Eserciti per i costi brisure

E bè ghjetti finti è un elementu strategicu impurtante di a figura di donna. L'apparenza si ponu appiecà à ogni mumentu - micca solu in l'estiu, quandu puderemu portà porti di vestiti, vestiti è sarafani, ma ancu in l'invernu, quandu i vandalslius strappati sò usati. E bellatti cadenti sò u risultatu di nutrimentu è d'esercitu.

In quantu à nutrimentu, pigliate in u serviziu cù un pocu di reguli - manghja à un alloghju rigalu, manghja lentamente, masticanu bè è ùn manghja micca di notte. Per esercizii fisichi avemu una scelta larga - piscine, salassi di fitness, yoga è cusì. Se ùn pudete micca truvà u tempu per tuttu questu in u spruvagiu di ogni ghjornu, allura a via fora hè l'esercitu in casa. Ùn aghjunghjenu assai tempu, è si facenu rigulari, puderete sempre in forma. Sicura chì u pianu à i cosi cusì cusì dilettante ùn hè micca piacevule, ma a patience è a perseveranza vi conducive à l'ughjettu sceltu. Aghju offerta un cumplicatu di simule e esercizii efficausi chì vi aiutanu à vede a bellezza di i vostri pedi.

Warm up.

Cusì, prima di principià l 'esercizii per i costi bughjetti, avete bisognu à fà un calore. Avete bisognu à calore in i musculi in modu di evità di danni. Saltendu in una perna, in seguitu in u sicondu è in duie. Se ci hè una corda saltando - l'utilizate. Allora cullà nantu à i vostri punteggio è falà. Fate questu 10-15 piace. Dopu quì, pusau nantu à u pianu è fate l'esercitu "bicicletta" (aghjau i vostri ghjinochji è tòrtini cum'è si fate pedistallu una bicyclette). Pudete finisce u praticamentu cù i straccizii. Avà da l'eserciti.
Eserciti per i cadaveri.

Esercitu 1.

Questu hè un sercitu per furmazione di a superficia di fronte di e cosce. Stand up straight, cù i peri anch'elli aparti, i vostri ditegghi si vultò in un angolo di 45 gradi. E mani pull up. Cù u dirittu retrou simbulizeghja a piuma, chì tombenu i ghjinochje per chì in u puntu di fondu di e cosce sò paralelli à u pianu. Allora pianu pianu pianu pianu. Fate stu tentativu 10 volte. Se es troppu duro - fegate a manu cù u supportu. Perchè e cosce creciate più forte, complicate l'esercitu - mentri à u puntu di fondu, astestanu i peri, facentenu 10 ghinocchia veloci è chjucchi lampèndusi in padiglia. Allora andate è pruvate à manteneu u corpu in questa position per 10 segundos. Ritorna à a pusizione di partenza.
Stretching exercise. À a fine di ogni ghjornu, duverete bisognu di esercitivu di stinzamentu à relieve la tensione di i musculi. Piacà a to manu nantu à u pedestal, aghjunghjenu a perna, piglià u braventu in a so back and pull the heel à u buttock. Conti à 10, manteneu sta pusizione. Ùn toccu u mantellu di i buttiglioli, è ùn ti micca trattore di a vostra volta. Dopu un passatu, fendu nantu à pezziunale è stenderaghju u so bracciu avanti. Mantene durante 3 segundos in questa position.

Exercise 2.

Questu esercitivu hè di furmazione di a superficia lateral (esterna) di i malati. I principianti sò bisognu à fà 2 gruppi di 15 rettiche, furmatu - 4 gruppi di 20 rettitelli.
Stand à u muru è impastu nantu à e so mani. Lentamente, facendu una perna per u cantu è bassu, i dui gnutticate un'urdinate nantu à i ghjinochji. Allora fate u listessu cù l'altra parte. Ci hè ancu una variante più difficiuli - per suscitarà una perna ligna.
Stretching exercise. Sit pedate. Piglia un pezu cù e mani è tira à a testa. Mantene sta pusizione per 10 segundos. Fate cusì cù l'altra parte. A seconda opzione. Fate nantu à u to dorsu è aghjau a perna ghjusta, è mette a vostra diritta in u pianu. Cù a to manu ferita, aghjunghjenu u ghjinochju ghjucatu è tira cù tendinu à u lugna finu à u più possibili. Mantene e vostre spalle nantu à u paviu. Mantene sta pusizione per 15-20 seconde è torna à a pusizione di partenza. Faci l'esercitu cù l'altra parte.

3. Esercitu.

Questu esercitivu trenu a superficia interna di a coscia. L'iniziante pò fà 2 setze di 15 rettiche, è i furmatu - 4 set di 20 repitizioni.
Mentirà nantu à a spalle, Fate i vostri ghjinochje. A passatu si spargiu quantu possibili, pressu à u pianu. Pudete trà i malatti una bola o un colpu sicunditu. Avà mute u pede finu à u centru. Spiegliu a pressa abdominal è pressionate a pelvis à u pavimentu, fate lentamente i vostri ghjinochji, squeezing the muscles di a superficia interna di a coscia.
Stretching exercise. Se sentate, unisce à i pedi è presse i vostri genichi à u pianu cun u codo. Stà à sta pusizione per parechji sicondi. A seconda opzione. Stand up, i ghjinochjeppuli addivati. Rispira liberamente. Pettite u to pedunculu uttene u pede, cù e toe up, mani nantu à a coscia ghjusta. Avanzendu a prossimu, è pigliate i vostri spalle. Stay in questa position per 15-20 seconde, repite in l'altra direzione. E a terza opzione - stand up, legs anch'elli apartanu. Fasce a perna in u ghjinochju, trasfirenza di pisu. Pusete u to pettu da u pede nantu à u taleddu, piglià u toe nantu à sè stessu. Mantene a to back straight, buttocks back, body move in fronte è fate u to pettu. Mantene a pusizione per 15-20 seconde, repite in l'altra direzione.

Exercise 4.

Questu eserciziu hè per a superficia sussurna di e cosce è i musculi di e nucali. Assicuratevi chì i musculi chì vo viaghjanu in a tensione.
Fate nantu à u to stomacu, presisce u to chin finu à u pianu. Purtate e mani in i lati, palme. Wide aparte e vostri zicchini, stràccia di u pianu, i ghjinochje chjucchi. Avà, cù i picculi movimenti di u caderu, si sparghje e so perte più largu è più largu finu à quelli firmavanu. Quit da parechji seconde, da turnà à a pusizione di partenza. Relax. Relax e fate l'eserciziu parechje volte più.
Stretching exercise. Mettite nantu à a manca, tirame a manu manca u avvutà a testa. Rispira liberamente. Aghjunghje a perna di a perna ghjucatu curretta è lentamente tira a pane à u buttock. Mouce ligeramenti i vostri lepiate è cuntràniu. Ùn micca rampiemu. Senza a piantà parechji sicondi è pruvate una volta. Allora u stessu in altre parte.
Dopu à a prima sessione pò sinte u dulore in i musculi. Ùn vi scantatu, hè un signu bonu, chì significa chì i vostri mossi anu travagliatu bè. Andate à u vostru scopu, ùn ci ne vende a strada, e i vostri pierri finici è i cosci ùn hè micca stata indiferente. Eincircusi per i costi beddi ti aiutà! Sì bella!