Cereali in nutrimenti dietetichi

I Cereali sò longu è fermamente occupatu unu di i posti principali in nutrimenti dietetichi. In nisun paese in u munnu hè pussibule imagine a dieta di una persona muderna chì guida un stiltu di salvatoghji, senza alimenta preparata da i prudutti di i cereali - u granu, u centu, l'avena, u rossu, u millet, l'orzu. Ciò chì hè puntuale u rolu impurtanti da i cereali in nutrimenti dietetichi?

I Cereali anu truvatu l'appricazzioni in l'alimentariu dieteticu in a forma di cereali, chì sò usati per fà varietà sopra è cinerea. Cusì, da a civula ricive micca indivisa è stanchizza u grecu d'avena, flakes "Hercules" è pane di avena; Da a parte centrale di granu di granu, a semolina hè fatta; u millet produce u millet; da l'orzu pruduce perle è stati d'oleja. U granulinu di u risu in a forma di cereali di u riso sò ancu utilizati in a preparazione di pratiche dietetica.

I Cereali sò assai proprietà di dietetica. Prugnoli, preparatu da i cereali, cuntene una gran quantitata di carducidìti. Grazie à a divizia di sti sustanziali in u sistema digestivu, u nostru corpu riceviu l'energia necessaria per esercitassi fisici. A media, u cuntenutu di caratteri di caratteri in parechji cereali hè di circa 65 à 75 grammi per 100 grammi di cereali. Kasha duverà esse prisente in a dieta di u ghjornu di i persone chì sò attivi è attendu tematichi in i clubs sportivi o ghjenti di fitness. In ogni casu, à l'urganizazione di eterna, i pignatelli da i cereali sò cunsumati per u sdighjunu o u pranzu, cum'è in stu casu, i carbohydrate d'alta calorie tene u tempu di splitja cumplittamenti. Se utilizate un gran numaru di st'alimenti à a sera, o quasi nanzu à u lettu, u nostru corpi ùn hà micca tempu di passà tutta l'energia chì cuntene à i ligami chimichi di molèuli di carbohydrate. Questu prumove a furmazione di u tessulu adipatu è a furmazione di u pezzu di corpu.

In più di i carbuidrati, i cereali cuntenenu una certa quantità di proteina - circa 9 - 11 grammi di proteina per 100 grammi di cereali. U rolu di a prutea in nutrition dietetica hè ben cunnisciuta è significativa. Sì senza elli, i prublemi di crescita è di sviluppu ùn sianu micca pussibule, per esse a formazione curretta di tutti l'organi è sistemi di l'organi di u corpu umanu. True, deve esse cunsideratu chì e prutezione di i cereali perdenu pocu chì u valori nutrizionale à i proteini d'urìgine. U fattu hè chì e prutezione vegetale ùn pò micca esse sustituitu cum'è cusì com'è carne o prudutti di lattichi, perchè mancani certi aminicidi essenziale. Per quessa, parechji dieti vegetariani chì si ricumandenu à escludiri tutte l'alimentazione di l'idee di l'animali, ùn sò micca solu ghjustificate. Cereali, anchi si sò un cumpurtamentu impurtanti di nutrimenti dietetichi, ùn sò micca capaci di satisfacà sanu à a bisognu di u corpu umanu in tutti i tipi d'aminidià.

A prussima valiri preziosa di i cereali, chì dà u status di un pruduttu alimentariu, hè u cuntenutu sanu di u grassu. U soldu u cuntenutu di sti sustanziali in i cereali hè assai chjucu - circa 1-1,5 grammi in 100 grammi di pruduttu, è solu in a civetta un pocu più - circa 6 grammi per 100 grammi di cereali.

Un altru argumentu à favori di i cereali in u sistema di l'alimentariu hè a dispunibilità di un grande numaru di vitamini è minerali in elli. Allora, in grains à u granaghju vitamine A, E, C, quasi tutti i vitamini di u gruppu B, è da i microelementi - u ferru, u magnesiu, u fosforu, u potassiu sò cuntenuti. Inoltre, in grani di certi certi ci sò sustegni lipotropichi chì impediscenu a deposizioni di l'excrementu grassu.

Cusì, tutte e cose cumune di e cinerale eloquentamente dichjaremu à e pruprietà dietetica di st'alimenti. Cù l'urganizazione propria di a dieta, i pranzi di i cereali ùn vi farà riesce i salute.