Malenzu di u ochju è cumu per fà a lotta

A sensazione di u calore, di sera di u sole, di l'acqua di u mare cálido, di u bogusce di verdura, di a notte di starry, di sentenzi di libertà è di gioia anu sempre frescu. Ma hè già colda, nuvola, chiuviva è triste. Era u tempu di paraplues, invisibile è capelli. È diventa friddu, perforatu, u ventu elabora un clima malenconicu, è cun ellu - l'assenza di qualchì vulete. Questu hè, u spete di u ochju era caccià per noi. Ma quellu chì hà dettu chì ella serà successu? Perchè dà à l'sira di i nìuli negru è un ghjornu di pocu luminu? Ùn deve micca a chance per annunzià per l'avianu e appressu. Hè abbastanza pussibule di surviglià a stagione senza state abrupta, hè solu bisognu di pruvà. E quantu? Fighjà quarchi cunsiglii, aduparate ciò chì passa. Allora, u tema di u nostru articulu di u ghjornu hè "Blues d'ochju è cumu per trattà cun".

Oghje vene ... Parechji di noi ghjucate in questu tempu principianu per sente tristi, per penserà di u tempu chì viaghja, è novu novu a mancanza di u sole ... U gustu di fogliu maturu, cuminciendu à preparalli pè u volu ..., rougeti invisibly ...

Sta volta ùn pò micca esse adattatu per quellu di un commossu di l'estiu a pause pause, stop and look around ... entre in un ritmu cù a natura, calmà è esse in pace.

Hè cusì bella in un ghjornu di u ghjornu di e fiori per piglià a cura di sè stessu - per guardà u lussu di narcisisimu! Fate una mascara ... preparate un te fragrant da fiore è fiore d'erbe. Cansu cù una rugna à a finestra, videndu com'è e runi di u ventu di u vetru, è cun questu cuntrastu chì u foglie culle nantu à questa sfondate grisu.

Per fà mentri à vede u to melodrama favuritu, per esse tristi è di surrisu, è chiancià un pocu da l'emozioni súbite, da u sensu chì questu hè chì succede à voi ...

Una buttiglia di perfume favorito cù notte piccante è cale, chì aspalla aspittava u so tempu. Hè quellu chì nowvia assai piacè cù u so arrappizzioni, l'aromi intoxicante. Per ghjinirbarate in questu nuvulu, mette nantu à ogni nota, sentate a so calidez è a tendernessità ...

Un vetru di vinu cun tostu visu amargu è viscuiu, caldu calmu è trimmed in una corona di cinnamone è anisimu. Mantene a vittura in i palmi di e to mani. Anticipate piacè. Inhale, scaldà a to breath ...

Abballu favur, umbrella. Un sciarfu dilicatu largu è cosi guanti ...

Andate per caminari nantu à i foglie rougate è sentate a calidez chì si pruvate di dà prima di pudè putenza è esistiscenu per sempre ... Warmth. Cusì piace per sente à questu tempu. Ùn aghjunte è di salvà, ma in tranquillità è cunfluente.

Sit in a vostra cafe favorita cù una tazza di cafè. Calm down. Dificulta à u gustu è a tristezza. Tristeza è dulore. Attività in conversazione, i siluelli di passeggiarii - tutta di qualchì novu significatu - a dimensione d'ughjetti. Tuttu hè immersa in pensà è di voce in u vaghjimu.

Dàteli u piacè di i fiori - u vaghjimu, amara in secu. Picchianti di crisanti è astri. Quantu colti di u caldu, da u sole scorching, è questu questa forte fortezza hè in prossimu. L'aromura è i culori sò stupidu, vo vulete aghjunghje à elli è respira, in aspra ... Hè l'ultima ora, cum'è se ellu stessu sò.

E a vita adopende una pienezza completamente distintiva - ùn hè micca cusì bè, passioni, succosa è luminosa chì hè stata in l'estiu ... micca, ora hè u tempu di sentimenti profanati è caldi emozioni. Hè in u vaghjimu chì vulete sentu - profundamente è forte, brusquement à e lacrimi.

Sò in u vaghjimu. Avete in stu mondu tremende. Tuttu ciò chì hè in voi hè sempre incredibile bella. Pruvate a vostra privacy. Enjoy your thoughts and desires. Reveling in ogni momentu, ogni cummossa ... Sò bè chì ùn anu mai avutu mai sensu.

Autunno hè un tempu di maturità è romanza, un periudu di vedende è dubbitu. A donna hè creata per a caduta, questu hè u so tempu, questu hè vita dopu à l'estiu.

A natura è terribili chì pare avemu? U vaghjimu d'Oru hè una vista bella, bella. Admire l'arbuli, quante beddi sò in u culore di l'acqua di u fiori gialli è bianchi, in particulari in i raggi di un sole rari. Capisce u mumentu! Dopu tuttu, e fogli di parturisce, è prestu ùn si lasciate micca. Una foglia caduta, quandu u ventu sguassate i foglie è i circlesali nantu à a terra, solu avelli.

Ammittinu chì avà ùn spessu micca mette cù l'amichi. Ma in van. Pruvate per esse in a cumpagnia cusì frequente.

Sceglite un ghjornu aggradèvule è vai in un picnic. Cù amici o cù a vostra alma ànima. O tutti inseme. Sò bè càlunu, ùn avete micca necessariu un friddu. Impressions dura per una settimana.

I ghjorni bè ghjè micca in tuttu è chiuvinu per ghjorni? Nunda, pudete piglià un cunglunalu cù l'amichi. Organice una festa senza una occasion. O pensate un raghjone cum'è una festa di vendita. L'alkohol ùn hè micca necessariu, nè ancu desiderate. Cumprate un pastellu, frutti, chì in u castagnu in justu l'abbundanza - è invita à amici. Oghje cù elli ùn hà micca bisognu di tristi, spettamente se vene cun articuli jointi, competizioni.

Eat fruits and alone. Specially red and orange - sti culori sò cunsiderate antidipresidanti. Tasty and doubly useful. Aumeddi l'animale di u chocolate, piacè maiò à u tempu.

Ti ricùardi di quantu baciu in l'estiu è sò tristi? Invece, cumprà una sottili à a piscina. A volta per a cumpagnia, invita à qualchissia. L'acqua hè una maraviglia di fàvule anti-stress! Avete da manghjà, stanu fughjiti, ùn avete micca forza per fà.

Ùn fate micca u gimnasu - vi mostra, vede à l'altri, mantendu a vostra forma, chì hè stata riunata in l'estiu.

Pudete ancu mantene un veru di u visu in u solarium. A salvezza, sicuru, ùn site micca contraindicatu. Staying in salons di bellezza sempre aumenta l'humor di una donna è aumenta a so autoestima. Cusì averete cun ellu stessu, amatu!

Avete duvitatu à amparà à ballà? In u caduta, a scola di ballu accumenza - ùn mancate micca a chance!

U stadiu sussegwenti, probabbilmente u più amatu di i so maestri, funziona senza gustu. Avete bisognu di vestitu bè da u vaghjimu E li scarpi per piglià. Puericultura ùn hè micca minatu u novu, perchè ùn sarà micca cù u caminu d'istati! Allora, vedi, pudete cumprà una cosa nova di gioia. Solu ùn vi mannò a purtassi a via chì ùn avete micca sempre di famu.

Lettu à spessu? Forsi, in a nostra impetuosa età, ùn hè micca assai tempu per quellu. Tempu chiuvule, l'amichi hè tuttu impastatu, in modu di travagliu ghjornu di u duminu, è a sera hè longu è ùn vulete micca fà nunda! Scuprite u vostru libru favorito o quellu chì vo vulete leghje parechje persone, ma ùn si pò micca avvicinà. Suggerimenti in u mondu di l'eroi, a sera vanu da i passioni.

Avete statu stata sola per u weekend? Ùn fate micca prestu per fughjassi. Surely tenete un arsenale di film in più freti è televigilati preferiti. Arricate i CD, si sò cunfunditi nantu à u lettu è si move in u mondu di i sòni cù i caratteri di i film.

Eccu, quì u vaghjimu ghjè vicinu à una fini, è senza alcuni malenconia chì avemu passatu per ella! Hè u tempu di pensà à i rigali d'annu. E tali sforzi sèrvendu sempre solu gioia. Avà sapete chì u melancholy di u vaghjolu è cumu per a ghjustificà!

Avete un bon animo in ogni mumentu di l'annu!