Jelly from feijoa per l'inviu, una ricetta cù una foto

Feijoa hè unu di i frutti d'ottore più utuli è diliziosi, ma sfurtunatamente, hè dispunibule cum'è parechji settimani in forma fresca. Nimu ùn si ricusa di prufittà di u gustu unicu à l'invernu è à a prublema primavera, cusì vulemu di prupunà un modu uriginale di prisirvà - una ricetta per fà ghiaccià da u feijoa per l'inguernu.

U vantaghju principali di a dinosaure hè un trattamentu minimu di temperatura, sicondu a cità hè ghiacciata prima, chì a quantità màxima di vitamini è nutrienti hè salvata, perchè u feijoa ùn hè micca solu diliziosu, ma assai utili per l'organisimu.

Jelly from feijoa - ricetta cù photo

Ingene ingredienti bisognu:

Metu di preparazione

U primu stadiu:

  1. Feijoa hà tagliatu pezzi chjuchi è uttene un licenzer à grind à un statu di purificatu homogeneu, da questu cantu di fruttu devia esse 4 purpi di tazzi, da quì ci hè bisognu à fà cunghjubile da u feijoa.
  2. I patati virde sbagliati sò sbagliati, trasfiriti a un pane, aghjunghjenu pectin per u fruttu è l'acitu di sidru di pumitte, mischjanu bè.
  3. Pudava a pappale nantu à u bagnu di acqua è fate a mezchemu nantu à quì pocu minuti, in nisun locu pudemu avè permessu à a ferita per fracce, perchè avissimu avè bisognu di a gelatina senza coccia, chì conserva tutte e pruprietà utili di u fruttu.
  4. Eliminate u pungentore da u focu è, straczendu rapidamente, aghjunghje u zuccaru à questu, torna cunducta beni.

U sicondu stadiu:

  1. Pudava a jaligna casi dispusiva da u feijoa per l'inventi novu nantu à u bagnu di acqua è fervente per un pocu più di minuti finu à chì u zuccaru hè dissolutu cumplessu, mentri si prumeghja sempre.
  2. Dopu à l'aghjunzu di zuccaru nantu à a superficia di a gelatina, a scuma accumincià da a risurrezzione, ci vole à sguassà.
  3. Quandu u zuccheru dissolvi - a nostra gelatina hè pronta!
  4. Per sterilisà uni pochi, duie o tres florti di 500 ml per una quantità di jelly seranu abbastanza.
  5. Un altru gelatina calenta per espansione à i pardi à u collu, stende i taglioli, è fate u frasi di stivi, strappati cù una spugna o un caprettu. In questu cundimentu, i banche sò stati abbandunati per un ghjornu à a temperatura di l'ambienti.
  6. Dopu un ghjornu, i vasci di fejoia di gelatina per l'inviu pò esse trasfurmatu è si trasfirìu a la fria, induve sò stati guardati di un annu.

Immediatamenti dopu à enfasi a gelatina di u baciu acquisteghja una cunsistenza elastica agradable, pò esse usatu per adornà pasticcerie è altri prudutti culinarii dolci à traversu una saccu di cunfitte o siringa. Cù u successu successu, a gelatina prima pò esse cunsumata com un paniu indipendenti com'è una postrea, chì serà apprezzata da i zitelli è di l'adulti, perchè duvutu un gustu riccu, ma cù l'acitu di sidru di mazza, ùn hè micca dolce dulce.