Hè pussibule di rinnuvà e relazioni

Ch'ella hè pussibule di rinnuvà l'amore hè una quistione, probabbilmente, disturbanu l'anima di ognuna di noi. Dopu tuttu, ci sò, vo vidite, ci sò parechji volte quandu vulete tornà l'anzianu amuri, affine una foglia di sentimenti antichi è rindirizzatu tuttu e rilazione à un altru canale

Fighjure, dami e donne, considerate stu tema da u principiu.

Perchè hè a relazione scumpite. I ragiuni principali sò a tradenza di qualcunu di i partinariati. Certu, se cambiammu, postu, salvu un sensu terribili di la culpabilità, avemu assertatu da u timore di ùn esse micca pigliatu. Ma se u sociu cambia, hè chjamatu tradimentu è in un sensu di dignità, fa un lettu. Hè pussibule in l'eventuali d'una furmazione per u tradimentu per rinvià l'amore. Per esse, se qualcosa o qualcunu m'hà pusendu per trattatu. Ciò chì pò esse - in a maiò parte di casi, hè pussibile insatisfacción sessuale.

Parechji di i mo amici, scelta l'amore nantu à u solitu nantu à u principiu - cù u mo maritu, sò cunfortu, ma in sessu in ogni modu. Naturalment, tutta u sicretu si ponu esse chjappu, è esce ch'ella ferà riurizazioni in a vostra vita, serà pozzu per fallu i rilazioni cù u socie. Sì, ci hè sempre una risposta per ellu - hè da culpisce. Di sicuru, pudemu pruvà di pruvà, chì u sessu riceve u satisfaczione à tutti, ma ùn avete micca. In questa situazione, per voi à rimesse una rilazioni significa solu chì a persona chì vulete amparà quì volte o senza principiu, o assai assai, o solu per ellu cun voi, hè cunfurmatu.

Se a causa di u scogghiu era a tradenza di l'amata. Eppo, l'aspettu di u sessu in l'omi ùn hè micca in tuttu cun l'aiutu cù a donna. Per sapè s'ellu hè pussibule di rinnuvà una relazione, prima pensate chì hè a tradimentu per voi. O hè solu sessu, cum'è per l'omi saranu spessu: edita, rilassate, sete. Or all the same trait de l'anima è a presenza di una buona constante. Sì, solu per una stupidità, hà sappiutu i so bè i bisogni fisichi, è da ellu stessu confessu o avete statu dichjaratu da "amichi", è avete immediatamente chjamà a porta. Allora ti ricùardi sempre di u fattu chì ùn ci hè nimu in u mondu chì almenu una volta in a vita ùn anu micca esse sessuale in parte. Sapete s'imparate o simpaticamenti ùn vulete micca crede in quarchi cosa, vi diceraghju direttamente - questu era è hè despertu. Solu, chì per noi cun voi, a donna prisenti prima.

Se, forsi, una donna hà vulutu diventà un fugliale per un ulu, è ùn avete micca pensatu. Ùn ti piace più, ùn pensate micca cusì. Hè succorsu à a debule fisica è questu ùn hè micca valenu spiega, vi tocca à quì sopra. Cosa da fà quandu u vostru sceltu hà un maestru. Prima, penseremu chì ciò chì ùn avete micca datu. In u sensu di u sessu, vulemu e passione è affettu, ghjustu d'andà, vulemu à fà in u lettu è oghje avemu l'aspittendu u momentu quandu u matina dopu avè succissivu nantu à a tavula. Hà fattu tuttu? Granni, andonu andendu più.

Omi, sò cum'è pienghje, anu amatu chì anu da esaltà è eseguite. À pocu di parlà, in a tarda, vulete vedà a so mamma in voi. Vulete piglià cura? Granni. Avà, cunsidereghja a nostra dignità, a nostra pasciuti per parlà è paragunate cù a so patrona. Allora pudemu truvà indegnièse se hè megliu per voi o agisce. S'ellu hè megliu, perchè prima, sapemu dunni duvemu vulutu, è sicondu, perchè avemu pigliu u nostru babbu, è dicen: "Ti vògliu felicità". Sì l'amata hè aghjera per voi - sceglite u vostru preferitore, cum'è turnatu l'altri. Ciò chì ci hè per torturà, bona furtuna per ellu, perchè andà in più cun ellu, è sta rilazioni ùn hè micca bisognu di rinuvà.

A seconda opzione per rompi a rilazioni hè chì e persone simplici ùn capiscenu micca un altru. Succece chì, cum'è senza ellu ùn pò fà, ma cun ellu in vain in qualse modu. Cosa da fà in quellu ghjornu. In quessi casi, hè pussibile rechjardu relazioni, ma per questu, separate da e parolle "Vogliu esse cun voi, u mo amatu", aghju dettu immediatamente "Intendi da capìscenu". A cunniscenza è stà per ogni ghjornu hè una cosa impurtante in una relazione. U prucessu di l'intrepretazione di l'impresa in i rilazioni riminiscenu di a distruzioni di u Muro di Berlinu. Paradox, ùn hè micca. Tant, si non più di più, duvite parlà è cercanu cumprendi, quantu si deve eseguite i punti di vista è amparate cumu tollerà. Ma pudete fà riparà a vostra rilazione.

Di sicuru, ùn avemu micca avutu cunziddi tutti i casi, ma a cunclusione, in ogni di queste ci hè un solu un - Se amate, sapere è si ponnu perdudi, se sè vo dispostu à dà tuttu è ùn dumandate nunda in sustituzioni - pudete riparite e parenti, tuttu questu hè pussibule.