè anestesa è operata hè assai picca. Hè abbastanti cumparabile cù a freccia di u sviluppu di patologii simili in pregnant women who have never been subjected anesthesia è cirugia.
  3. A probabilità di trisorzi, averia tutta a trè trimestri di u gravidenza, è a probabilità di morte di u fetu hè circa 6 percent. Questu percentuali hè ligeramenti maiori (11%), se l'anesthesia si era realizatu in u primu trimesteru di gravidenza. U periculu più periculusu in questu sensu - i primi 8 simane, quandu u fetu hè stituatu è formate l'organisimi principe è sistemi.
  4. A probabilità di nascita prematura, quandu anesthesi generali hè applicata durante a gravidanza, hè ancu annantu à 8%.

Preparatori per anesthesi generali

Per studii di l'ultimi anni, a sicurezza di e droghe hè statu pruvucatu bè per l'anesthesi generali in a gravidenza. Dognu dubbiu, l'effetti negattivi à u fetu di preparazione chjucu periculosa cum'è diazepam è l'oxidu nitru hè stata cunsiderata in ogni momentu. I sperimenti anu pruduciutu chì durante l'anestesia durante a gravidanza, assai più impurtante hè micca direttamente a droga (anestetica), ma a tecnica di anesthesia. Un rolu assai impurtante hè ghjucatu micca da l'admission di una pate nessa à a pressione sanguinosa è u gradu di saturazione d'ossigenu di u sangue di a donna incinta durante l'anesthesi generali. Ci hè ancu un puntu di vista chì in u gravidenza, hè megliu per evitari d'utilizà un anesteticu lucale chì cuntene l'adrenaline. Ancu a pruduzzioni annunziliali di questi anesthetichi in i vini sangue di a mamma pò causà una violenta persistente è persistente di u flussu di sangue à u fetu per a placenta. I prestiti attenti chì l'anestetiche lucali (populari in dentistria), cum'è ultracaine o articaine cuntene adrenaline.

Cusì, pudemu assicurà di manera sicura chì l'anesthesi generali è a cirurgià realizada durante a gravidenza sò suffrendumente seguru per a salute di a mamma, ma di volte pò dannu u zitellu in seguitu. Sempre a più periculosa hè u primu trimesteru di gravidanza. A decisione finali nantu à a necessità di a cirurgia è l'anesthesi generali durante a gravidanza avissi adupratu cun primura. Hè necessariu piglià in cuntattu tutti i risichi di l'impattu negativu di l'anesthesia è l'operazione stessu in u sviluppu di u nascitu. Sì l'operazione ùn hè micca cusì necessaria è esse l'uppurtunità di posponà per un pezzu, po è megliu a realizalla duranti u terzu trimesteru di gravidenza.