Cume a tettone di stufa?

A data, ùn hè micca storia di u sviluppu di u pane Beef Stroganoff.

A primu storia era questu. Beef Stroganoff si prisintò in a cucina russa in u 1861. U primu chì hà dettu u scrittu, un scatcheru di stoffa, hè Elena Molohovets, sta ricetta di carne hè purtata in u so libru di ricetti. Duoppu assai, in l'Imperiu Russu, per un figghiu, Count Strogonov, u stoffa, hè struciatu, u coccuperu persunale di u contu tagliò u pezzu rossu di carne in pezzi petra, è poi l'indutò in una salsa è u servitore à a table. Cusì vistu cumparisce a ricetta per u stoffa.

Sottu puntu di sta storia hè a seconda versione di l'aspettu di a ricetta di stufa. In una di e provinzii di Novorossi hà vintu u guvernatore Strogonov anzianu, spessu assumendu è dimustrava cooki persunali da u travagliu, ùn aghju motivatu a mo decisione. Quandu u cumpagnu francese assicurò ciò chì u misteru di l'anzianu Stroganov era, sò tutti per tutti i denti di i malati è i mandibuli di u mandibulu. Dopu u sventuratu hà decisu di cutà a carni in pezzi petite chicchi, steaming u bonu è di serve cun una salsa appetizing nantu à a tola à u guvernatore. Sicondu sta legenda, u guvernatore facia assai piacè, è spessu u listessu pianu trattatu i so alcuni nobili.

A seconda storia hè basatu annantu à i memori di Tatiana Metternich, chì ghjera dichjaratu chì u Contu Stroganov hè in Parigi è hà visitatu unu di i restaurants populari. Ellu suppostia piaciu u restaurant è a so culinaria, è hà decisu di sparte a so ricetta cù u chef di ristorante. Ci hè prestu prestu stu petanaghju diventendu in Francia. Tuttavia, sta versione di l'apparizione di befstrogan hè assai dubbiusa, chì i ricordi di sta prezzione per a cura di a vigna in Francia anu tornatu in u 1891, è u famusu canzone visitatu da u Contu Strogon fù apertu solu in u 1896. Allura, chì criunu o micca, per risolviri sta storia individually à ognunu.

Cume a tettone di stufa?

U struganu viteddu hè priparatu da viteddu, hè pussibile è di vacca. Prima di coccia, bisognu à lavà la carne, u listinu di carne sarà tagliatu in pezzi chjuchi, circa 1,5 cm longu è micca più di 0,5 centimetru anu. Pute a taverna nantu à a stufa, calènge à l'esigenza necessariu, poi poverà in l'oliu vegetale è permettenu à calà in un locu. Allora aghjunghjene a carne piccetta è frittura finu à una scorcia ruddy. Per fà a nostra carne tènnosa è sucietà in una padedda, hè necessariu aghjunghje una certa cantità d'acqua, è dete cullà a carne. Quandu l'acqua in a padedda hè foglia (evaporata), hè pussibule aghjunghjà a cipolla è a caruta in una padedda, si vulete. In a carne di carne finita, pudete aghjunghje u tomate o crema agria è cuntinuà durante 30-50 minuti, da quattro minuti prima di coccia, bisognu di aghjunghje salite è pimentu à u gustu.

Ùn ci hè micca una sola ricetta per oggi, seri, nudda. Per parechji anni di l'esistenza di sta ricetta, diverse pòpuli l'anu cambiatu è sperimentati in u prucessu di a so preparazione. Prussimità à a vera ricetta per a cucina befstroganov era Pokhlebkin, era ancu sapendu coccine stoffaux stoffaux correctamente. In più, dopu à Pokhlebkin, nimu ùn pudia stabilisce sta ricetta più chjaramente è bè.

Cù a ricetta Pokhlebkin, u stoffa di u vurpi hà avutu esse preparatu da a lumbaru di a viteddu o micca vigliacchina. A carne hè stata chjucu in pezzi bè, è appiccau. Allora i pezzi chitsi sò stati chjappi in i fibri in boni pezzi chì anu mancu ùn anu più grossu chè mità centimetru. I pezzi ferries di viteddu si eranu migliati in a farina è dispostu nantu à una padedda premuramente calienta. U prucessu di torna à l'oliu vegetale ùn era più di duie o tri minuti. A carica era jugosa è offerta. Immediata in a carne calza aghjunghjenu furmagliu aghju, u pumadoru, u salinu, u pepite è per 20 minuti, è à volte per una ora, a carne cù a salsa languideva nantu à caldu.