Propizziunità uttichi di u peach è l'albicel

A medicina chinesa apprezzà i beni benifichi di u melocainu è l'albicocitu. In pezzi, cum'è in albercuni, ci hè moltu carotene. U più altu u cuntenutu di u potassiu, chì scorri l'acqua da u corpu, sirve per prevene a inchanza. Inoltre, i pesche è l'alberti sò riduziziunati u corpu, per escludiri vènduli è toxini da u corpu, com'è un bonu metudu di thirst-quenching.

L'Apricot hè quasi tutta un fruttu amatu chì cresce nantu à un arbre chì alcanza una altitudine di 5 à 8 metri. L'istatine di a China fu la patria di l'alberti. L'Apricot duvemu un culore aranciu, u fruttu hè fragrante, assai dolce. À quelle di l'albitori cunnisciutu di moltu tempu, ancu i nostri antenati ammiraghjanu stu fruttu magicu. L'alberti sò aduprati in manciari in parechji formi. Pudete tastà tutti dui albitri freschi chì sò state tornatu da i rami di l'arbre è seccu. È assai diliziosu è fragrante appena cunfettu d'albitru. U bones di albicocinu sò casi tutti aghjuntu à u furmellu, chì dà un olfattu especial. In ogni casu, i più utuli sò frutti freschi è freschi di u fruttu di u fruttu.

U pezzu hè un fruttu chì hà appartenent à u genus Rosaceae. U pezzu vene da l'Asia orientale, in u stessu locu vene nantu à una varianti salvatica. In natura, ci sò 6 tipi di sta cultura. I patti culturtali di e piante sò di a listessa spezia - u pecku hè normale. A pianta hè cultivata in un clima moderatu caliu o subtropicu, u piantazione di u pezzu principalu sò cuncentrati in u Caucasu, in a costa sur di a Crimea, in Asia Centrale, in u Sud di Kazakhstan, in Moldavia, Georgia, Armenia, Ucraina è cusì.

U Pocce hè a pianta più amuletta chì l'albicel, è per quessa hè esigenti per i cundizioni climatichi è agroalegliate, è ancu per cura. A pianta hè cultivata da frutti sensitivi è calurici, chì sò in una grande dumanda entre i pòpuli.

Peach, a rigioni di l'albicocitu, hè un arvulu chjaru assai piccatu cù una corona branche è ronda. U troncu forte forte di questu arburu hè cupartu cun una scorcia doria rougna à rossi. U prune in fiore - riccu è diliziosu. I fiori sò grossi, rosati è bianchi-nevi cù un arburu gluriu. A l'ora di u fiorente, vicinu à l'aromi di pezzu, l'attrafi circulate è accumuleanu u nettaru, u prigione hè una pianta di meli impurtante.

L'albitori d'arriccatura russa sò una bona fonte di putassiu: questu l'elementu reduci a pressione di sangue, cumbattiti infliori, regule u cambiante d'acqua in u corpu è guarantisci a bona attività di u sistema cardiovascular. I pruprietà di l'alberti sò constantement necessani per i persone chì anu prublemi di salute.

Succu di u zuccheru d'avicole furtificeghja i mura di i navi, i medichi cunsiglienu per utilizà a ghjente chì suffreghja l'ateroesclerose.

Riccu u culore di frutti madura - perchè u cuntenutu più altu di carotene in alberghi. In u corpu, a vitamina hè cunvertita in una forma funzionale di vitamina A, chì avessi positivamente a furmazione di sangue, improvisa a cundizione di a curnia di l'ochji, restaurate a vostra forza è battite cun avitaminosi primavera.

A celulosa, cuntene à i pescicelli è alberghi, regula l'attività di u vinu di u ventu intestinali. Propizziunità utile ùn ponu esse ignorati: a presenza di vitamini B, C e A permette di usu di pezzi per a prevenzioni cù una predisposición à i malatiechi catarali frekwenti. Cù una tezza forte, l'albicu è usatu. Comu un sedattivu per bronchitis l'ossighjate l'aduvamenti: grind 20 g di fossi, purifichèghjanu i bianchi da a pelle, secaru è grind in pate. Eat 1 cucharadita cù tè o latte 3-4 volte di ghjornu.

I pruduzzioni principali di i pesche sò in magnesiu. Hè stata riferita per un elementu "femminile". In juncu cù a vitamina D è u calchju, u magnesiu furtificheghje l'osse, si pruteghja cù u dulore à u mumentu di u ciclu menstruali, mellora u volu è mellora benessere. E a causa di fòsfus è magnesiu, u memoria hè megliu è aumenta a capacità di travagliu, anu un effettu benefizièvule in u core è aiutanu à sustene u stress emocionale. In u pesche, assai ferru è l'àiu folicu. Se ùn ci hè micca allergià, questi frutti sò assai utili in a gravidanza: 2 - 3 pezzi maturi o albitri per ghjornu pò aiutà à riduce a manifestazioni di a tossicisia è, in particulari, currisponde à l'attacchi di nausea.

Iosegghi sti frutti meridiani anu un effettu puzzicatu. Cusì ùn hè micca necessariu di manghjatu, ancu i sani, micca più di 300 - 400 grammi d'albitici è di pesche di ghjornu sò megliu.

In a medicina publicu a decocção di trincià è i pianti hè prescribed for reumatism and gastrointestinal diseases. I fiori freschi - una bona medicina di diurgu, da i grani producenu un effettu antihelminticu. L'usu di frutta di pezzu hè benifastu quandu u malatie di rina, di malatie cardiovascular, di la vescu è di u fegaru sò prisenti.

In cucina di cucina, i pesche sunnu casi freschi, sò spessu cunsigliati per quelli chì sò dibatta. Da e pesche hè solu bisognu à fà cunfittari, cumpote, marmellate, fà frutti cunfitti è marmellata.

L'alberti è i pezzi sò usati per migliurà a vista (sò effittivati ​​quasi da tanti zappagini), per u trattamentu di e malatie ocular cum'è e cataracte. Indispensibili per questi ddiammi chì sò davanti à i dieti, ma dinò per tutti quelli chì anu difficurtà à a digestioni. Da i friddi pudete aiutà à l'albiticu cù acqua minerale è u meli.

Scrubs è mascarini basati nantu à u pudete di l'albicocitu è ​​u peach pò esse utili per a peddi faciale, figura, è ancu per unghji è capelli.

U zuccheru frescu sprimintu, mischju cù u zùccheru o u melu, ricaricà in u corpu. Hè ricumandate per bevede cù a frebba. Apri a sedienti è elimina u ghjornu di u corpu, è ancu tocchi l'ochji, stomacu, fegatu, cori è nervi, furnisce vitamini è minerali.

Ma ùn abusive micca i muzzicuni è l'alberi è i so osse: tuttu hè fine quandu hè un limitu. Pruvenzi medichi recenti hanu dimostratu chì alcuna u granu cunsigliu in quantità enormi pò dinò ancu u corpu. In generale, qualsiasi droga hè eccellente in porghje, è l'abusi di qualcosa sempre à u malu. Vale ancu di ricurdà chì questi frutti sò contraindicazione. Per quessa, hè bisognu di pagà è sguassate di a menzione di questi prudutti à e persone chì anu pridatu di diabetes, a malatia di u fegaru, a glàndula tiroidea.