Erodu chì facilitate a publicazione

Qualcosa donna chì ferma hè assai aspittendu quella ora magica quandu u so pocu miraculu vene nantu à l'essenza, ma prima quandu a st'appensa, quandu più ansietà è teme fighjenu forte in ella. Per assicurà chì u nascita era indolente, finu à u puntu chì hè pussibile à tutti, è di manera ràpida è faciule, e donne hà sviluppatu ricetti durante seculi, chì anu rimbursatu da generazioni in generazioni.


U ricchju più cumuni è spessu usati cuntenenu una grassu di u Chernóbil, in altri palori, hè un Artemisia vulgaris. Chernóbilu ùn anestetizza, ma accummenta ancu a parti. Una infuzione hè preparata cun una cullette isodica di stampa di u Chernobylnik per una vetra d'acqua fogera. Insistiu hè bisognu à dui e trè ore, è per piglià un quartu di un vetru prima di pranziari cù trè volte à u ghjornu.


Meditazione folklore alemana hè cunsigliatu per piglià un pezzu cumuni per facilitate u pene. Questa arbetta hè riccu à u ferru, à l'ascorbic acid, manganese, zinc è altri microljuni utili. L'infuzione hè preparata in a seguente manera: pigliate dui fagiole di tazzu di foglie frasi d'un maghju è culatta cun un vetru di acqua foglia, fraccinatu da calmu è cusì mantenenu quattru ore. Prima di l'usuali, hè necessariu di sfurzà l'infuzione ricivutu è eddu a mità di vetru trè volte à u ghjornu. I vignoli è e foglie di i maghju sò usati micca solu com'è pianta medica, ma ancu com'è un ingredientu per insalati è sopopi.


Comu simplificazione è accilibilità di u travagliu, clodhopon smelly, chì si fa riferimentu à u furmentu, si usa pocu spessu. Ùn hè micca per nunda chjamatu malcolor, perchè da i bè foglie è i fiori verdi ci hè un arzu assai afflittu, dolce è forte. L'infuzione di u bug hè prestu cumu seguite: piglià dui cucini di l'erba è a razza cù un vetro d'acqua fogera, dà di dui o trè ore per infundir.


No menu cum'è bug-mosche, cù l'obbordu di facilitate u pene, l'usu di u fiori di u caldo di Kaluga. Hè un gustu assai ardenti è pò esse dicu chì à qualchì modu questu hè veluoso, per quessa hè raramente utilizzatu com'è piantazione medicinali di donne incinta.


In tempu cù i piumbi, cum'è u klopogon smelly è u calzoni, abbandunatu pocu à l'usu di u purpurinu. L'infuzione hè preparatu un pocu pocu spartu è pocu tempu: u pastore seccu di u porcuine hè mantatu per una settimana nantu à u voddu cù u calculu di una cullizzioni di sta pianta è un vetru. Piglia una infusione di vintididi chjappi tri o quattru volte à u ghjornu nantu à un vetru d'acqua calenta.


Ci hè sempre cunsenti chì, prima di applicà a cera, hè necessariu di discussione quì cù i medichi.