Dilizzioni tradiziunale per u Natale in una cannila

A divinzione classica per u Natale in una cannila hè chjesa da tradizzioni Slavica, per quessa chì era sempre populari cun zitelli. I ghjorni sante, i riti cù una cannila sò cunsiderate u più preziosu è efficace. Hè desirabili chì spiranza per una candela in una certa forma: a chjesa - nantu à i cundannati, torciati - in a destinazione, in una cannila in forma di una casa - in parienti vicini. A even flame di a candela prumesse benessiri è a furtuna, i prufiziunati parolle di u prublemu, u focu speditu chì spedinu pronta predica u colpu fatale di a destinazione.

I Tipi di Natali di Natale in i candeli:

  1. Guessing with paper and a candle . Pigliate una carta di carta bianca, i purtemu nantu à a chjamata di una candela chjama. A manipulazione hè ripetuta 3-4 volte, dicendu: "Cù deveru aghjustatu da u futuru?" Interpretazione di bandi scuru stampati nantu à u sheet:
    • circhiu. Predicate cambiamenti pusitivi in ​​a vita;
    • ligna ondulati. L'implementazione di i piani hè postponatu indefinitu;
    • figuri di l'animali / piante. Ci hè un periculu di passà solu in un mondu illusoriu è perfinite u cuntattu cù a realtà.
  2. Guessing on cera . Melt the wax / crucà 1-2 velli di cera in un cuntainer metale. Intravisu u circondu a cera funnuta cun un filtru ghjustu in l'acqua. Interpretate u risultatu nantu à a figura resultanti. Interpretazione:

    • pettu. Updates;
    • lettu. Malati / problemi di salute;
    • core. Amu mutuale;
    • fiore. Famiglia cù un omu gufu;
    • ring. Casalinga;
    • astruca. Buena furtuna in a vostra vita persunale è materiali.
  3. Fortunetelling in u latti . Melt the wax in a mug, fate a latte in un platinu è mette i cuntenenti in u zogliu di l'appartamentu / casa, dicendu: "A casa, venite, cera per manghjà, latte à bè". Nant'à l'ultima parola, pour u latti in a cera calza è guardà cun prugettu chì formanu duverà. Interpretazione:
    • croce. Malati è malati in u novu annu;
    • fiore. Matrimoniu;
    • figura umana. Famiglia acquaghuda cun un novu amicu;
    • astruca. Bona furtuna è successu in tuttu l'annu.
  4. A furtuna di carenzi è una cannila . Scrivite un nome nantu à u carta. Mentally, dumandate: "Spermulu di st'omu in questu anni?" Arghenu una candela è brusgiate una flama in a flame cun un nome. Pigliate a carna in le mani è à 12 o'clock in a notte sparse in a finestra / finestra. Se a frasca resta in u palme di a vostra manu, a casale sarà postu. S'ellu si passi à l'aria, u sposu farà una offerta per una altra ragazza.

  5. Divinazione per reciprocidad . Preparate una candela di e chjesa è un pezzu di carta bianca. Scrivite u nome di l'amante, fate un candileru è fate lentamente cera nantu à a carta, dicendu: "Candle-candle, lume u cori di u dulce, servitore di Diu (nome). Dopu chì a candela hè fatta completamente, intrecciate u lingu in carta è sempre cun ellu. U cumpagnie speranze cambia in tutta corsa.

U metudu di Tatyana (AS Pushkin "Eugene Onegin")

Pigliate una cannila è un cuntaininu di acqua, mette a candela in u candileru. Quandu a cera fala, inclineghja a cannila nantu à l'acqua è permettenu dall'ellu fugliale. Repetite l'accionu duveranu parechji volte finu à un certu numaru suffirenzi di gocci in l'acqua per stabilisce. Arricumandate i figuri resultanti, misu u ligame, purtate à u lampu è guardonu e so smanii nantu à u muru. Interpretazione: A divinazione di Natale nantu à una cannila hè un ritu simplice è autenticu chì aiuta à vede à u futuru. Per uttene u risultatu più veritattu, hè cunsigliu per invucà, quandu sola a mità di a luna si prumesse in a notte, è dopu a divinazione, per osservà finu à a matina silenziu completu.